Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911170
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Klientu piesaistes metodes    7
1.1.  Klientu piesaistes metodes un to raksturojums    7
1.2.  Klientu piesaistes metodes interneta vidē    10
2.  Klientu piesaistes izpēte un analīze uzņēmumā SIA “UZŅĒMUMS”    21
3.  Jaunu klientu piesaistes iespējas uzņēmumā SIA “UZŅĒMUMS”    28
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    41
  Nobeigums    42
  Izmantotās literatūras un citu avotu saraksts    43
  Pielikums “Aptaujas anketa klientu apmierinātības noteikšanai”    46
Extract

Klientu piesaiste sociālajos tīklos un uz uzvedību balstīta reklāma. Lai mudinātu mājas lapas apmeklētājus apmeklēt uzņēmuma Facebook lapu un pievienoties slēgtajai Facebook grupai, kas pieejama tikai tās biedriem, mājas lapas pirmajā lapā ir informācija par Facebook vidē notiekošiem bezmaksas online kursiem. Facebook lapas apmeklētāji un grupas dalībnieki ir īpaši vērtīgi, jo Facebook vidē dalās ar informāciju par uzņēmumu un tā pakalpojumiem, tādējādi informācija par uzņēmumu sasniedz aizvien plašāku auditoriju.
Facebook lapas efektivitāte tiek pētīta un analizēta ar Facebook Ads vidē pieejamajiem rīkiem. Pārskatos tiek attainota informācija par lapas apmeklētāju un sekotāju rīcību lapā, kā arī reklāmas efektivitāti. Reklāma Facebook ir lielisks veids kā sasniegt un ieinteresēt potenciālos klientus un paaugstināt zīmola atpazīstamību. Būtiski, ka Facebook Ads piedāvā vairākus reklāmas veidus, lai sasniegtu gaidīto rezultātu, piemēram, konkrēta ieraksta vai lapas redzamību, iegūtu Facebook lietotāju datus aicinot aizpildīt aptauju vai novirzīt lietotājus uz uzņēmuma mājas lapu. Īpaši vērtīga ir iespēja definēt reklāmas mērķauditoriju nevien norādot dzimumu, vecuma grupu un lietotāju atrašanās vietu, bet arī ģimenes stāvokli, intereses un rīcību Facebook portālā.
2. tabulā redzams ar reklāmu sasniegto Facebook lietotāju darbību apkopojums, ko uzņēmums ieguvis uz 1 dienu ievietojot Facebook lapā “All About Getting Clients for Experts” (https://www.facebook.com/facebooklapa) noteiktai mērķauditorijai paredzētu attēlu (https://www.facebook.com/facebooklapa/photos/) un virzot to ar Facebook Ads.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register