Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829044
 
Evaluation:
Published: 11.12.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA VIDES RAKSTUROJUMS    6
1.1.  Mārketinga jēdziena raksturojums    6
1.2.  Mārketinga stratēģija    7
1.3.  Mārketinga plānošanas soļi    9
1.4.  Produkta jēdziens    10
1.5.  Produkta dzīves cikls    14
1.6.  Jauna produkta ieviešanas finansējums    19
2.  UZŅĒMUMA ANALĪZE    22
2.1.  Uzņēmuma vides raksturojums    22
2.1.1.  AS „Aldaris” konkurentu raksturojums    22
2.1.2.  Jaunu produkciju ieviešana    24
2.1.3.  AS „Aldaris vēsture”    25
2.2.  Produktu raksturojums un mērķa tirgus    27
2.3.  Iekšējā un ārējā vide    31
2.3.1.  Iekšējā vide    32
2.3.2.  Ārējā vide    32
2.4.  Svid analīze    34
3.  JAUNA PRODUKTA IEVIEŠANA TIRGŪ    36
3.1.  Aptauju rezultātu apkopojums    36
3.2.  Jauna produkta ieviešanas plāns    42
3.3.  Jauna produkta ieviešana vairumtirdzniecības uzņēmumā    45
3.4.  Jauna produkta budžeta plāns    50
  SECINĀJUMI    54
  PRIEKŠLIKUMI    55
  IZMANTOTAS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    56
  PREZENTĀCIJAS DAĻA    59
  Pielikums    63
Extract

Kvalifikācijas darba tēma ir „Jauna produkta ieviešana vairumtirdzniecības uzņēmumā”. Darba autores izvēlētais uzņēmums ir Akciju sabiedrība „Aldaris”. Darba mērķis ir izveidot jauna produkta ieviešanas plānu vairumtidzniecības uzņēmumā, atspoguļojot to shēmā. Kā arī parādot, kā tad uzņēmums AS „Aldaris” izvēlas jaunus produktus.
Aldaris savu darbību ir uzsācis senāja 1865. gadā. Bet savu nosaukumu iegūst 1937. gadā, kad apvienojas trīs bijušās alus darītavas – Waldschlosschen, Tanheizer un Ilgezeem. Padomju laikā uzņēŗmums bija galvenais līderis tā industrijā un 1965. gadā svinēja savu 100 gadi. Savukārt mūsdienās, kopš 2008. gada AS „Aldaris” pievienojas „Carlsberg Group” komandai, kura ir viena no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Pēc plašas rekonstrukcijas AS „Aldaris” 2014. gadā savu darbību turpina vēstruriskajā alus darītavā Tvaika ielā 44. Bet vēlāk, jau 2015. gadā, savu darbību uzsāk AS „Aldaris” muzejs, kurš savās telpās aicina jebkuru ieinteresēto personu.
Darba mērķa sasniegšanai, darba autore, ir izvirzījusi trīs galvenos uzdevumus:
1. Izveidot un izanalizēt mārketinga teoriju,
2. Izveidot un izanalizēt uzņemuma vides raksturojumu,
3. Izstrādāt jauna produkta ieviešanas vairumtirdzniecības uzņēmumā plānu. …

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register