-
Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Izstādes kā biznesa pakalpojumu veids | 7 |
1.1. | Izstāžu jēdziens, nozīme un tipoloģija | 9 |
1.2. | Izstāžu bizness Latvijā laikā no neatkarības atjaunošanas | 15 |
1.3. | Izstāžu ietekme un perspektīvas Latvijā | 19 |
2. | Produkts kā viena no galvenajām mārketinga kompleksa sastāvdaļām | 21 |
2.1. | Cenas aprēķināšana un to ietekmējošie faktori | 28 |
2.2. | Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un vadīšana | 36 |
2.3. | Preces virzīšana tirgū | 41 |
3. | Erotiskās izstādes kā jauns biznesa produkts Latvijā | 51 |
3.1. | Erots 1999 un 2000 analīze | 53 |
3.2. | Erotisko izstāžu analīze un perspektīvas 2001.gadā un nākotnē | 59 |
Secinājumi un priekšlikumi | 62 | |
Izmantotā literatūra | 65 | |
Pielikums | 66 |
“Jauna produkta virzīšana izstāžu sabiedrībā Prima”. Diplomdarbs- Rīga, 2001.-66 lapas.
Diplomdarbs analizē mārketinga kompleksu kā vienu no vissvarīgākajiem faktoriem projekta virzīšanā. Darba gaitā apskatīta jauna produkta- izstādes, ieviešana izstāžu sabiedrībā Prima. Izstrādāta analīze par visiem mārketinga komponentiem, kuri ietekmē projekta virzīšanu. Apskatītas izstāžu biznesa perspektīvas Latvijā un konkrētā produkta- erotiskās izstādes, situācija tirgū. Analizēta konkrētā konkurences situācija, kurai dots skaidrojums un piedāvāta stratēģija jaunā produkts virzīšanai šajos apstākļos.
Šī gadsimta laikā tirgus ir pārdzīvojis vairākas būtiskas izmaiņas – sākot ar to laiku kad pieprasījums bija lielāks par piedāvājumu un mārketingam nebija nekādas nozīmes un beidzot ar pašreizējo situāciju, kad pieprasījums tiek apmierināts pilnībā un firmas cīnās par katru klientu. Līdz ar to uzņēmumiem ir jādomā, kā efektīgāk izmantot savus resursus un pārdot produkciju. Tādēļ arī diplomdarba aktualitāte ir tā, ka mūsdienās uzņēmumu ir jāvada mārketingam. Visam uzņēmumam ir jāstrādā un jādomā par mērķa tirgus vajadzībām un jācenšas maksimāli apmierināt klienta vēlmes un vajadzības, savukārt mārketinga komplekss ir viena no mārketinga daļām. Īpaši aktuāls šis jautājums ir pie jauna produkta ieviešanas. Jauna produkta ieviešana tirgū ir nesaraujami saistīta ar mārketinga kompleksu, kas arī tiks apskatīts šī diplomdarba laikā.
Viens no mūsdienās ļoti populārajiem mārketinga un reklāmas aktivitāšu veidiem ir izstādes. Izstādes ir moderns biznesa komunikāciju veids, kas piedāvā tā dalībniekiem un apmeklētājiem iespēju nevien redzēt vai dzirdēt par preci, bet arī novērtēt tās perspektīvās īpašības.
Latvijas izstāžu bizness ir attīstījies jau gandrīz 10 gadus, līdz ar to var runāt par konkrētām tendencēm un prioritātēm attiecībā uz nākotni. Tieši šobrīd, kad tirgus ir “pārdalīšanas procesā”, izstāžu rīkotājsabiedrībām ir jāspēj definēt un izprast jauno produktu iespējas tirgū un piedāvāt to virzīšanu tuvākajā un tālākajā perspektīvā.
Šī diplomdarba mērķis ir mārketinga kompleksa izpēte un tā attiecināšana uz jauna produkta virzīšanu izstāžu kompānijā Prima Skonto, jo lēmumi, kas tiek pieņemti par kādu no kompleksa sastāvdaļām var būtiski ietekmēt jebkura uzņēmuma un produkta situāciju tirgū.
Lai varētu realizēt diplomdarba mērķi tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
produkta galveno raksturojošo īpašību un klasifikācijas izpēte;
cenu veidošanas paņēmienu un cenu ietekmējošo faktoru analīze;
patērētāja reakcijas uz cenu izmaiņām prognozēšana;
saprast, kā prece nonāk līdz patērētājam;
produkta virzīšanas tirgū dažādo iespēju izpēte, kā arī budžeta aprēķināšanas veidu noteikšana;
izstāžu sabiedrības Prima Skonto mārketinga kompleksa sapratne un analīze, kā arī izstāžu industrijas Latvijā analīze, lai izprastu jauna produkta nonākšanas tirgū perspektīvas.
Lai izpildītu diplomdarbā izvirzītos uzdevumus, tiks apkopots un analizēts teorētiskais materiāls par mārketings kompleksu, sīkāk izpētītas tā raksturīgās iezīmes. Tāpat tiks analizētas izstāžu biznesa tendences Latvijā kopš neatkarības atjaunošanas, konkrētāk apskatītas erotiskās izstādes kā jauns biznesa produkts Latvijā, doti priekšlikumi jauna produkta ieviešanai izstāžu sabiedrībā Prima Skonto.
Galvenie informācijas avoti ir zinātniskā literatūra, lektora Džona van Eikena semināru materiāli, firmas Prima Skonto nepublicētie materiāli, Internet resursi, kā arī autora praktiskā pieredze strādājot par izstāžu menedžeri.
Darba struktūra ir teorētiskās informācijas apkopojums katras nodaļas sākumā un praktiskā pielietojuma iespēju analīze izstāžu biznesam nodaļas beigās. Plašāk tiks aplūkota produkta (Erotiskās izstādes) un šī jaunā produkta virzīšana tirgū.
Lai gan izstādes mārketinga kompleksa kontekstā ir ievērojamas tikai kā daļa no produkta veicināšanas līdzekļiem, šajā diplomdarbā šis pakalpojums tiks aplūkots no organizatoru viedokļa.
Izstādes un gadatirgi ir kā radīti, lai apmierinātu katra vēlmes un meklējumus. Izstāde vienlaicīgi ir gan tirdzniecības, gan produkcijas marketinga līdzeklis, izpildot divas funkcijas – gan pārdodot preci, gan informējot pircēju un arī pārdevēju. Eksponenti meklē iespēju reklamēt un pārdot savu produkciju vai pakalpojumus, rast jaunus tirgus, kā arī paplašināt esošos. Apmeklētājs meklē informāciju un izskaidrojumu par precēm un pakalpojumiem, pirms pasūta vai pērk tās. Šis abpusēji izdevīgais un savstarpēji saistītais process darbojas kā tirdzniecību veicinošs faktors.…
Kā pareizi ieviest jaunu produktu izstāžu sabiedrībā
- Firmas "X" preces virzīšanas sistēmas organizēšana Latvijas tirgū
- Jauna produkta virzīšana SIA "Izstāžu sabiedrībā Prima"
- Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Starptautisko izstāžu un gadatirgu ietekme uz ārvalstu investīcijām un starptautisko tirdzniecību
Term Papers for university74
-
SIA "L.Stiglicas grāmatvedības birojs" rentabilitātes paaugstināšana
Term Papers for university49
Evaluated! -
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
Jaunas preces sagatavošana ieviešanai tirgū
Term Papers for university66
Evaluated! -
Eiropas Savienības prasību ietekme uz Valsts Akciju sabiedrības “Latvijas dzelzceļš” attīstību
Term Papers for university90
Evaluated!