Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:943555
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  EMOCIONĀLĀS VIDES JĒDZIENS    7
2.  EMOCIONĀLĀ VIDE SKOLĀ    11
2.1.  Skolēnu savstarpējās attiecības    11
2.2.  Skolēna un skolotāja savstarpējās attiecības    18
3.  EMOCIONĀLĀ VIDE UN LASĪTPASME    23
4.  CETURTĀS KLASES SKOLĒNU LASĪTPRASMES SASNIEGUMU UN EMOCIONĀLĀS VIDES SAISTĪBAS EMPĪRISKĀ IZPĒTE IEA PIRLS 2016 PĒTĪJUMĀ    26
4.1.  Pētījuma vispārīgs raksturojums    26
4.2.  Skolā biežāk sastopamo vardarbības veidu saistība ar skolēnu lasītprasmes sasniegumiem    28
4.3.  Skolēnu savstarpējās vardarbības ietekme uz skolēnu lasītprasmes sasniegumu pašnovērtējumu    40
4.4.  Skolas emocionālās vides ietekme uz skolotāju, tās saistība ar skolēnu lasītprasmes sasniegumiem    42
  Rezultāti    45
  Secinājumi    46
  Izmantotā literatūra    48
Extract

Secinājumi
1. Balstoties uz maģistra darba mērķi, lai varētu sākt pētīt emocionālās vides saistību ar skolēn lasītprasmes sasniegumiem, tika izpētīts jēdziena emocionālā vide nozīme dažādos literatūras avotos. Tika noskaidrots, ka ir dažādi viedokļi par to, kas ir emocionālā vide, bet vienotas definīcijas nav, tomēr vairums autoru uzskata, ka emocionālā vide ir viens no mācību vides elementiem, tāpat kā fiziskā vide. Apskatot vairākus autorus, tika secināts, ka emocionālā vide ir savstarpējās attiecības gan starp skolēniem, gan starp skolēniem un skolotājiem.
2. Nonākot pie secinājuma, ka emocionālo vidi veido savstarpējās attiecības, tās tika izpētītas dažādos literatūras avotos. Tika secināts, ka tāpat kā mācības, arī savstarpējās attiecības skolēniem skolā ir ļoti svarīgas. Ja skolēniem ir laba emocionāla vide jeb labas attiecības ar skolas biedriem un skolotājiem, tad arī skolēns būs vairāk atvērts uz zināšanām un jaunām prasmēm. Vairāk analizējot literatūras avotus par skolotāju ietekmi uz skolēnu emocionālo vidi, tika secināts, ka skolotājs spēj veidot skolēnam labvēlīgu vidi. Laba emocionālā vides sniedz skolēniem drošu vidi, saprasti un atbalstu. Tāpat arī skolotājs spēj nelabvēlīgi ietekmēt skolēnus un viņu savstarpējās attiecības. Tātad var secināt, ka abi šie faktori, (skolēnu savstarpējās attiecības un attiecības starp skolēnu un skolotāju), ir svarīgi priekš skolēna mācību sasniegumiem.
3. Empīriski izpētot pētījuma IEA PIRLS 2016 datus, kuros darba autore pētīju dažādu emocionālās vides faktoru ietekmi uz lasītprasmi.
Apskatot iegūtos datus, var secināt:
a) No vardarbības vairāk cieš zēni;
b) Visizplatītākais vardarbības veids skolā ir apsmiešana un apsaukāšana, bet vismazāk izplatītākais – apzagšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1383639
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register