-
Interneta veikals
Term Papers42 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 2 | |
SUMMARY | 3 | |
АННОТАЦИЯ | 4 | |
APZĪMĒJUMI, DEFINĪCIJAS UN SAĪSINĀJUMI | 5 | |
IEVADS | 8 | |
1. | TEORĒTISKĀ MODEĻA IZVEIDOŠANA | 10 |
1.1. | Tīmekļa lapas veidošanas principi | 10 |
1.1.1. | Noderīgs saturs | 10 |
1.1.2. | Elementāra navigācija | 10 |
1.1.3. | Pievilcīgs vizuālais noformējums | 10 |
1.2. | Tīmekļa lapas veidošanas rīki un tehnoloģijas | 10 |
1.2.1. | HTML | 10 |
1.2.2. | CSS | 11 |
1.2.3. | PHP | 12 |
1.2.4. | MySQL | 13 |
1.3. | Pieejamo tehnoloģiju salīdzinājums | 13 |
1.3.1. | DBVS salīdzinājums | 13 |
1.3.2. | Tīmekļa aplikāciju valodas salīdzinājums | 15 |
1.3.3. | Tīmekļa serveru tehnoloģiju salīdzinājums | 16 |
1.4. | Esošas sistēmas analīze | 17 |
1.5. | Projekta izstrādes procesa modeļa izvēle | 18 |
1.5.1. | Ūdenskrituma modelis | 18 |
1.5.2. | Iteratīvais modelis | 19 |
1.5.3. | Ātrās izstrādes metode | 19 |
1.6. | CMS | 21 |
2. | PROJEKTA PROGRAMMATŪRAS IZSTRĀDĀŠANA | 22 |
2.1. | Ievads | 22 |
2.1.1. | Dokumenta nolūks | 22 |
2.1.2. | Saistītie dokumenti | 22 |
2.2. | Programmatūras moduļu apraksts | 22 |
2.2.1. | Publiskais produktu katalogs | 22 |
2.2.2. | Lietotāju autorizācija | 22 |
2.2.3. | Pirkuma noformēšana un iesniegšana | 23 |
2.2.4. | Lietotāja lapa | 23 |
2.2.5. | Administrācijas autorizācija | 23 |
2.2.6. | Produktu administrēšana | 24 |
2.2.7. | Pasūtījumu administrēšana | 24 |
2.2.8. | Lietotāju administrēšana | 24 |
2.4. | Datu dekompozīcija | 25 |
2.4.1. | ER diagramma | 25 |
2.4.2. | Datu bāzes tabulas | 26 |
2.4.3. | Saites starp datu bāzes tabulām | 28 |
2.5. | Testēšanas rezultāti | 29 |
2.5.1. | Autorizēšanās | 29 |
2.5.2. | Reģistrēšanās | 29 |
2.5.3. | Paroles un personīgās informācijas maiľa | 30 |
2.5.4. | Pasūtījuma noformēšana un iesniegšana | 31 |
2.5.5. | Administrācijas autorizēšanās | 31 |
2.5.6. | Jauna produkta pievienošana | 32 |
2.5.7. | Esoša produkta labošana | 33 |
DARBA EKONOMISKAIS PAMATOJUMS | 34 | |
SECINĀJUMI | 36 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 37 | |
PIELIKUMI | 39 | |
I PIELIKUMS: TĪMEKĻA LAPAS ATTĒLI | 40 | |
II PIELIKUMS: TĪMEKĻA LAPAS PIRMKODI | 45 |
IEVADS
Mūsdienās ar katru dienu vairāk un vairāk uzņēmumi izvēlas piedāvāt savus
produktus interneta vidē, kur iespējams ne tikai aplūkot, bet arī iegādāties tos. Ir svarīgi,
lai klientu piesaistītu ne tikai atlaižu un citu akciju laikā, bet katru reizi, kad klients
apmeklē mājas lapu. Un lai uzturētu šādu servisu, ir nepieciešams pievērst uzmanību
sekojošiem principiem:
Noderīgs lapas saturs, t.i. tekstuāla un grafiska informācija par produktiem;
Elementāra navigācija;
Pievilcīgs vizuālais noformējums;
Šī projekta mērķis ir izveidot veiksmīgi funkcionējošu un viegli uzturamu
interneta veikalu pašdarinātu rotu tirdzniecībai. Lai administrācijai būtu vieglāk izsekot
un pārvaldīt interneta veikalu, ir jāizveido vadības panelis, kuram varēs piekļūt tikai
administrators.
Lai veiksmīgi sasniegtu mērķi darba autors veica sekojošus uzdevumus:
Interneta veikala prasību noskaidrošana;
Interneta veikala teorētiskā modeļa izstrāde;
Uzzināt optimālākos dizaina risinājumus tīmekļa lapas izveidei;
Uzzināt aktuālākos un piemērotākos programmēšanas risinājumus;
Apzināt atvērtā koda sniegtos tehnoloģiskos risinājumus.
Interneta veikala praktiskā realizācija izmantojot izanalizētās programmēšanas valodas;
Interneta veikala uzstādīšana un testēšana.
1.TEORĒTISKĀ MODEĻA IZVEIDOŠANA
1.1.Tīmekļa lapas veidošanas principi
Izstrādājot mājas lapas un citas programmatūras vispirms jāveic plānojums par to, ko jūs vēlaties panākt ar jauno projektu un kas būt tās lietotāji. Struktūra ir jāveido
vadoties pēc lietotāju interesēm. Īpaši veidojot mājas lapas uzľēmumiem ir svarīgi, lai
lietotāji pēc pirmā apmeklējuma vēl atgrieztos.…
Kvalifikācijas darbs IT nozarē. Tika izstrādāts interneta veikals ar CMS priekš administratoriem, lai vieglāk pārvaldīt sistēmu. Apskatītas dažādas tehnoloģijas, DBVS, valodas un izstrādes metodes un salīdzinātas, lai izvēlētos to, kas vislabāk atbilst pasūtītāja prasībām. Ir programmatūras moduļi un datu dekompozīcija, kas tika veidoti balsoties uz Latvijas standartiem LVS 72:1996 un 69:1996. Kopsavilkums ir 3 valodās - LV, RU, EN. Ir pielikums, ar bildēm un nedaudz kodu, lai saprastu, kāda ir koda struktūra katrai izmantotajai valodai. Recenzenta atzīme 8.
- E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
-
Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobilās komercijas ieviešanas) analīze
Term Papers58 Marketing, Advertising, Economics, Computers, Consumer Electronics
-
Interneta veikals
Term Papers42 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Term Papers for university84
Evaluated! -
Interneta ietekme uz jauniešu personības vajadzību veidošanos
Term Papers for university40
Evaluated! -
Internetā ievietojamo JAVA appletu izstrāde mācību līdzekļiem
Term Papers for university86
-
Interneta resursu zīmola veidošana Latvijā
Term Papers for university58
Evaluated! -
Interneta telefonija un tās pielietojums biznesa komunikācijās
Term Papers for university80
Evaluated!