Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:595574
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Radošā darbība    7
1.1.  Bērna domāšana un iztēle    8
1.2.  Bērna radošuma attīstība    8
1.3.  Pedagoga loma radošās darbības sekmēšanā    10
2.  Radošā darbība vizuālā māksla pirmsskolā    13
3.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    17
3.1.  Pētījuma 1. posma rezultāti    18
3.2.  Pētījuma 2. posma norises apraksts    25
3.3.  Pētījuma 3. rezultātu apstrāde un analīze    28
  Secinājumi    36
  Literatūras avotu saraksts    38
  Pielikums    40
Extract

Secinājumi
Radošums ir spēja domāt un izstrādāt jaunus izgudrojumus, radīt mākslas darbus, risināt problēmas jaunos veidos vai izstrādāt ideju, kas balstīta uz oriģinālu, jaunu vai netradicionālu pieeju. Radošums ir spēja kaut ko redzēt jaunā veidā, lai redzētu un atrisinātu problēmas, ko neviens cits nezina, un iesaistīties jaunās, unikālās vai atšķirīgās garīgās un fiziskās pieredzēs.
Radošuma kritēriji, rādītāji un tā izpausmes var noteikt pēc bērnu ieinteresētības, viņu pavadītā laika pie uzdevumu, aizrautības, oriģinālu ideju radīšanas, patstāvīgas problēmu risināšanas un gandarījuma par savu darbu, izdarīts līdz galam, pabeigts.
3 – 4 gadu jaunu bērnu vecumposmā radošuma attīstība ir cieši saistīta ar bērna domāšanu un iztēli, viņam ir jāspēj saredzēt domu kāpēc tiek veikts uzdevums un kāds ir rezultāts. Zinot šī divas lietas bērns vieglāk virzījās pretī mērķim, un procesa laikā sāka eksperimentēt ar pieejamiem materiāliem, praktiskās nodarbības laikā secināju, ka ir nepieciešams sniegt tik laika cik katram bērnam vajadzīgs, katram šis laika intervāls ir atšķirīgs. Aplūkojot katra centra darbus un to rezultātus salīdzinot ar 1. tabulu par cilvēka attēlojumu evolūciju bērnu zīmējumos var secināt, ka visi bērni ir veiksmīgi sasnieguši Emocionālās attīstības posmu, kurš raksturīgs ar platformu attēlojumiem un koptēlu, kā arī bija novērojams, jo īpaši 1. centrā, darbs ar plastilīnu, ka bērni jau ir uztveres attīstības un attēlošanas posmā kur viņu darbos jau parādās vienkāršu pamatformu kombinēšana ar citiem objektiem (6. att. Katrīna 3 gadi 6 mēneši). Novērots tika, ka jo vairāk bērniem patīk piedāvātais veids kā darboties, jo ilgāk viņi darbojās centros, jo labāk mācēja pastāstīt ko viņi dara, aprakstīt savas darbības ar materiāliem, un radīja orģinālus darbus, ko arī pabeidza tos – jo bija ieinteresēti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1389986
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register