Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
4,08 (19%)
Discounted price*:
17,40
Purchase
Add to Wish List
ID number:541056
Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 78 units
References: Used
Time period viewed: 2005.g. - 2010.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    9
1.  E-komercijas būtība    10
1.1.  E-komercijas attīstība    10
1.2.  E-komercijas modeļi    13
1.3.  Populāri e-komercijas projekti Latvijā    15
2.  E-komercija Latvijā un to ietekmējošie faktori    22
2.1.  Efektīvākās uzņēmējdarbības sfēras e-komercijai    22
2.2.  E-komerciju atbalstošās institūcijas    34
2.3.  Projektu finansēšana un izstrāde    40
2.4.  E-komercijas vide    44
3.  Inovatīvu risinājumu iespējas e-komercijā    54
3.1.  Produkta radīšana pircēja vajadzībām    54
3.2.  Patērētāja izvēli ietekmējošie faktori    59
3.3.  E-komercijas vides vērtējums    71
  Secinājumi un priekšlikumi    75
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    79
  Pielikumi    88
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot darbu, tika izpētīti dažādi faktori, kas saistīti ar e-komerciju, kā arī apskatīta un analizēta inovāciju tēma konkrētajā uzņēmējdarbības veidā. Tika atklāti jautājumi par e-komercijas attīstību, darbības attīstības nozīmīgiem faktoriem, inovāciju nozīmi un iespējas konkrētajā vidē Latvijā. Tika veikta aptauja un intervijas un datu analīze.
Analizējot atrasto informāciju un datus, ir izveidojušies konkrēti secinājumi:
1. E-komercijas uzdevums ir pārcelt uzņēmējdarbību virtuālajā vidē, ļaujot pirkt, pārdot, slēgt darījumus un sadarboties. Uzņēmējiem biznesā e-komercija var palīdzēt optimizēt darbu, paaugstināt konkurētspēju, apgūt jaunas tirgus nišas.
2. Inovācijas ir process, kurā jaunas zinātniskās, tehniskās, sociālās vai citas idejas un tehnoloģijas tiek īstenotas tirgū konkurētspējīgā produktā vai pakalpojumā.
3. Inovatīvi risinājumi e-komercijā rodas no idejas. To var meklēt, pētot esošo stāvokli tirgū, ir jāņem vērā pastāvošās e-komercijas tendences un patērētāju vēlmes.
4. Veiksmīgiem un konkurētspējīgiem produktiem ir nepieciešama plašāka tehnoloģisko iespēju izmantošana, konkrētas mērķauditorijas izvēle un sadarbība ar profesionāļiem projekta attīstībā. Tam palīdzēt var valstī darbojošās institūcijas, kas atbalsta e-komercijas attīstību.
5. E-komerciju atbalstošo institūciju skaits ir pietiekošs. Ņemot vērā faktu, ka e-komercijā nevar paļauties tikai uz savām spējām, svarīga ir informētība un informācijas apmaiņa. Uz doto brīdi Latvijā nav kopēja informācijas avota, kur tiktu apkopota nepieciešamie dati par e-komercijas būtību, aktualitātēm un atbalsta iespējām. Latvijas e-komercijas vide ir sakārtota, ir vērojams tas, ka šai jomai tiek pievērsta uzmanība, lai tā varētu attīstīties.
6. Veiksmīgi interneta projekti koncentrējas uz vienu vai dažām nišām, konkrētam produktam piedāvājot labākos uzlabojumus. Lai varētu veiksmīgi darboties, ir nepieciešama skaidra vīzija par attīstību. Ir jāizmanto vairāk integrācija sociālajos tīklos un sabiedriskā tēla veidošana. Kā svarīgs faktors ir arī godīgums gan pret sadarbības partneriem, gan patērētājiem, kur nozīmīga ir arī atbildes reakcijas saņemšana.
7. Var secināt, ja tiek izstrādāts interesants projekts, tad apmeklētāju būs pietiekami daudz. Papildus, izveidojot portālu ar vairākām sadaļām, tiek panākts efekts, ka apmeklētājs nesteigsies prom no tā, bet veltīs konkrētu laiku tā lietošanai. Izstrādājot jaunu produktu ir jāņem vērā, lai tas būtu vizuāli interesants un funkcionāli pareizi uztaisīts. Mūsdienās svarīga ir iespēja komentēt, reģistrēties. Sasaiste ar sociālajiem portāliem, iespēja dalīties ar saviem sekotājiem vai draugiem arī ir aktuāla.
8. Tiek pierādīts, ka svarīgākais faktors, pēc kā vērtē lietotājs labu portālu, ir kvalitāte, ātrums un aktuāla informācija. Bieži vien interneta portālos tieši kvalitātes rādītājs ir zems. Tam netiek pievērsts pietiekami daudz uzmanības.
9. Veiksmīgām kompānijām ir izstrādāta savu tēlu raksturojoša filozofija, pie kuras tā arī pieturas, lai radītu veiksmīgu produktu. Galvenais aspekts ir tas, ka tās koncentrējas uz lietotāju. To uzturēto portālu saskarne ir vienkārša un saprotama, un lapas tiek ielādētas nekavējoties. Tiek veidota pienācīga atmosfēra un komandas gars, lai radītu idejas. Jaunas tehnoloģijas un piedāvātie risinājumi netiek radīti, lai būtu bezmērķīgi. Šiem uzņēmumiem ir svarīgs patērētājs, viņa domas un ieradumi. Konkrēti definēti mērķi, profesionalitāte ir galvenie veiksmes stūrakmeņi.
10. Latvijā pagaidām nav pasaules līmeņa e-komercijas risinājumu, kam par iemeslu ir konkurences trūkums un projektu veidošana īstermiņā. Atbalsta programmas sekmē jaunu ideju rašanos, interneta lietotāju skaita pieaugums uzliek augstāku kvalitātes latiņu un arī attiecīgi arī rosina interesi par e-komerciju, attīstītā infrastruktūra ļauj secināt, ka Latvijā ir potenciāls e-komercijas attīstīšanā.
11. Tādi trūkumi interneta portālos kā informācijas sadrumstalotība, vājš dizaina risinājums, nepilnvērtīga funkcionalitāte un darbošanās pēc kvantitātes principa sekmē nepieciešamības pēc uzlabojumiem attīstīšanos. Inovācijas internetā vidē nemaz nenozīmētu nebijušu projektu izstrādi, veiksmīgākie projekti ir pierādījuši, ka būtiski esošās situācijas uzlabojumi ļauj sasniegt labus rādītājus, līdz ar to Latvijā ir iespējas attīstīt inovatīvus projektus, vadoties no klientu vēlmēm un esošā piedāvājuma.

Pamatojoties uz darba gaitā gūto informāciju, lai veidotu inovatīvu e-komercijas vidi Latvijā, tika izstrādāti sekojoši priekšlikumi:
1. Latvijas nacionālajā attīstības plānā uzsvaru likt uz e-komerciju, pozicionēt to kā tehnoloģisko jauninājumu, inovatīvu ideju rašanās balstu. Risināmajos uzdevumos likt ne tikai informāciju par infrastruktūras attīstīšanu, bet arī informācijas sistēmu pilnveidošanu un attīstīšanu, papildus uzsverot iedzīvotāju informēšanu par e-komerciju kā uzņēmējdarbības veidu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Inovatīvo risinājumu iespējas e-komercijas attīstībā Latvijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/541056

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register