Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:852328
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Konflikta jēdziens dažādu autoru skatījumā    7
2.  Ārējie konflikti    10
3.  Starppersonu konfliktu risināšanas taktikas dažādu autoru skatījumā    13
4.  Konflikta attīstības fāzes    17
5.  Vēlamie soļi konflikta risināšanā    19
6.  Konfliktsituāciju risināšana un vidusskolas gadi    22
6.1.  Skolēns un konfliktsituācija    22
6.2.  Skolotāja loma risinot konfliktsituācijas    23
6.3.  Dusmu kontrole    25
6.4.  Emociju tabula    26
7.  Ieteicamās mācību metodes, paņēmieni un formas konfliktu risināšanas mācīšanā    29
7.1.  Individuālais darbs    30
7.2.  Grupu darbs    31
8.  Grupu darba un individuālā darba efektivitātes pētījums skolēnu izpratnes veicināšanā par konfliktu risināšanas taktikām    33
  Secinājumi    53
  Nobeigums    54
  Izmantotā literatūra    55
  Anotācija    56
  Annotation    57
  Pielikumi    59
  Galvojums    83
  Darba beigu lapa    84
Extract

No veiksmīgas saskarsmes ir atkarīgs mācību process. Mācību procesa būtība prasa, attīstīt bērnā prasmi sazināties, uztvert jautājumus, nodot tos tālāk, piedalīties grupu darbā, būt draudzīgiem ar biedriem. Jo prasmīgāk skolēns iesaistās saskarsmē, jo lielāki sasniegumi zināšanu apguvē. Saskarsme ir jāattīsta mācību procesā. Daudzās sarunās ar bērniem var uzzināt, ka skolēnus nomāc grūtības, kas rodas saskarsmē ar skolotājiem un klasesbiedriem. No neveiksmes saskarsmē, izriet neveiksmes mācībās, tāpēc psiholoģijas stundās nepieciešams mācīt saskarsmes prasmes, t.i., prast ieklausīties partnera teiktajā, pateikt savu viedokli un rast izeju no konfliktsituācijas, vai redzēt tām abpusēju risinājumu. Neatrisināti konflikti vairo neveiksmes un apdraud saskarsmi (draudzību) jauniešu vidū.
Kopīgas intereses jauniešus apvieno, bet asas diskusijas noved partnerus līdz draudzības pārrāvumam. Vienaldzība, ikdienas steiga, negatīvas emocijas noved pie konfliktiem. Piemēram, dienas gaitā jauniešiem var mainīties garastāvoklis. Jaunietis, kuram aktuāli identitātes meklējumi (pēc E.Eriksona teorijas), grūti pārvar slikto garastāvokli, krāj negatīvās emocijas sevī. E.Eriksons uzskata, ka jaunieši pārlieku norūpējušies par to, kā viņus uztver apkārtējie, nevis kādi viņi patiešām jūtas, vai prasmes atbilst sabiedrības prasībām (E.Eriksons, 1998). …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1204112
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register