Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Iekštelpu un āra mācību vides nozīme daudzpusīgā pirmsskolēna attīstībā

     

    Term Papers44 Pedagogy

14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881280
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    7
1.1.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstība    7
1.2.  Mācībām atbilstoša mācību vide    11
1.3.  Mācību vide iekštelpās    13
1.4.  Mācību vide āra vidē.    17
1.5.  Kopīgais un atšķirīgais starp iekštelpu un āra vidi    19
2.  PRAKTISKĀ DAĻA    21
2.1.  Pētījuma veikšanas teorētiskie aspekti    21
2.2.  Interviju analīze    22
2.3.  Metodiskā materiāla izstrāde    32
  KOPSAVILKUMS UN SECINĀJUMI    34
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    36
  1. PIELIKUMS. Intervijas jautājumi    38
  2. PIELIKUMS Intervētās Ramonas Šenbergas atbildes uz intervijas jautājumiem    39
  3. PIELIKUMS Intervētās Guntas Pamiljānes atbildes uz intervijas jautājumiem    40
  4. PIELIKUMS. Intervētās Ingas Grigaļunas atbildes uz intervijas jautājumiem    42
Extract

Pirmsskolas izglītības programmu apgūst bērni no pusotra gada līdz septiņu gadu vecumam, ar mērķi nodrošināt, ka bērns tiek sagatavots pamatskolas programmas apgūšanai, apgūstot akadēmisko prasmju, piemēram, matemātikas, valodas, bioloģijas, pamatus, iemācoties sadarboties ar citiem bērniem, pieņemt sabiedrības normas un iepazīt sevi. Izglītība, jebkurā vecumposmā notiek noteiktā mācību vidē, kuru pamatā var iedalīt četros posmos, nodalījumā ņemot vērā bērna vecumu, no kura izriet, noteikts izglītojamās personas fiziskās, sociālās un intelektuālās attīstības līmenis.
Pirmsskolas vecuma bērnu izglītošana notiek konkrētā pirmsskolas izglītības iestādē, kurā parasti šī apmācība tiek īstenota gan izglītības iestādes telpās, gan āra vidē. Katrai šai mācību telpai ir savas dažādas priekšrocības, trūkumi un piedāvātās iespējas, attiecīgi arī dažādi vingrinājumi ar kuru palīdzību, iespējams sasniegt dažādus izglītības mērķus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register