-
Kalendāra izveide
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 5 |
1.1. | Kalendāra attīstība un uzbūve cauri gadsimtiem | 5 |
1.1.1. | Kalendāra attīstība Latvijā | 6 |
1.2. | Kalendārs kā reklāma par Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolu | 12 |
1.2.1. | Reklāma, reklāmas uzdevumi | 12 |
1.2.2. | Prezentreklāma | 14 |
1.3. | Kalendāra salikuma dizaina pamatprincipi | 16 |
1.3.1. | Kompozīcija | 16 |
1.3.2. | Forma | 18 |
1.3.3. | Krāsa | 25 |
1.3.4. | Punkts, līnija | 33 |
1.3.5. | Skaitļu simboli, simboli, zīmes | 39 |
1.3.6. | Burti, teksts, teksta kārtošana | 48 |
1.3.7. | Fotogrāfija | 54 |
1.4. | Drukas tehnoloģiskās iespējas | 59 |
1.5. | Papīrs | 65 |
1.6. | Iesiešanas veidi | 68 |
2. | Empīriskā daļa | 70 |
2.1. | Divu kalendāru salīdzinošā analīze | 70 |
2.2. | Starptautiskās praktiskās psiholoģijas augstskolas raksturojums | 73 |
3. | Praktiskā darba daļa | 76 |
3.1. | Praktiskā darba apraksts, skiču izveide | 76 |
SLĒDZIENS PAR DARBU | 82 | |
LITERATŪRAS SARAKSTS | 84 |
SLĒDZIENS PAR DARBU
Mūsdienās kalendārs rada lietišķu gaisotni darba kabinetā, ienes emocionālu akcentu interjerā; tas mēdz mājot auto salonā, kabatas portfelī, rokas somiņā, pie sienas, uz rakstāmgalda, it visur, kur uzturas cilvēks. Kalendārs kļuvis par neatņemamu dzīves sastāvdaļu.
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes.
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt.
Pēc likuma "reklāmai jābūt likumīgai, patiesai un objektīvai, tā veidojama saskaņā ar godprātīgu reklāmas praksi", tā "nedrīkst mazināt sabiedrības uzticēšanos reklāmai, un tai jāatbilst godīgas konkurences principiem", un tajā "atļauts iekļaut tikai tādus paziņojumus vai vizuālos attēlus, kas nepārkāpj ētikas, humānisma, morāles, tikumības un pieklājības normas".
Reklāmas pamatprincipi ir:
• reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
• tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
• patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.
Reklāmai jābūt:
• vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
• oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
• pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
• realizētai piemērotā vietā un laikā,
• atkārtotai.
Reklāmai jāizceļas uz konkurentu fona un jārosina patērētājs uz noteiktu rīcību.
Reprezentatīvā reklāma, izmantojot reprezentatīvos materiālus, darbojas kā pašreklāma un ir kā papildus piesaistes objekts gan patstāvīgajiem gan topošajiem klientiem – studentiem.
…
Kvalifikācijas darbs, kura rezultātā ir tapis kalendārs augstskolai kā prezentreklāma. Darbs sastāv no teorētiskās daļas, empīriskās daļas un praktiskās daļas ar darba aprakstu un skicēm.
Pielikumu nav.
- Kalendāra izveide
-
Senlatviešu valodas un dialektu teritoriālā izveide un izplatība, rakstības izpēte līdz 13.gadsimtam
Research Papers19 Latvian, Linguistics, Interpreting, History, Culture
- Valsts prezidenta institūta izveide
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijā notikušo bibliotekāro konferenču un kongresu tematiskā izpēte
Term Papers for university90
Evaluated! -
Lietuviešu integrēšanās Rubas pagasta kultūrvidē
Term Papers for university59
Evaluated! -
Militāro konfliku raksturs jaunajā pasaules kārtībā
Term Papers for university64
Evaluated! -
Latvijas tēls pasaulē no 1990. līdz 2007.gadam
Term Papers for university62
-
Jauna izklaides un kultūras projekta izveidošanas un īstenošanas teorētiskie un praktiskie aspekti
Term Papers for university63