-
Jaunas viesu mājas izveide Dobeles rajonā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 6 | |
1. | Latvijas tūristu mītņu tirgus analīze | 7 |
1.2. | Latvijas tūristu mītņu piedāvājuma un pieprasījuma analīze Dobelē un Dobeles rajonā | 11 |
1.3. | Secinājumi | 15 |
2. | Mārketinga vides analīze | 16 |
2.1. | Dobeles rajona vispārējs apraksts | 16 |
2.2. | Tūrisma resursu analīze | 17 |
2.3. | Konkurentu analīze | 22 |
2.4. | Ārējās vides analīze | 24 |
2.5. | Patērētāju analīze | 26 |
2.6. | SVID analīze | 27 |
2.7. | Secinājumi | 28 |
3. | Biznesa plāna izstrāde | 29 |
3.1. | Uzņēmuma vispārējs raksturojums | 29 |
3.2. | Pakalpojumu raksturojums | 30 |
3.3. | Pakalpojumu cenas | 32 |
3.4. | Produkta virzība tirgū un mārketinga plāns | 33 |
3.5. | Uzņēmuma menedžments | 36 |
3.6. | Secinājumi | 38 |
4. | Finanšu plāns | 39 |
4.1. | Kapitāla ieguldījumi | 39 |
4.2. | Naudas plūsmas pārskats | 41 |
4.3. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 49 |
5. | Gaidāmais ekonomiskais un finansiālais rezultāts | 52 |
Secinājumi un priekšlikumi | 53 | |
Literatūras un avotu saraksts | 54 |
Secinājumi un priekšlikumi.
No darbā veiktās analīzes izriet šādi secinājumi:
1. Skatoties pēc pieejamajiem statistikas datiem, tūristu skaits Latvijā ar katru gadu pieaug, tātad visu laiku ir nepieciešamība pēc jaunām tūristu mītnēm, jo esošās nespēj izmitināt visus tūristus.
2. Dobeles rajonā ir ļoti daudz tūrisma resursu, kas piesaista tūristus. Tāpēc šeit tūristu skaits nevarētu kristies, bet tikai pieaugt.
3. Dobeles tūristu mītņu tirgus analīze atklāja, ka tūristu mītnes nav pietiekami daudz Dobeles pilsētas apkārtnē, tāpēc arī tieši tur jaunā viesu māja tiek veidota.
4. Lai tūristu mītne varētu veiksmīgi darboties, ir nepieciešama laba reklāma un profesionāls personāls, kas klientiem spēj radīt vislabāko iespaidu par uzņēmumu.
5. Viesu mājas noslodzes līmenis ir galvenais rādītājs, kas ietekmē uzņēmuma darbības veiksmīgu turpināšanos. Tāpēc noslodzes līmeņa samazināšanās tieši ietekmēs darbības rezultātus un naudas plūsmas rādītājus.
6. Lai uzņēmums strādātu ilgstoši un ar peļņu, ir nepieciešams nepārtraukti pilnveidot un attīstīt uzņēmumu, sniedzot arvien jaunus pakalpojumus.
7. Konkurentu analīze atklāja, ka tikai pāris tūristu mītnes piedāvā tādus pakalpojumus, kādi ir paredzēti jaunās viesu mājas piedāvājumā. Tātad tieši pakalpojumi varētu piesaistīt potenciālos klientus.
8. Pēc patērētāju analīzes var secināt, ka potenciālie klienti pārsvarā atpūšas un ceļo draugu vai ģimenes lokā un priekšroku dod aktīvajai atpūtai, tāpēc arī viesu mājas numuri un pakalpojumi tiek veidoti, balstoties uz šo analīzi.
9. Jaunās viesu mājas izveidei ir nepieciešami 600 000 Ls lieli finansu līdzekļi, tāpēc tiks ņemts kredīts no bankas.
10. Pēc finansu aprēķinu rezultātiem var secināt, ka jaunās viesu mājas projekta īstenošana nesīs peļņu.
No darbā veiktās analīzes izriet šādi priekšlikumi:
1. Jaunajai viesu mājai jau pirms darbības uzsākšanas ir jāizveido plaša un korekta reklāmas informācija.
2. Dobeles rajonam lielāks uzsvars jāliek uz tā tēla popularizēšanu gan Latvijā, gan ārvalstīs. To var panākt, veicot dažādus reklāmas pasākumus.
3. Dobeles rajonam jāorganizē vairāk dažāda mēroga pasākumi, kas tiktu reklamēti arī ārpus Dobeles rajona. Pasākumi piesaista lielu tūristu plūsmu.
…
Biznesa plāns,(diploma darbs) Jauna viesu nama izveidei Dobeles rajonā.
- Jaunas viesu mājas izveide Dobeles rajonā
- Lauku tūrisms Saldus rajonā
- Tūrisms un tā ietekme uz Jelgavas rajona attīstību
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Tūrisms un tā ietekme uz Jelgavas rajona attīstību
Term Papers for university58
-
Lauku tūrisms Saldus rajonā
Term Papers for university67
Evaluated! -
Lauku tūrisma attīstība Saldus rajonā
Term Papers for university58
Evaluated! -
Tūrisma firmas SIA "Absolūta komforta studija" izveide. Jauna maršruta izveide 2009.gada vasarā
Term Papers for university55
-
Atpūtas bāzes SIA "Mežasmi brīvdienas" izveide Talsu rajona Ģibuļu pagastā
Term Papers for university67