Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Interneta reklāmu izmantošanas iespējas uzņēmuma "Namu ap...-
Interneta reklāmu izmantošanas iespējas uzņēmuma "Namu apsaimniekotājs" klientu piesaistei
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Annotation | 4 | |
Анотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Interneta reklāmu vēsture, veidi un teorija | 9 |
1.1. | Interneta reklāmas vēsture | 9 |
1.2. | Interneta reklāmu veidi, iespējas un cenas | 15 |
1.3. | Interneta reklāmas kampaņas plānošanas un rezultātu novērtēšanas pamatprincipi | 18 |
2. | Uzņēmuma Namu apsaimniekotājs raksturojums | 26 |
2.1. | Uzņēmuma vēsture un pamatdarbības joma | 26 |
2.2. | Uzņēmuma ārējās vides raksturojums | 27 |
2.3. | Uzņēmuma iekšējās vides raksturojums | 35 |
3. | Interneta reklāmas kampaņas projekts | 44 |
3.1. | Pamatproblēmas apraksts | 44 |
3.2. | Konkrētās problēmas izvēle un apraksts | 45 |
3.3. | Projekta alternatīvu apraksts un novērtējums | 46 |
3.4. | Divu labāko alternatīvu izvēle un raksturojums | 48 |
3.4.1. | Projekta alternatīvu sākotnējā koncepta izstrāde | 48 |
3.4.2. | Projekta alternatīvu termiņu sākotnējais plānojums | 50 |
3.4.3. | Projekta alternatīvu izmaksu analīze | 51 |
3.4.4. | Projekta alternatīvu stratēģiskās nozīmes un salīdzināmo kritēriju noteikšana | 55 |
3.4.5. | Projekta alternatīvu risku analīze | 56 |
3.4.6. | Projekta alternatīvu vērtēšana un izvēle | 57 |
3.5. | Projekta apraksts | 57 |
3.5.1. | Projekta uzdevumi | 58 |
3.5.2. | Projekta institūciju noteikšana | 59 |
3.5.3. | Projekta organizācijas forma | 60 |
3.5.4. | Projekta institūciju lomu apraksts | 60 |
3.5.5. | Projekta kopsavilkums | 62 |
Secinājumi un priekšlikumi | 64 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 66 | |
Pielikums | 70 |
Ievads
Mūsdienās reklāmu ir tik daudz, ka daudzi pat tās nepamana. Kādreiz reklāmas bija tikai avīzēs. Kad 60. gados tika radīts internets, tā radītāji uzskatīja, ka nākotnē internetu lietos tikai zinātnieki. Taču mūsdienās internetu lieto ceturtā daļa pasaules iedzīvotāju, un tieši tāpēc internets ir tik interesants arī mārketinga speciālistiem. Kādreiz mārketings bija saistīts tikai ar veikaliem, televīziju un radio, avīzēm; taču mūsdienās mārketingu jau sāk iedalīt nesakaitamās definīcijās un iedaļās[4,66]. Ar internetu sāka dzimt arī jauns mārketinga veids- interneta mārketings[13,3]. Interneta mārketings nav iedomājams bez interneta reklāmām, e-pasta sūtījumiem( t.s. mēstules) un apmaksātiem reklāmas rakstiem dažādās mājas lapās.
Starp Latvijas uzņēmējiem valda liela konkurence, katrs uzņēmējs grib nopelnīt pēc iespējas vairāk, it sevišķi šajos laikos, kad ārā plosās vispasaules finanšu krīze.
Interneta reklāmas ir daudz lētākas nekā reklāmas radio, avīzēs vai televīzijā; tāpēc šīs reklāmas aktīvi izmanto gan pasaules, gan Latvijas uzņēmēji.
Interneta reklāmas tirgus ir vairākus miljardu latu liels, piemēram, Google peļņa 2008.gadā sasniedza vairāk kā 4 miljardus dolāru.
Tanī pašā laikā patērētāji kļūst arvien neuzņēmīgāki un naidīgāki pret interneta reklāmām. To ir tik daudz, ka dažādu mājas lapu apmeklētājiem sāk žilbt acis. Potenciālie klienti sāk lejupielādēt dažādus tehnoloģiskus rīkus, lai tīmekļa pārlūkprogrammas sāk bloķēt interneta reklāmas. Tāpēc savukārt interneta reklāmas kļūst agresīvākas, tās pēkšņi sāk izlēkt priekšā vai arī pēkšņi parādās slīdošā reklāmas lente, kuru nevar noņemt; tāpēc uzņēmumiem ir jādomā, kā reklamēt sevi, nenokaitinot potenciālos klientus.
