Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:265802
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Kalendāra attīstība un uzbūve cauri gadsimtiem    5
1.1.1.  Kalendāra attīstība Latvijā    6
1.2.  Kalendārs kā reklāma par Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolu    12
1.2.1.  Reklāma, reklāmas uzdevumi    12
1.2.2.  Prezentreklāma    14
1.3.  Kalendāra salikuma dizaina pamatprincipi    16
1.3.1.  Kompozīcija    16
1.3.2.  Forma    18
1.3.3.  Krāsa    25
1.3.4.  Punkts, līnija    33
1.3.5.  Skaitļu simboli, simboli, zīmes    39
1.3.6.  Burti, teksts, teksta kārtošana    48
1.3.7.  Fotogrāfija    54
1.4.  Drukas tehnoloģiskās iespējas    59
1.5.  Papīrs    65
1.6.  Iesiešanas veidi    68
2.  Empīriskā daļa    70
2.1.  Divu kalendāru salīdzinošā analīze    70
2.2.  Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolas raksturojums    73
3.  Praktiskā darba daļa    76
3.1.  Praktiskā darba apraksts, skiču izveide    76
  SLĒDZIENS PAR DARBU    82
  LITERATŪRAS SARAKSTS    84
Extract

SLĒDZIENS PAR DARBU
Mūsdienās kalendārs rada lietišķu gaisotni darba kabinetā, ienes emocionālu akcentu interjerā; tas mēdz mājot auto salonā, kabatas portfelī, rokas somiņā, pie sienas, uz rakstāmgalda, it visur, kur uzturas cilvēks. Kalendārs kļuvis par neatņemamu dzīves sastāvdaļu.
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas".
Reklāmas pamatprincipi ir:
• reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
• tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
• patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.
Reklāmai jābūt:
• vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
• oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
• pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
• realizētai piemērotā vietā un laikā,
• atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību.
Reprezentatīvā reklāma, izmantojot reprezentatīvos materiālus, darbojas kā pašreklāma un ir kā papildus piesaistes objekts gan patstāvīgajiem gan topošajiem klientiem – studentiem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register