Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812974
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.08.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  KATALOGA UN GADA GRĀMATAS IZVEIDES PAMATPRINCIPI    8
1.1.  Tradicionālo katalogu uzbūve    9
1.2.  Kataloga sastāvdaļu veidošanas kārtība    11
1.3.  Kataloga formāts un šablons    13
1.4.  Kataloga veidošana un sagatavošana publicēšanai    14
1.5.  Fotogrāfijas nozīme un izmantošana katalogā    16
1.6.  Krāsas kā izteiksmes līdzeklis    18
1.7.  Burti, to nozīme kataloga dizainā    21
1.8.  Kompozīcija un līdzsvars kataloga dizainā    23
1.9.  Gada grāmatu un to satura vēsture    25
2.  TRADICIONĀLO GADA GRĀMATU IZPĒTE    27
2.1.  Empīriskā pētījuma metodes apraksts    27
2.2.  Gada grāmatu formāts un apjoms    28
2.3.  Gada grāmatas saturs un vizuālais noformējums    29
2.4.  Pētījuma rezultātu analīze    37
3.  RADOŠĀ DARBA KONCEPCIJA, ATTĪSTĪBA UN PRODUKTA APRAKSTS    38
  NOBEIGUMS    49
  EKONOMISKIE APRĒĶINI    50
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    51
  PIELIKUMS    54
  Pielikums Nr.1    55
  Pielikums Nr.2    56
  Pielikums Nr.3    63
Extract

Pirmo reizi izdzirdot vai izlasot vārdu katalogs, lielākajai daļai no mums tas vairāk asociēsies ar kādu žurnālam līdzīgu izdevumu, kurā mēs varam apskatīt dažādas preces un iegādāties tās, nepieceļoties no krēsla un pat neizejot no mājās. Tomēr mūsdienās katalogs ir kas vairāk kā tikai kārtējais mārketinga izdomājums, lai piedabūtu cilvēkus pirkt dažādus produktus vai pakalpojumus. Tas ir kas vairāk.
Gadiem ejot, mārketings ir kļuvis ar vien ciešāk sasaistīts ne tikai ar mākslu pārdot un piedāvāt, bet arī ar mākslu pasniegt piedāvāto preču klāstu tā, lai jau sākotnēji tikai palūkojoties uz vizuālo tēlu un grafisko noformējumu, potenciālo pircēju piesaistītu ar vienu vienīgu bildi, kompozīciju, baltu laukumu vai kādu citu elementu. Tas ir tikai pirmais solis. Tomēr to panākt ir liela māksla.
Mūsdienās katalogu veidošanas pamatprincipus ļoti plaši un kreatīvi pielieto ne tikai ar dizainu saistītas grāmatas vai modes žurnāli. Taču, lai cik arī populārs un aktuāls nebūtu šis stils, tā ir arī līdz galam vēl neapgūta un neizpētīta tēma, uzskata diplomdarba autore.
Uz katalogu izveides pamatprincipu bāzes ir izveidojušās Amerikā tik ļoti populārās gada grāmatas. Taču diemžēl lielākoties tās nebūt nav tik kvalitatīvas vai estētiski baudāmas un nesniedz mums ieskatu visā to pamatprincipu un iespēju plašajā spektrā. Un gadiem ejot, nekas daudz nemainās. Lielākoties tikai sauss, saspiests pēdējā gada studentu attēlojums cietos vākos.
Diplomdarba autore uzskata, ka vienmēr var apvienot patīkamo ar lietderīgo. Ne reizi vien ir pierādījies, ka tieši šāda veida pieeja arī ir ne tikai veiksmīgs, bet arī sniedz lielāku prieku un emocionālu gandarījumu ne tikai pašam autoram, bet arī potenciālajam klientam, kas šajā gadījumā būtu ne tikai kolēģi absolventi, bet arī potenciālie studenti, kuri kādreiz vēlētos studēt mākslas programmā.
Diplomdarba veidošanas laikā tiks pētīts kā tieši kataloga pamatfunkcijas ir kļuvušas cieši saistītas ar māksliniecisko, grafisko noformējumu un tiks profesionāli izveidots, saturiski funkcionāls un estētiski baudāms pēc kataloga pamatprincipiem veidots gada grāmatas saturs.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1355379
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register