Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:571984
 
Evaluation:
Published: 16.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.2.1.  Makrovides faktori    11
1.2.2.  Pieprasījums    17
1.2.3.  Konkurence    19
1.2.4.  Starpnieki    22
1.2.5.  Kontaktauditorijas    23
1.2.6.  Situācijas analīze (SVID)    24
2.  SIA „MSG kurjers” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    27
2.1.  Mārketinga mērķi    27
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    28
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    29
2.3.1.  Mērķa tirgus    29
2.3.2.  Pakalpojumu pozicionēšana    31
2.3.3.  Mārketinga pakalpojumu komplekss    32
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    33
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    33
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA    35
3.1.  Korporatīvā identitāte    35
3.2.  Personāla stimulēšana    36
3.3.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    36
3.4.  Tiešā mārketinga aktivitātes    37
3.5.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    38
3.6.  Reklāmas plāns    39
3.6.1.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    39
3.6.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    40
3.6.3.  Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns    42
3.7.  Mārketinga komunikāciju budžets    47
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    52
  Pielikums    53
Extract

SIA „MSG kurjers” nodarbojas dažādu sūtījumu pārvadāšanu Rīgā, Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, tomēr uzņēmuma primārā un tiešā darbība ir Rīgas tirgus.
Kā jauna uzņēmuma, kas tirgū atrodas tikai divus gadus, „MSG kurjers” ir iekarojis savu vietu šajā pakalpojumu tirgū neskatoties uz to, ka nelielajā Rīgas tirgū, konkurence šajā nozarē ir sīva. Patreiz uzņēmums aizņem 10% no kopējā tirgus pasta un sūtījumu pārvadāšanas jomā. Šī nozare ir svarīga, jo kurjeru pakalpojumi piedāvā būtiski atvieglot citu uzņēmumu ikdienas darbu un būtiski ieekonomēt citu uzņēmumu laiku.
„MSG kurjers” veiksmīgai darbības turpināšanai ir nepieciešams palielināt pakalpojumu pārdošanas apjomu ieviešot papildus jaunu pakalpojumu un uzlabojot patreizējo pakalpojumu kvalitāti.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ MSG kurjers”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Plāna izstrādei ir nepieciešams veikt sekojošus uzdevumus:
Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
Izvirzīto mērķu sasniegšanai, izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu.
Datu izpētes un informācijas apkopojumu rezultāta izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus.
Temats tiek ierobežots jaunā pakalpojuma izpētei un analīzei.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes kā arī faktoru noteikšanas un statistisko metodi.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2002. gada decembrim līdz 2004. gada decembrim. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2005. gada 1. aprīļa līdz 1. jūlijam.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā zinātniskā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, datu izpētes un analīzi un uzņēmuma nepublicētos materiālus. Papildus darba tapšanas periodā tiek izmantoti informācijas avoti: statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” mājas lapa, uzņēmuma darbību regulējošā „Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas” mājas lapa, kā arī citas www mājas lapām, kas satur informāciju par reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register