Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
2,41 (17%)
Discounted price*:
11,79
Purchase
Add to Wish List
ID number:877707
Evaluation:
Published: 23.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2008.g. - 2009.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma psihosociālais raksturojums    17
1.1.  Jauniešu vecumposma attīstības raksturojums    17
1.2.  Jauniešu sociālo vajadzību raksturojums    19
2.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības saturs ar jauniešiem brīvā laika organizēšanā    22
2.1.  Sociālpedagoģiskās darbības raksturojums    22
2.2.  Brīvā laika pedagoģija un animācija tās kontekstā    27
2.3.  Animācijas būtības un animācijas metožu raksturojums    29
2.4.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības specifika jauniešu brīvā laika pavadīšanas organizēšanā    34
3.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas jauniešu centros Latvijā    37
4.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespēju Lizuma pagastā analīze    40
4.1.  Lizuma vidusskolas jauniešu sociālo problēmu un sociālo vajadzību analīze    40
4.2.  Lizuma vidusskolas un pašvaldības piedāvāto brīvā laika pavadīšanas iespēju analīze    50
  Nobeigums    78
  Anotācija (latviešu valodā)    83
  Annotation (angļu valodā)    84
  Teorētiskās literatūras saraksts (alfabēta secībā)    85
  Pielikumi    87
Extract

Nobeigums
Lai sasniegtu savā darbā izvirzīto mērķi – jauniešu centra modeļa izstrādāšanu, tika veikti uzdevumi, kas deva iespēju izpētīt Lizuma pagasta jauniešu sociālās vajadzības, izvērtēt jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas, identificēt problēmas un meklēt tām risinājumu.
Veicot šos uzdevumus, tika pielietotas dažādas pētnieciskās metodes.
Savu pētniecisko darbu uzsāku ar literatūras avotu izpēti. Literatūras pārzināšana par pētāmo problēmu ir viens no priekšnosacījumiem pētījuma sekmīgai risināšanai.
Nolūkā iegūt literatūras avotus, apmeklēju vairākas bibliotēkas – Lizuma pagasta, Lizuma vidusskolas bibliotēku, Madonas rajona bibliotēku un SDSPA „Attīstība” bibliotēku. Lai atrastu sev interesējošas publikācijas no periodikas, izmantoju Latvijas Nacionālās bibliotēkas internetpakalpojumus. Publikācijas no žurnāla „Sociālais Darbs”” ar Lizuma pagasta bibliotēkas pakalpojumu palīdzību no Nacionālās bibliotēkas tika pārsūtītas uz manu e-pastu.
Studējot literatūras avotus, uzkrājās materiāls ar pašas pierakstiem par pētījuma aktualitāti, radās savi personīgie pieņēmumi un jautājumi. Literatūras izpētes rezultātā uzkrājās zinātniskais materiāls, kurš tika izmantots pētījuma teorētiskās bāzes veidošanai.
Plašs materiāls par jauniešu aktivitātēm jaunatnes politikas veidošanā pieejams internenetresursos, kurus izmantoju, lai gūtu priekšstatu par jaunatnes darbību.
Izmantojot statistikas datu analīzi, veidojās salīdzinoši datu kritēriji, kurus izmantoju savā pētījumā . Dati tika izmantoti no Latvijas Statistikas gadagrāmatas 2005 par Latvijas jauniešu, vecumā no 15 līdz 24 gadi, laika izlietojumu vidēji nedēļā stundās un minūtēs. No pedagoga V. Šibaleva sniegtajiem statistikas datiem darbā „Neformālā izglītība interešu centros” tika izmantota informācija par jauniešu brīvā laika izmantošanu, par apstākļiem, kas traucē tā pavadīšanu pēc saviem ieskatiem. No Centrālās statistikas pārvaldes internetresursa tika iegūti dati par notiesāto jauniešu procentuālo sastāvu 2006. un 2007. gadā pa vecuma grupām 14-17 un 18-24 gadi. Izpētot pagasta policista sniegtos statistikas datus par Nepilngadīgo lietu inspekcijas uzskaitē esošo Lizuma pagasta jauniešu skaitu, tika iegūts priekšstats par jauniešu pretlikumiskajām darbībām pagastā 2007.un 2008.gadā. Pētījuma gaitā radās nepieciešamība iepazīties ar dažādiem dokumentiem, kuros izklāstīti jaunatnes politikas virzieni valstī. Ar interneta palīdzību atradu un iepazinos ar Valsts jaunatnes politikas koncepciju, topošo Jaunatnes likumu, Valsts jaunatnes iniciatīvu centra darbību un citiem dokumentiem.
Lai gūtu priekšstatu par skolas piedāvātajiem interešu izglītības pulciņiem, par sporta zāles noslogojumu pagastā, studēju interešu izglītības pulciņu nodarbību sarakstu Lizuma vidusskolā. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,25 €
Work pack Nr. 1357540
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Lizuma pagasta jauniešu centra modelis”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/877707

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register