Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:269748
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 51 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PUSAUDŽU VECUMS DAŽĀDU TEORIJU SKATĪJUMĀ, PUSAUDŽI KOREKCIJAS KLASĒS    8
1.1.  Freida psihoseksuālās attīstības teorija    8
1.2.  H.S.Salivana starpposmu teorija    11
1.3.  Eriksona identitātes teorija    13
1.4.  Ž.Piaže kognitīvā teorija    15
2.  KOREKCIJAS KLAŠU PUSAUDŽU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    19
2.1.  Fiziskās un fizioloģiskās attīstības īpatnības    23
2.2.  Psihiskās attīstības īpatnības    25
2.2.1.  Emocijas, jūtas un griba    27
2.2.2.  Uzmanība, priekšstati un atmiņa    31
2.2.3.  Sajūtas un uztvere    34
2.2.4.  Iztēle un domāšana    35
3.  PRASMJU UN IEMAŅU ATTĪSTĪŠANA CAUR AKTĪVU DARBĪBU    38
3.1.  Prasmju un iemaņu izaugsmes vērtēšana    42
3.2.  Prasmju un iemaņu izaugsmes vērtēšana    43
4.  MĀCĪBU PROGRAMMAS ANALĪZE    45
5.  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKOPOJUMS    48
5.1.  Pedagogu viedoklis par korekcijas klašu efektivitāti    48
5.2.  Skolēnu viedoklis par korekcijas klašu darbību    54
  SECINĀJUMI    61
  LITERATŪRAS SARAKSTS    63
  PIELIKUMI    66
Extract

SECINĀJUMI
Pusaudža vecumposms katra cilvēka dzīvē ir nozīmīgs posms. Tas ir tāpēc, ka šajā laikā tiek ielikts pamats tālākajai dzīvei un kļūst skaidri dzīves mērķi. Šajā attīstības posmā galvenā vēlme ir pašapliecināties. Viens no veidiem, kur pusaudzis šo nepieciešamību var realizēt ir sociālolzinību stundas. Bērni ar īpašām vajadzībām aktīvi darbojoties attīsta un pilnveido savas iemaņas un prasmes dažādās dzīves jomās. Skolotājam ir jābūt radošai personībai, lai spētu piesaistīt pusaudžu uzmanību. Sociālo zinību stundas ir vienas no interesantākajām - šeit var izmantot dažādas mācību metodes un darba formas.
Maģistra darbā izvirzītais mērķi – atklāt mācību motivācijas veidošanas iespējas bērniem ar speciālām vajadzībām sociālo zinību apguves procesā, ir sasniegts. Lai mācību motivācijas veidošanas process noritētu veiksmīgāk, būtu nepieciešams nodrošināt adekvātu materiālo bāzi materiālu papildināšanai un skolotāju sagatavošanai. Pēc iegūtajiem datiem varam secināt, ka izvirzītā hipotēze – ja veiksmīgi tiek izvēlētas mācību darba formas un metodes, tad iegūtās dzīves prasmes var pielietot sadzīvē, ir apstiprinājusies.
1. Tika apzināta pedagoģiskā literatūra par bērniem ar īpašām vajadzībām, darba specifiku korekcijas klašu ietvaros. Diemžēl, ir ļoti maz pieejamu avotu, kur varētu iegūt padziļinātu informāciju par korekcijas klašu darbības specifiku un problēmām.
2. Pētījuma gaitā tika veikts ieskats Z.Freida psihoseksuālās attīstības teorijā, H.S.Salivana starpposmu teorijā, Ē.Eriksona identitātes teorijā un Ž.Piaže kognitīvajā teorijā, kā rezultātā darbā tika atspoguļotas korekcijas klašu pusaudžu attīstības īpatnības un ieteiktas efektīvākās darba formas mācību motivācijas veidošanai, prasmju un iemaņu attīstīšanai. Pētījuma gaitā tika izstrādāti motivācijas veidošanas kritēriji bērniem ar īpašām vajadzībām, kas var noderēt arī jebkuram citam cilvēkam, kas vēlas kaut ko sasniegt. Tos izmantojot praksē pusaudži var optimāli pilnveidot savas prasmes un iemaņas caur aktīvu darbību. Materiāls aprobēts praksē un sevi attaisnojis. To apliecina pētījuma rezultāti.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register