Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:999497
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    5
1.1.  Iekšējās komunikācijas līmeņi un mērķi    5
1.2.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    8
1.3.  Iekšējās komunikācijas modeļi    10
1.4.  Vadītāja loma un nozīme iekšējās komunikācijas veidošanā    12
1.5.  Darbinieku lojalitātes stimulēšanas veidi, izmantojot iekšējās komunikācijas instrumentus    14
2.  Uzņēmuma AS „Drogas” raksturojums    18
2.1.  Uzņēmuma vēsture    18
2.2.  Liepājas reģiona AS „Drogas” iekšējā komunikācija    20
2.3.  Liepājas reģiona uzņēmuma AS „Drogas” iekšējās komunikācijas pētījums    23
3.  Iekšējās komunikācijas pilnveidošanas iespējas Liepājas reģiona AS „Drogas” veikalos    35
  Secinājumi    37
  Priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    40
  Pielikums    43
Extract

Secinājumi
1. SIA „Drogas” iekšējās komunikācijas instrumenti tiek pielietoti, balstoties uz situāciju.
2. Spriežot pēc pētījuma rezultātiem, darba autore secina, ka komunikācija nav pietiekama no reģiona vadītāja un biroja darbiniekiem, saņemtais informācijas apjoms ir mazs.
3. Ir darbinieki, kuri nav pietiekami informēti kā tiek pieņemti lēmumi, kas ietekmē darbinieka darbu, par atalgojuma veidošanās principiem, par problēmām uzņēmumā.
4. Uzņēmumā tiek pielietota tiešā, rakstiskā un elektroniskās komunikācijas instrumenti, taču pārsvarā tiek izmantota tiešā komunikācija.
5. Pētījuma ietvaros tika novērots, ka uzņēmuma darbinieki par visefektīvāko komunikācijas instrumentu atzina tiešo komunikāciju, kas notiek sapulcēs, sanāksmēs un sarunās, kā arī telekomunikāciju – kur vēlētos, lai caur šo, informācija tiktu sniegta biežāk un vairāk.
6. Darbinieki ir apmierināti ar informācijas apjomu kas sniegts par izaugsmes iespējām uzņēmumā un par saviem pienākumiem.
7. E- pasts uzņēmuma darbinieki neuzskata par efektīvu komunikācijas instrumentu, jo liela daļa internetā neizmanto ikdienā e – pastu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register