Term Papers
Technologies
Construction and construction works
Komunikāciju kompleksa plāns nekustamā īpašuma darījumu jomā-
Komunikāciju kompleksa plāns nekustamā īpašuma darījumu jomā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 8 | |
1. | Analītiskā daļa | 10 |
AS «HANNER» un projekta «Jaunā Teika» mārketinga vide | 10 | |
1.1. | Mārketinga iekšējā vide | 10 |
1.1.1. | Uzņēmuma apraksts | 10 |
1.1.2. | Projekta apraksts | 11 |
1.2. | Mārketinga ārēja vide | 11 |
1.2.1. | Mikrovides faktori | 11 |
1.2.2. | Makrovides faktori | 18 |
1.3. | SVID analīze | 23 |
2. | Projekta aprēķinu daļa | 25 |
2.1. | AS «HANNER» mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 26 |
2.1.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 27 |
2.1.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 27 |
2.1.3. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 32 |
2.2. | Komunikāciju kompleksa plāns objektam «Jaunā Teika | 33 |
2.2.1. | Reklāmas budžeta aprēķins | 33 |
2.2.2. | Kompanījas un objekta korporatīva identitāte | 34 |
2.2.3. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 35 |
2.2.4. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 38 |
2.2.5. | Reklāmas plāns | 39 |
3. | Tehnoloģiskā daļa | 44 |
3.1. | Mediju plāns, komunikāciju kompleksa plāns un kopējas izmaksas | 44 |
3.2. | Reklāmas kampaņas un mārketinga plāna efektivitātes aprēķins | 47 |
3.3. | Reklāmas sludinājuma makets | 52 |
4. | Darba un dabas aizsardzības daļa | 56 |
4.1. | Stresa un stresa darbā raksturojums | 56 |
4.2. | Stresa ietekmē uz veselību | 57 |
4.3. | Risku darba vides novērtēšana | 59 |
Secinājumi un priekšlikumi | 62 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 65 | |
Garantijas apliecinājums | 65 |
IEVADS
Diplomprojektā tiks veikta lietuviešu AS «HANNER» projekta «Jaunā Teika», kas uzbūvēts Rīgā, Teikā, aiz VEF kultūras pils, mārketinga vides analīze un tiks izstrādāts mārketinga komunikāciju plāns, izmantojot mācību laikā iegūtās zināšanas, patstāvīgas pētīšanas datus un rezultātus.
Projekta autore izvēlējās par pētīšanas objektu daudzfunkcionālu kvartālu «Jaunā Teika», jo tas ir AS «HANNER» vislielākais Latvijā uzbūvētais projekts un jaunākais nekustamā īpašuma objekts vietējā tirgū. «Jaunā Teika», tas ir daudzfunkcionālais kvartāls, kas ietver sevī dzīvojamās ēkas, biroju un tirdzniecības centrus. Objektam ir nepieciešams komunikāciju plāns, jo kopš brīža, kad ēka tika nodota ekspluatācijā jau 2010. gada sākumā tika pārdoti tikai 15% no kopējā dzīvokļu skaita objektā «Jaunā Teika», un īrei tika nodoti 21% no kopējā biroju skaita biznesa centrā «Europa». Tadēļ, jaunbūvētajam kvartālam «Jaunā Teika» nepieciešama aktīva komunikācijas programma, kura iekļautu sevī: reklāmu; tiešo pārdošanu; pārdošanas stimulēšanu aktivitātes, kuras izstrādāja diplomprojekta autore. Autore savā projektā pēta iespēju izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu, ņēmot verā uzņēmuma ierobežotos resursus.
Tēmas aktuālitāte – patlaban nekustamā īpašuma tirgū pieprasījums pēc dzīvokļiem no patērētāju puses ir ļoti mazs. Autore uzskata, ka šai situācijai ir divas izejas: gaidīt, kad celsies pieprasījums, bet tas var aizņemt daudz laika. Vai arī, lai stimulētu pieprasījumu nepieciešams uzlabot komunikāciju starp patērētājiem un starpniekiem, un informēt tos par dažādām akcijām un piedāvājumiem saistītiem ar pētījuma objektu šajā diplomdarbā.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt mārketinga komunikācijas plānu konkrētam nekustamā īpašuma objektam, lai stimulētu dzīvokļu pārdošanu un biroju īri. Komunikāciju plāna mērķis ir pievērst sadarbības partneru uzmanību un maksimāli informēt potenciālos patērētājus par sadarbības prioritātēm. Tā kā pētīšanas objekts virzīts gan biznesa, gan pateriņa tirgū un diplomprojekta autore izstrādāja mārketinga komunikāciju aktivitātes katram virzienam.
Diplomprojekta uzdevumi ir:
1.Izpētīt firmas mārketinga vidi, lai noteiktu potenciālas auditorijas raksturlielumi, objekta stiprās un vājas puses. Izpētīt nekustama īpašuma tirgus situāciju Latvijā, lai noteiktu vai ir lietderīgi veikt mārketinga komunikācijas programmu plānojamā periodā.
2. Noteikt uzņēmuma mārketinga un komunikāciju mērķus un stratēģijas, lai izstrādāt mārketinga komunikāciju programmu projektam «Jaunā Teika», dzīvojamo māju un biznesa objektam.
