Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Iekļaujošā izglītība Apvienotajos Arābu Emirātos: problēmas un ieteikumi

    TOP 500

    Term Papers129 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252248
 
Evaluation:
Published: 02.07.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  IEKĻAUJOŠĀS IZGLĪTĪBAS BŪTĪBA UN JĒDZIENI    7
1.1.  Jēdzieni izglītības kontekstā    11
1.2.  Izglītības attīstība Apvienotajos Arābu Emirātos    20
1.3.  Iekļaujošā izglītība    22
1.4.  Izglītības attīstības rīcībpolitika Apvienotajos Arābu Emirātos    27
1.4.1.  Izglītības sistēma Apvienotajos Arābu Emirātos    33
1.4.2.  Izglītības reformas galvenie pīlāri    35
1.4.3.  Izglītības normatīvais regulējums    37
1.4.4.  “Skola visiem” inciatīva: 2006.gada Federālais likums NR.29.    42
1.4.5.  Dubaijas Emirāta iekļaujošās izglītības politikas pamatnostādnes    47
2.  PĒTĪJUMU ANALĪZE: APVIENOTIE ARĀBU EMIRĀTI    49
2.1.  Skolotāji un skolu vadītāji: izglītība, pieredze, attieksme    49
2.1.1.  Skolēnu situācija klasēs un skolās    58
2.1.2.  Talantīgie skolēni iekļaujošā izglītībā    60
3.  APTAUJA LATVIJAS SKOLU SKOLOTĀJIEM UN VADĪTĀJIEM    64
3.1.  Aptauju pamatinformācija    64
3.1.1.  Skolotāju un skolu vadītāju vispārējā pieredze    65
3.1.2.  Atbalsta personāls    66
3.1.3.  Skolēnu sadalījums klasēs    68
3.1.4.  Mācību iespējas skolotājiem un skolu vadītājiem    69
3.1.5.  Talantīgo bērnu iesaiste mācību procesā    70
4.  Ieteikumi iekļaujošās izglītības īstenošanai AAE    74
4.2.  Skolotāju izglītības izmaiņas    75
4.4.  Atbalsta personāls/Atbalsta pakalpojumi    76
4.5.  Talantīgie skolēni    77
  Secinājumi    79
  Izmantotā literatūra    81
  Kopsavilkums    91
  ABSTRACT    93
  Pielikumi    95
  1.pielikums: Aptauja skolotājiem    95
  2.pielikums: Aptauja skolas vadībai    98
  3.pielikums:Kas jūsuprāt ir lielākie trūkumi un problēmas sakarā ar iekļaujošo izglītību? Skolotāji.    101
  4.pielikums Kas jūsuprāt ir lielākie trūkumi un problēmas sakarā ar iekļaujošo izglītību? Skolas vadība.    109
  5.pielikums: Tulkota dokumenta sadaļa no arābu valodas uz latviešu valodu.    113
  6.pielikums Statistika Apvienotajos Arābu Emirātos    122
  7.pielikums Mācīšanās traucējumi    125
  Dokumentārā lapa    129
Extract

Iekļaujošā izglītība ir koncepts, kas maina to, kā nākamā paaudze mācās un attīstās,
neskatoties uz viņu spējām un, gadījumos, arī invaliditāti- mentālo vai fizisko, kā arī palīdz
attīstīt apdāvināto skolēnu talantus. Tas ir veids, kā nodrošināt visiem vienādas iespējas,
mācīties, attīstīties un būt daļai no sabiedrības. Iekļaujošā izglītība izaicina stereotipus un
aizspriedumus, tās mērķis ir arī apkārtējiem cilvēkiem izprast empātiju un toleranci pret
cilvēkiem, kuri ir citādi, gan mentāli, gan fiziski. UNESCO1definē iekļaujošo izglītību kā
procesu, kas reaģē un risina visu izglītojamo daudzveidīgās vajadzības, sekmējot līdzdalību
mācību procesā gan dažādās kultūrās, gan kopienās un mazinot atstumtību izglītības ieguves
vidē. Tas ietver izmaiņas un pielāgošanos saturā, pieejās un stratēģijās, lai kopīgi sasniegtu
vēlamo rezultātu ar stingru pārliecību, ka parastās sistēmas pienākums ir izglītot visus bērnus.2
Definīcijas un izpratne par to, ko uzskata par speciālo vajadzību izglītību, ļoti atšķiras dažādās
valstīs. Nav vienotas izpratnes par tādiem terminiem kā invaliditāte, speciālās vajadzības vai
traucējums; šīs atšķirības ir cieši saistītas ar administratīvajiem, finanšu un darba organizācijas
noteikumiem, nevis ar atšķirībām speciālo izglītības vajadzību biežumā un veidos dažādās
valstīs.3
Viena no AAE augstākajām prioritātēm vienmēr ir bijusi izglītība. Kā Apvienoto Arābu
Emirātu dibinātājs, prezidents, Viņa Augstība šeihs Zajeds bin Sultāns Al Nahjāns (Sheikh
Zayed Bin Sultan Al Nahyan-(
ز ا ﯾ ﺪ ﺑ ﻦ ﺳ ﻠ ﻄ ﺎ ن آ ل ﻧ ﮭ ﯿ ﺎ ن
)
norādīja: "Vislielākais labklājības
izmantošanas veids ir tās ieguldījums izglītotu un apmācītu cilvēku paaudžu radīšanā."4 …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1406601
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register