Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968328
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Contents    4
  Ievads    5
1.  Interneta mārketings    6
1.1.  Internāta lietošana ikdienā un mārketingā    6
1.2.  Interneta resursu raksturojums    10
1.3.  Interneta mārketinga būtība    16
1.4.  Ieguvumi no interneta mārketinga un tā trūkumi    23
2.  Internet mārketinga rīki    24
2.1.  Mājas lapa    24
2.2.  Maksa par klikšķi    26
2.3.  SEO mārketings    27
2.4.  Partnera attiecību mārketings    28
2.5.  E-pasta mārketings    30
2.6.  Reklāmas banneri    31
2.7.  Sociālo tīklu mārketings    32
3.  Praktiskā daļa    35
3.1.  BIGBANK PEST analīze    35
3.2.  BIGBANK mārketinga vides SVID analīze    38
3.3.  BIGBANK izmantojamās Internet mārketingu metožu izpēte    40
3.4.  Respondentu anketēšana    43
  Secinājumi un Priekšlikumi    54
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    56
Extract

Secinājumi un Priekšlikumi
Secinājumi
1. Internets jau ir kļuvis par Latvijas iedzīvotāju neatņemamu sastāvdaļu, ar ko jārēķinās banku sektoram.
2. Latvijā ir visi priekšnoteikumi, lai varētu paplašināt interneta mārketinga projektus banku sektorā, piedāvājot savas finanšu pakalpojumus interneta lietotājiem.
3. No interneta mārketinga rīkiem, kas visvairāk var ietekmēt esošos un potenciālus bankas klientus var būt uzņēmuma mājas lapa un meklētājprogrammu atslēgas vārdi.
4. Internets ir vienīgais kanāls, kur lietotāju uzvedību var izmērīt detalizēti: no kurienes viņi nāk, ko viņi dara un vai viņi kļūst par uzņēmuma klientiem.
5. Internet banka ir obligāts/ svarīgs rīks banku sektorā.
6. Internets ir ieņēmis stabilu vietu, ka medijs un ir stiprāko mediju trijniekā tūlīt aiz TV un laikrakstiem.
7. Mārketinga kombinācijas elementi (4P) ir piemērojami interneta mārketingam un tiem piemīt atšķirīgas iezīmes.
8. Gan pasaulē, gan Latvijā interneta mārketings strauji attīstās.
9. Interneta mārketings sniedz bankām iespēju apgūt jaunus tirgus, optimizēt savu darbību un nodrošināt saviem klientiem ērtākus pakalpojumus.
10. Plānojot interneta mārketinga projektus ir jāizvērtē pakalpojumu īpatnības, potenciālo klientu segmentu un mārketinga pasākumus.
11. Galvenās e-komercijas sistēmas, kurās piedalās bankas ir B2B un B2C sistēmas. BIGBANK izmanto B2C sistēmas priekšrocības internetā.
12. BIGBANK vadība ir pieņēmusi lēmumus mainīt mārketinga komunikāciju
stratēģiju veidojot dialogu ar sabiedrību caur sociāliem tīkliem.

Priekšlikumi
1. Banku speciālistiem jāseko līdzi jaunākajām mārketinga tendencēm, tajā skaitā interneta mārketingam, pasaulē un Latvijā.
2. Viens no izdevīgākiem mārketinga variantiem varētu būt ārpakalpojumu izmantošana, jo tagad ir daudzas firmas, kuras par sapratīgu cenu var veikt tirgus analīzi.
3. Banku sektoram Latvijā nepieciešams pārskatīt esošo mārketinga investīciju sadalījumu pa medijiem, ar mērķi palielināt interneta mārketinga budžetu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register