Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Izziņas intereses rosināšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem

     Evaluated!

    Term Papers74 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:873285
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Izziņas intereses definīcijas    5
2.  Skolēnu izziņas darbības sekmīgas pedagoģiskās vadības nosacījumi    6
2.1.  Skolēnu izziņas interešu veidošana pedagoģiskajā procesā    7
2.2.  Izziņas interešu raksturojums sākumskolā    11
2.3.  Izziņas īpatnību raksturojums    15
3.  Izziņas interešu veidošana    18
3.1.  Interešu veidošanas posmi    19
3.2.  Izziņas interešu izraisīšana bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    23
3.3.  Bērnu attīstības krīzes dažādos vecumposmos    24
4.  Garīgās attīstības traucējumi: daži aspekti    26
4.1.  Mūsdienu garīgās attīstības traucējumu raksturojums    30
4.2.  Garīgās attīstības traucējumu līmeņi    32
4.3.  20.gadsimta lietotais populārākais garīgās attīstības pakāpju traktējums    35
4.4.  Garīgās attīstības traucējumu klīniskās formas    37
5.  Daži ieteikumi speciālajam pedagogam izziņas interešu izraisīšanā par valodu    38
5.1.  Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundās    39
5.2.  Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundās    40
5.3.  Izziņas interešu rosināšana rokdarbu, mājturības, amatu mācības stundās    42
5.4.  Izziņas intereses rosināšana ar rotaļu elementiem    44
6.  Montesori pedagoģija - izziņas rosinātāja    50
7.  Pētījums par izziņas interešu rosināšanu bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    55
7.1.  Izziņas interešu rosināšana latviešu valodas stundā    55
7.2.  Izziņas interešu rosināšana dabas zinību stundā    62
7.3.  Izziņas interešu rosināšana matemātikas stundā    64
7.4.  Anketēšana    66
7.5.  Metodes un vingrinājumi kā rosināt izziņas interesi dažādās mācību stundās    68
  Secinājumi    71
  Literatūras saraksts    73
  Anotācija    74
Extract

Izziņas intereses sākas tūlīt pēc dzimšanas, ar bērna zīdīšanas procesu pie mātes krūts, līdz bērns iekaro pasauli ar to, ko viņš visu bāž mutē. Katrs bērns, katrs no mums piedzimst ar vēlmi kaut ko izzināt. Ar mūsu pirmo dzīves dienu sākas izziņas process, mēs sāka ar sevis un pasaules izzināšanu, kas ir mums visapkārt. Lai šis izziņas process noritētu veiksmīgāk, tas ir jāstimulē, jārosina- zīdaiņa vecumā tas ir grabulis, mantiņas, bet skolas vecumā- uzskate, rotaļa, praktiskā darbošanās u.c.
Bērniem, jo īpaši bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, ir ļoti nozīmīgi rosināt izziņas interesi, tas veicina sekmīgāku vielas apguvi un kvalitatīvāku mācību procesu. Tā kā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem ir traucēti izziņas procesi( domāšana, sajūtas, atmiņa, uztvere), ļoti svarīgi ir šo bērnu apmācīšanā pielietot dažādas izziņas intereses rosināšanas metodes un paņēmienus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1140765
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register