Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780747
 
Evaluation:
Published: 27.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pedagogu un psihologu atziņās    7
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstības raksturojums pētījuma ietvaros    7
1.2.  Marijas Montesori pedagoģiskie principi, to raksturojums pirmsskolasvecuma bērna valodas apguves kontekstā    14
1.3.  Marijas Montesori valodas materiāla raksturojums, tā izmantošanas iespēja pirmsskolā    18
2.  Pētijums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu valodas attīstību, izmantojot M.Montesori materiālus    30
2.1.  Pētījuma metožu raksturojums    30
2.2.  Rezultātu analīze    32
2.2.1.  Prasmju novērtējums pētījuma sākumā (septembrī)    32
2.2.2.  Prasmju atkārtots novērtējums pētījuma beigās (decembrī)    37
  Secinājumi    45
  Literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikumi    49
Extract

Secinājumi

Labvēlīga saskarsme stila dominēšana, pilnvērtīgas mācību vides izveidošana, pārliecība par emocionālo aizsardzību veicina plašus bērna kontaktus ar viņam tuvām un svarīgām lietām, notikumiem, viņa potenciālu realizāciju.
Izpētot M.Montesori pedagoģiju, tās principus un organizāciju, kopsakarā ar pirmsskolas vecuma bērna valodas attīstību, aplūkojot arī pedagogu un psihologu atziņas, autore ir izpildījusi darba sākumā izvirzīto mērķi, kā arī ir apkopojusi secinājumus.
Autore secina, ka:
1. joprojām nav skaidrs, kas mazā bērna garīgo un valodas attīstību ietekmē visvairāk: iedzimtība vai apkārtējās vides ietekme; nav šaubu par to, ka svarīgi ir abi faktori, bet grūtāk atbildēt uz jautājumu, kam ir galvenā loma;
2. M.Montesori izvirzītie pamatprincipi bērnu audzināšanā balstās uz “trīsvienību”: vide, materiāls, pedagogs;
3. Montesori mācība dibināta uz bērna individualitātes un viņa brīvības cienīšanas ideju. Bērna personības attīstības priekšnosacījums – mīlestība un cieņa;
4. viens no galvenajiem aspektiem, kas nepieciešams bērnam, lai uzlabotu sekmes, ir piemērota, atbilstoša, labvēlīga, attīstoša vide, kurā bērns varētu pilnveidot, attīstīt sevi, kā arī piemērots materiāls bērna darbībām;
5. bērns attīstās darbībā un tāpēc ir jāveicina katra bērna aktīva darbošanās, nevis formāla atrašanās mācību vidē. Katrs darbības rezultāts, ko bērns sekmīgi var paveikt, ir viņa priecīgs pārdzīvojums un aktivitātes virzītājs, lai viņš vēlētos darīt vēl un vēl;
6. visi bērni nav vienādi – ne pēc izskata, ne rakstura, ne valodas. Kaut gan visi noteiktā laikā iemācās apkārtējo valodu, šis process visiem nenorit vienādi un arī nevainagojas ar tādiem pašiem rezultātiem;
7. pētījums rāda cik lielas var būt individuālās atšķirības pirmsskolas vecuma bērniem, tai pat laikā apstiprina faktu, ka līdz septiņu gadu vecumam ātrākā vai lēnākā tempā, vairāk vai mazāk, bērns jau ir apguvis savas apkārtnes valodu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,98 €
Work pack Nr. 1358969
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register