Term Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta iespējas banku sektora mārketingā-
Interneta iespējas banku sektora mārketingā
Term Papers50 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Contents | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Interneta mārketings | 6 |
1.1. | Internāta lietošana ikdienā un mārketingā | 6 |
1.2. | Interneta resursu raksturojums | 10 |
1.3. | Interneta mārketinga būtība | 16 |
1.4. | Ieguvumi no interneta mārketinga un tā trūkumi | 23 |
2. | Internet mārketinga rīki | 24 |
2.1. | Mājas lapa | 24 |
2.2. | Maksa par klikšķi | 26 |
2.3. | SEO mārketings | 27 |
2.4. | Partnera attiecību mārketings | 28 |
2.5. | E-pasta mārketings | 30 |
2.6. | Reklāmas banneri | 31 |
2.7. | Sociālo tīklu mārketings | 32 |
3. | Praktiskā daļa | 35 |
3.1. | BIGBANK PEST analīze | 35 |
3.2. | BIGBANK mārketinga vides SVID analīze | 38 |
3.3. | BIGBANK izmantojamās Internet mārketingu metožu izpēte | 40 |
3.4. | Respondentu anketēšana | 43 |
Secinājumi un Priekšlikumi | 54 | |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 56 |
Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. Internets jau ir kļuvis par Latvijas iedzīvotāju neatņemamu sastāvdaļu, ar ko jārēķinās banku sektoram.
2. Latvijā ir visi priekšnoteikumi, lai varētu paplašināt interneta mārketinga projektus banku sektorā, piedāvājot savas finanšu pakalpojumus interneta lietotājiem.
3. No interneta mārketinga rīkiem, kas visvairāk var ietekmēt esošos un potenciālus bankas klientus var būt uzņēmuma mājas lapa un meklētājprogrammu atslēgas vārdi.
4. Internets ir vienīgais kanāls, kur lietotāju uzvedību var izmērīt detalizēti: no kurienes viņi nāk, ko viņi dara un vai viņi kļūst par uzņēmuma klientiem.
5. Internet banka ir obligāts/ svarīgs rīks banku sektorā.
6. Internets ir ieņēmis stabilu vietu, ka medijs un ir stiprāko mediju trijniekā tūlīt aiz TV un laikrakstiem.
7. Mārketinga kombinācijas elementi (4P) ir piemērojami interneta mārketingam un tiem piemīt atšķirīgas iezīmes.
8. Gan pasaulē, gan Latvijā interneta mārketings strauji attīstās.
9. Interneta mārketings sniedz bankām iespēju apgūt jaunus tirgus, optimizēt savu darbību un nodrošināt saviem klientiem ērtākus pakalpojumus.
10. Plānojot interneta mārketinga projektus ir jāizvērtē pakalpojumu īpatnības, potenciālo klientu segmentu un mārketinga pasākumus.
11. Galvenās e-komercijas sistēmas, kurās piedalās bankas ir B2B un B2C sistēmas. BIGBANK izmanto B2C sistēmas priekšrocības internetā.
12. BIGBANK vadība ir pieņēmusi lēmumus mainīt mārketinga komunikāciju
stratēģiju veidojot dialogu ar sabiedrību caur sociāliem tīkliem.
Priekšlikumi
1. Banku speciālistiem jāseko līdzi jaunākajām mārketinga tendencēm, tajā skaitā interneta mārketingam, pasaulē un Latvijā.
2. Viens no izdevīgākiem mārketinga variantiem varētu būt ārpakalpojumu izmantošana, jo tagad ir daudzas firmas, kuras par sapratīgu cenu var veikt tirgus analīzi.
3. Banku sektoram Latvijā nepieciešams pārskatīt esošo mārketinga investīciju sadalījumu pa medijiem, ar mērķi palielināt interneta mārketinga budžetu.
…
Darbā analizēts – interneta lietošana ikdienā un mārketingā, kā arī interneta mārketinga vispārīgs raksturojums un interneta mārketinga rīki. Pētīts kā banku sektors var izmantot internetu kā mārketinga līdzekļi kā arī potenciālās izaugsmes un interneta mārketinga uzlabošanās iespējas bankās, tai skaitā BIGBANK. Pētījuma problēma ir ļoti aktuāla, jo cilvēki, kas ir potenciālie uzņēmumu klienti aizvien vairāk laika pavada internetā. Internetā ikviens var atrast sev nepieciešamo un interesējošo informāciju, ietaupot finanšu resursus un laiku. Atslēgas vārdi - internets, mārketings, banku sektors. Darbs satur 57 lapas, 17 attēlus, 9 tabulas, 4 pielikumus. Darba praktiskajā daļā veikta aptauja. Respondentu skaits ir 82. Darba rezultāti apkopoti, izanalizēti, salīdzināti un attēloti 14 attēlos.
Pielikumu nav.
-
Interneta iespējas banku sektora mārketingā
Term Papers50 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- Interneta ietekme uz jauniešu personības vajadzību veidošanos
- Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Interneta ietekme uz jauniešu personības vajadzību veidošanos
Term Papers for university40
Evaluated! -
SIA "Trigers" mārketinga vides analīze
Term Papers for university72
-
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Term Papers for university58
Evaluated! -
Pilsētas komunālo pakalpojumu komercsabiedrību attīstības iespējas
Term Papers for university70
Evaluated!