Gan parastajām, gan interneta reklāmām ir jāizskatās cienījami, tām ir jābūt izstrādātām profesionāli, jo arī reklāmas ir uzņēmuma seja. Tekstam ir jābūt skaidri salasāmam, tas nedrīkst būt izplūdis, kas parasti liecina par to, ka reklāmu ir izveidojis amatieris.
Liela daļa Latvijas uzņēmēju vēl nav sapratuši visas priekšrocības un iespējas, ko sniedz pareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma. Pareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma-interneta mārketings var nodrošināt būtisku pārsvaru par citiem konkurentiem. Bet nepareizi vadīta un pozicionēta interneta reklāma var pasliktināt uzņēmumu tēlu.
Interneta reklāmas ietilpst interneta mārketingā. Daudzus parastā mārketinga rīkus var izmantot arī interneta mārketingā.
Interneta mārketings nav iedomājams bez mājas lapām jeb tīmekļa vietnēm, jo, kad tiks uzklikšķināts uz reklāmas, uz kurieni tā vedīs? Pareizi- uz uzņēmuma mājas lapām! Tāpēc arī uzņēmuma mājas lapām ir jābūt veidotam profesionālā līmenī.
Interneta reklāmu izmantošanas iespējas paver uzņēmumam Namu apsaimniekotājs piesaistīt klientus un palielināt savu peļņu, kas šajos krīzes laikos ir ļoti būtiski, jo, piemēram, tagad uzņēmumam ir vairāki brīvi dzīvokļi, kurus ir grūtības izīrēt, jo daudziem nav darba.
Septiņpadsmit gadus pēc neatkarības atjaunošanas uzņēmēju izpratne par reklāmu nepieciešamību uzņēmējdarbībā joprojām ir vāja un neattīstīta.
Uzņēmumi, kuri ir šī izpratne, ir vadošie uzņēmumi gan Latvijā, gan pasaulē.
Diplomdarbs ir balstīts, pamatojoties uz šīs tēmas aktualitāti un aizvien pieaugošo interesi par interneta mārketingu un interneta reklāmām, to izstrādāšanu un attīstīšanu, kā arī, balstoties uz faktu, ka šī tēma pagaidām ir maz pētīta un attīstīta Latvijā.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt interneta reklāmu veidus un izmantošanas iespējas uzņēmuma Namu apsaimniekotājs potenciālo klientu piesaistīšanai.
Diplomdarba uzdevumi:
1.Izpētīt interneta reklāmu vēsturi.
2.Analizēt interneta reklāmu veidus, iespējas un cenas.
3.Izpētīt interneta reklāmas kampaņas plānošanas un rezultātu novērtēšanas pamatprincipus
4.Raksturot uzņēmumu Namu apsaimniekotājs
5.Izstrādāt interneta reklāmas kampaņas projektu
6.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus, kā uzņēmumam Namu apsaimniekotājs pareizi vadīt interneta reklāmas kampaņu.
…
Labākais darbs par interneta reklāmām visā atlantā.lv! Tiek aprakstīta interneta reklāmu vēsture, veidi, teorija; kā arī izstrādāta īsta interneta reklāmas kampaņa, izmantojot Google AdWords un portālu Apollo. Diplomdarbs aizstāvēts ar atzīmi- 9!
- Interneta reklāmu izmantošanas iespējas uzņēmuma "Namu apsaimniekotājs" klientu piesaistei
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Term Papers84 Computers, Consumer Electronics, Economics, Marketing, Advertising
- Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Vadības principi un metodes mazajā uzņēmumā
Term Papers for university54
-
Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Term Papers for university84
Evaluated! -
Rentabilitātes paaugstināšana tirdzniecības uzņēmumā SIA "XXX"
Term Papers for university62
-
Personālvadības optimizācijas iespējas uzņēmumā "Nelda"
Term Papers for university70
-
FOREX tirgus uzņēmuma brīvo naudas līdzekļu pārvaldībā
Term Papers for university56