Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:252139
 
Evaluation:
Published: 06.02.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Ievads    5
1.  Klientu lojalitātes būtība, loma un specifika mobilajā tirgū    8
1.1.  Lojalitātes jēdziena saknes un definīcija    8
1.2.  Klientu lojalitātes būtība    9
1.3.  Klientu lojalitātes mērīšanas nozīmīgums un tās teorētiskie aspekti    15
1.3.1.  Klientu lojalitātes sniegums uzņēmumam    15
1.3.2.  Klientu lojalitātes mērīšanas metodes    18
2.  Mobilo sakaru tirgus Latvijā    28
2.1.  Lielāko mobilo sakaru tirgus dalībnieku raksturojums    28
2.2.  Konkurence mobilo sakaru tirgū    31
2.3.  Mobilo sakaru operatoru zīmoli    33
3.  Mobilo sakaru operatoru klientu lojalitātes analīze    38
3.1.  Eksperta intervija    38
3.2.  Klientu lojalitātes mērīšanas metodes izstrāde un apraksts    39
3.3.  Aptaujas rezultāti    42
3.3.1.  Vidējie rādītāji    43
3.3.2.  Korelāciju analīze    49
  Secinājumi    54
  Priekšlikumi    57
  Nobeigums    58
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    59
  Pielikumi    63
Extract

Secinājumi
1. Izpētot klientu lojalitātes fenomena teorētiskus aspektus autors ir nonācis pie secinājuma, ka vispārpieņemtā klientu lojalitātes definīcija nepastāv. Turklāt vairāki autori norāda uz šīs parādības vairāku dimensiju esamību, un šīs dimensijas var sadalīt divās grupās: uzvedības (darbības) un attieksmes (emocionālās). Šī darba ietvaros tika pieņemts sekojošs klientu lojalitātes formulējums: klienta ilgtermiņa emocionālā piesaiste konkrētam zīmolam, kas rezultējas dotā zīmola produktu vai pakalpojumu atkārtotos pirkumos laika gaitā.
2. Klientu lojalitāte ir ārkārtīgi svarīgs aspekts mārketingā un uzņēmējdarbībā kopumā. Lojāli klienti, vai citiem vārdiem klientu bāzes lojalitātes pakāpe, veicina uzņēmuma konkurētspēju un pozitīvi ietekmē tā finansiālus rādītājus. Jo augstāka ir klientu lojalitātes pakāpe, jo mazākas ir uzņēmuma operacionālās izmaksas. Lojālā esošo klientu bāze atvieglo jaunu klientu piesaisti, pateicoties tādam faktoram kā esošo klientu rekomendācijas, kas uzņēmumam neko nemaksā, bet efektīvi darbojas uz potenciāliem klientiem, it īpaši augstu tehnoloģiju nozarē. Uzņēmumam ar lojālu klientu bāzi pastāvīgi pieaug zināšanas par tā klientu vajadzībām un vēlēšanām, tas spēj ātri noreaģēt uz to izmaiņām, pateicoties ciešākai saitei ar saviem klientiem, un rezultātā piedāvāt produktus, kas precīzi atbilst klienta vēlmēm.
3. Pastāv vairākas klientu lojalitāti mērīšanas metodes, kas ļauj novērtēt gan uzvedības un attieksmes lojalitātes dimensijas atsevišķi, gan iegūt priekšstatu par uzņēmuma klientu lojalitāti kopumā. Sava pētījuma veikšanai autors ir izvēlējies divas no tām: Džastera (Juster) skalu uzvedības lojalitātes mērīšanai un Raihelda (Reichheld) „Net Promoter Score” rekomendācijas indeksa noteikšanai. Šīs metodes ir plaši lietojamas, vairāku autoru un uzņēmumu atzītas, universālas, un tās ir iespējams apvienot viena pētījuma ietvaros, iegūstot visaptverošu informāciju par dažādu dimensiju klientu lojalitātes pakāpēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register