3. Izstrādāt reklāmas sludinājuma maketes, lai tos izmantot reklāmas kampaņas periodā. Sastadīt mediju un komleksa komunikāciju plānus, un aprēķinat kopējas īstenošanas izmaksas, ka arī izpētit komunikāciju kompleksa plānu efektivitāte.
Mārketinga komunikāciju plāns nekustamā īpašuma objektam «Jaunā Teika» tiks izstrādāts divpadsmit mēnešiem no 01.06.2010. līdz 31.05.2011. Šajā projektā tiks izmantotas sekojošas pētījuma metodes: statistiskā analīze un datu salīdzināšana. Lai reāli noskaidrotu esošo situāciju tirgū, uzņēmuma un objekta stāvokli un tās iespējas, pētījumi tiks veikti Latvijas tirgū laika posmā no 2006.g. līdz 2010.g. sākumam.
Projekta temata pilnvērtīga izklāsta ierobežojums ir uzņēmuma konfidenciālā informācija par firmas izdevumu summām, kuri tieka atvēlēti dažādu komunikāciju pasākumu darbībām. Kā arī par firmas ieņēmumu izaugsmes vēsturi 2009. un 2010. gadā. Tādēļ reklāmas kampaņu resursu apjomu diplomprojekta autore ir izrēķinājusi pati.
Par pētījuma avotiem kalpo apkopotā informācija no interneta resursiem, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, Latvijas Republikas likumi un MK noteikumi, mācību literatūra un uzņēmuma publiskie materiāli, t.i. informācija par uzņēmuma attīstības vēsturi, objekta tehniskais apraksts un cenas, uzņēmuma ienākumu līmenis 2008.gadā.
Veicot šo diplomprojektu autore secināja, ka nekustamo īpašumu kā tirgus sastāvdaļu, nav iespējams salīdzināt ar citām precēm. Var secināt to, ka nekustamā īpašuma virzīšana tirgū ir ļoti sarežģīts, bet interesants process. Process, kuram nepieciešams izveidot vārdu un brendu, lai patērētājs ir pilnīgi drošs par darījuma kvalitāti un drošību. Projekta tapšanas laikā autore ir ieguvusi nozīmīgas gan teorētiskās, gan praktiskās zināšanas nekustamo īpašumu virzīšanai tirgū, kuras noteikti palīdzēs reālai profesionālai darbībai.
1.ANALĪTISKĀ DAĻA
AS «HANNER» un projekta «Jaunā Teika» mārketinga vide
Uzņēmuma darbību ietekmē daudzi iekšējie un ārejie faktori, kuri vienmēr izmainās un nav patstāvīgi. Tās tendenču kopumu sauc par mārketinga vidi, kas savukārt dalās divās daļās – iekšējā un ārējā uzņēmuma vide. [25]
1.1.AS «HANNER» iekšējā vide
1.1.1. AS «HANNER» uzņēmuma apraksts
Starptautiskā kompānija «HANNER» nekustamo īpašumu tirgū darbojas kopš 1995. gada. Firmas pamatvērtības ir kvalitāte, ātrums un novatorisms. Sekojot šīm prioritātēm nekustamo īpašumu attīstītājs - kompānija HANNER paplašina savu darbību Centrālajā un Austrumeiropā. 2006. un 2007. gads bijuši sevišķi veiksmīgi. Lielu popularitāti ir guvuši Lietuvā realizētie dzīvojamo kompleksu projekti. HANNER ir nostabilizējies arī nekustamo īpašumu tirgū Latvijā, Rumānijā kā arī Ukrainā un ar perspektīvu skatās uz Krievijas un Baltkrievijas tirgiem. 2005. gadā kompānija sāka darboties starptautiskajā tirgū un šobrīd kompānija strādā ar projektiem Lietuvā, kur pabeigti vai tikai atrodas attīstības stadījā 18 projekti; Ukrainā – 10 projekti; Rumānijā – 2 projekti; loģistikas investīcijas Krievijā; Baltkrievijā – 1 projekts. Latvijā kompānija «HANNER» attīstīja divus projektus: «Purvciema projektu», kas 2008.gada sakumā ekspluatācijā nodeva 4 dzīvojamo namu komleksus, kas atrodas uz 3hektāru lielas teritorijas pašā Purviema centrā. Un daudzfunkcionālais kvartāls «Jaunā Teika». Kompānijas misija - ekskluzīvo un augsti kvalitatīvo projektu attīstīšana. [12]
…
Diplomprojekta merķis bija izstrādāt mārketinga komunikāciju plānu vienam no lietuviešu AS «HANNER» virzītajam projektam Latvijā – daudzīvokļu un biroju kompleksam «Jaunā Teika».Projektā izpētīta mārketinga vide, noteikti mārketinga mērķi un strateģijas, izstrādāts kompleksa plāns,aprēķināti izdevumi, izstrādāts reklāmas sludinājuma makets, tiek veikta auditorijas aptauja.
- Komunikāciju kompleksa plāns nekustamā īpašuma darījumu jomā
-
Komunikāciju uzmērīšana
Term Papers52 Geography, Construction and construction works
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Nekustamā īpašuma tirgus attīstība Latvijā
Term Papers for university87
-
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Projekts viesnīcu kompleksa "Martina" izveidošanai
Term Papers for university81
-
Atpūtas kompleksa "Saules stari" izveidošanas plāns, piesaistot Eiropas Savienības līdzekļus
Term Papers for university77
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Term Papers for university68