Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100612
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas   
  Ievads   
1.  Uzņēmuma saimnieciskās darbības raksturojums   
1.1.  Uzņēmuma vēsture un attīstība   
1.2.  Uzņēmuma grāmatvedības principi   
1.3.  Nākotnes attīstības plāns   
2.  Finansu līdzekļu avoti uzņēmējdarbības attīstībai   
2.1.  Finansu vadības jēga   
2.2.  Finansēšanas avotu raksturojums   
2.3.  Finanšu resursi, veicot uzņēmējdarbību   
2.3.1.  Pašu kapitāls   
2.3.2.  Aizņemtais kapitāls   
2.4.  Finansēšana ar aizņemto kapitālu   
2.4.1.  Kredīta finansēšanas jēdziens   
2.4.2.  Bankas kredīta veidi   
2.4.3.  Aizdevumi   
2.4.4.  Kontokorentais kredīts   
2.4.5.  Vekseļa kredīts   
2.4.6.  Galvojuma kredīts   
2.4.7.  Cesijas kredīts   
2.4.8.  Hipotēku kredīts   
2.5.  Eiropas Savienības struktūrfondi   
3.  Piemērotāko finanšu avotu izvēle uzņēmumam SIA „T”   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotās literatūra   
Extract

Darba nosaukums ir „Finanšu piesaistes iespējas uzņēmuma SIA „” attīstībai”.
Pirmajā nodaļā veikta uzņēmuma darbības apraksts un analīze.
Otrajā nodaļā apskatītas finanšu piesaistes teorētiskie aspekti.
Trešajā nodaļā apskatīta SIA “” finanšu piesaistes iespējas.
Kvalifikācijas darba mērķis ir atspoguļot un analizēt uzņēmuma “T” darbību, un finanšu piesaistes iespējas.
Lai nostiprinātu savas pozīcijas tirgū, ir nepieciešams sekot līdzi klientu vēlmju un vajadzību izmaiņām, reaģēt uz nozares struktūras izmaiņām, ieraudzīt jauno un īstenot to. Galvenie faktori, lai SIA “ T” noturētu konkurētspēju ir pilnvērtīgas tehnoloģijas nodrošināšana, sekojot līdzi to modernizācijas iespējām, pastiprinātas mārketinga aktivitātes, cieši sakari ar klientiem, uzņēmuma priekšrocību salīdzinājums ar esošiem konkurentiem.
Kā teorētiskā bāze darbā tika izmantota literatūra latviešu un angļu valodā par finansu vadību, uzņēmējdarbības vadību, tūrismu. Par informācijas avotiem kalpoja speciālā literatūra, periodiskie izdevumi, Internet mājas lapas, SIA “T” nepublicētie materiāli.
Uzņēmējdarbības vide Latvijā pēdējos gados sākusi stipri vien mainīties. No vienas puses, tā palēnām kļūst sakārtotāka, no otras puses, iezīmējas arvien skaudrāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, kā uzņēmums varētu pelnīt vairāk.
Latvijā iezīmējas arvien skaidrāks konkurences pieaugums. Tirgus tiek piesātināts, un arvien grūtāk kļūst darboties, nedomājot par konkurenci, darbības aktivitāti un rentabilitāti. Arvien lielāku nozīmi iegūst uzņēmuma vadītāju zināšanas un kompetence. Vadītājiem un īpašniekiem nemitīgi jādomā, ar ko uzņēmums īsti pelna naudu, kā varētu pelnīt vairāk, kāpēc netiek pelnīts pietiekami daudz, ko vajadzētu mainīt ikdienas darbā, varbūt ir jāizvēlas citi produkti, citi tirgi un pakalpojumi? …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register