Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:150324
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 31 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Folkloras un 5-7 gadīga bērna muzikālās darbības mijsakarības pirmsskolā    7
1.1.  Muzikālās darbības nozīme pirmsskolas izglītībā    7
1.2.  5-7 gadīga bērna muzikālās attīstības raksturojums    11
1.3.  Folkloras izmantošanas iespējas bērna muzikālās darbības sekmēšanā pirmsskolā    19
1.3.1.  Folkloras izmantošana pirmsskolā    19
1.3.2.  Folkloras veidi, kas sekmē bērna muzikālo darbību    21
2.  Empīrisks pētījums par 5-7 gadīgu bērnu muzikālās darbības sekmēšanu, izmantojot folkloru    28
2.1.  Pētījuma plāns    28
2.2.  Bērnu grupas raksturojums    31
2.3.  Izmēģinājuma darbības raksturojums    35
2.3.  Bērnu muzikālās darbības novērojuma rezultāti pēc izmēģinājuma darbības veikšanas    44
  Svarīgākās atziņas/ ieteikumi skolotājiem bērnu muzikālās darbības sekmēšanai, izmantojot folkloru    47
  Secinājumi    48
  Pielikumi    50
  Literatūra    58
Extract

Pasaulē, kurā viss attīstās tik strauji arī mums tai ir jāiet līdzi un jāattīstās tās tempā. Bērnības dinamiskajā izglītības procesā jaunajiem prātiem mūzikas attīstība ir tikpat svarīga, kā citu mācību jomu apguve. 5-7 gadu vecu bērnu muzikālās darbības attīstības nozīme pirmsskolas iestādē ir būtiska viņu kopējai attīstībai, kas iekļauj gan kognitīvo, emocionālo un arī sociālo izaugsmi. Mūzikas darbības veidu iekļaušana šajā vecumposmā veicina pastiprinātu konkrētu prasmju apguvi bērniem (dzirde, ritma izjūta, koordinācija, kustība), kas tālāk palīdz viņiem ne tikai mūzikas jomā, bet arī citu mācību jomu apguvē. Mūzika bērnos iemāca veidu paust savas emocijas, būt radošiem, veidot kaut ko no sevis – pašrealizēties vienkāršā un interesantā veidā.
Šī bakalaura darba mērķis ir sistemātiski pētīt, analizēt un skaidrot folkloras nozīmi 5-7 gadu veca bērna muzikalitātes attīstībā pirmsskolā. Folklora ar savu lielo bagātību sevī ietver tik daudz šķautnes, caur kurām mēs to apgūstam – dziesmas, rotaļas, tautasdziesmas, skaitāmpanti, mīklas, pasakas, teikas, danči, spoku stāsti u.c. – tie visi ir atbilstoši darbā ar bērniem, tikai jāmāk pareizi izvēlēties to atbilstību bērna vecumposmam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1405130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register