Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:488158
 
Evaluation:
Published: 14.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 42 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Pētījuma konceptuālie pamati    11
1.  Jauniešu vecumposma īpatnības pedagoģiskajā un psiholoģiskajā literatūrā    11
2.  Psiholoģiskā gatavība dalībai jauniešu populārās mūzikas konkursos    17
3.  Muzikālā gatavība dalībai populārās mūzikas konkursos    33
2.  Latvijas populārās mūzikas konkursu dalībnieku psiholoģiskās un muzikālās gatavības izpēte    42
4.  Pedagogu viedokļi par konkursu dalībnieku psiholoģisko un muzikālo gatavību ietekmējošiem faktoriem    42
5.  Empīrisks pētījums par populārās mūzikas konkursu dalībnieku psiholoģisko un muzikālo gatavību    48
  Secinājumi    53
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    55
  Pielikumi    58
Extract

Šodien vārds „ konkurss” skar daudzas nozares, kurās cilvēks darbojās.
Konkursi ir kļuvuši par atsperes punktu karjeras sākumā. Mūsu laikos tiem ir ļoti liela nozīme. Konkursi palīdz atlasīt un atrast talantīgus cilvēkus, tie palīdz mobilizēties un audzina tādas rakstura īpašības, kā izturība, sadarbība, līdzjūtībā un, protams, ceļ profesionālo līmeni.
Katra konkursa pamatuzdevums ir atklāt perspektīvus un apdāvinātus cilvēkus attiecīgā nozarē.
Mūzikas konkursu uzdevums ir atklāt talantīgus un perspektīvus jaunos mūziķus. Pašlaik pasaulē notiek vairāki tūkstoši dažādu mūzikas konkursu, kuri ir veltīti gan klasiskai, gan populārai, gan džeza, gan kora mūzikai. Ka piemēru var minēt: Krievijā notikušie: klasiskās mūzikas konkurss „Pakāpes” («Ступени»), starptautisks bērnu klasiskās mūzikas konkurss „Augšupeja” ( „Восхождение”); Latvijā notikušie: IV Alfrēda Kalniņa jauno pianistu konkurss, Jāzepa Vītola Starptautiskais pianistu konkurss, Džeza un populārās mūzikas konkurss Sony Jazz Stage; ļoti slavens ASV notikušais populārās mūzikas konkurss „Amerikas Elks” (American Idol), Dziesmu konkurss Eirovīzija (Eurovision) un daudzi citi.
Daudz fonogrammu ir rakstītas daudziem jauno dziedātāju konkursu dalībniekiem, kuri piedalījās gan „Jaunajās zvaigznēs”, gan Olgas Pirāgas organizētajā labdarības festivālā „Ziemassvētki visumā”.
Pētījuma priekšmets:
Psiholoģiskā un muzikālā gatavība populārās mūzikas konkursiem
Pētījuma objekts:
Populārās mūzikas jauno izpildītāju mācību process
Darba mērķis:
Izpētīt jauniešu psiholoģisko un muzikālo gatavību dalībai populārās mūzikas konkursos.
Darba hipotēze:
Piedalīšanās populārās mūzikas konkursos ir veiksmīgāka, ja mērķtiecīgi tiek attīstītas muzikālās prasmes un veicināta jauniešu motivācija.
Darba uzdevumi:
1.Izanalizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par jauniešu vecumposma īpatnībām, jauniešu psiholoģisko gatavību publiskam priekšnesumam.
2.Izpētīt mūzikas pedagoģisko literatūru par muzikālo prasmju un spēju attīstību.
3.Veikt empīrisku pētījumu par Latvijas populārās mūzikas konkursu dalībnieku psiholoģisko un muzikālo gatavību veicinošiem faktoriem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1119679
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register