Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
2,58 (12%)
Discounted price*:
18,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:582456
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2007.g. - 2008.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  Kvalitātes vadības sistēmas raksturojums    7
1.1.  Kvalitātes vadības sistēmas vēsture    10
1.2.  Kvalitātes vadības sistēmas nepieciešamība un priekšrocības    14
2.  Konkurētspējas nodrošināšana    16
2.1.  Konkurētspējas elementi un pasākumi    19
2.2.  Kvalitāte kā konkurētspējīgā priekšrocība    21
3.  ISO 9001:2000 standarts    24
4.  Latvijas uzņēmumu kvalitātes pārvaldības sistēma    32
4.1.  Ieviesto ISO standartu uzņēmumu analīze    32
4.2.  Uzņēmumos veiktās aptaujas vispārīgs raksturojums    36
5.  Kvalitātes vadības sistēmas globāli    46
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    46
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Kvalitātes vadības sistēma ir organizācijas vadības metode, lai sasniegtu lielāku klientu apmierinātību, zemākas kopējās izmaksas, lielāku peļņu, augstāku darbinieku produktivitāti un apmierinātību.
2. Kvalitātes vadības sistēma ir konkurences priekšrocību pamats, kas palīdz attīstīt jaunas tendences tirgū, inovāciju un jaunievedumus.
3. Konkurētspējīgo priekšrocību var attīstīt ar efektivitātes, kvalitātes, jaunievedumu un klientu vēlmju apmierināšanas metodēm.
4. ISO standarta sertifikāts apliecina, ka uzņēmuma kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta pēc labākās prakses standarta, un atbilst šī standarta prasībām, līdz ar to partneri var būt pārliecināti par pakalpojuma un produkcijas kvalitāti un tas veicina starptautisku sapratni un atpazīstamību.
5. Izvērtējot pētījuma rezultātus, var secināt, ka tieši pēc iestāšanās Eiropas Savienībā izsniegto sertifikātu skaits ir pieaudzis, jo sadarbojoties ar ārvalstu kompānijām un organizācijām ir ļoti būtiski, lai uzņēmumi darbotos atbilstoši ISO 9001 standarta prasībām.
6. Pēc veiktā pētījuma datiem Latvijā patlaban lielākā daļa uzņēmumu ir sertificēti atbilstoši ISO 9001, jo šo standartu var piemērot praktiski jebkura veida organizācijai, aptverot visas darbības jomas, kā arī šo ISO standartu ir viegli integrēt ar citām sistēmām uzņēmumā.
7. Pētījuma rezultāti liecina, ka lielākā daļa ISO 9001 sertificēti uzņēmumi darbojas būvniecības un rūpniecības jomā, jo šajās nozarēs ir ļoti sīva konkurence un piedaloties starptautiskajos projektos priekšrocība ir uzņēmumiem ar ISO 9001 standartu.
8. Pētījums pierāda, ka ieviešot KVS uzņēmumiem ir palielinājusies tirgus daļa un pārdošanas apjoms, kas liecina, ka uzņēmumiem kopumā ir palielinājusies konkurētspēja.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Kvalitātes vadības sistēmas loma uzņēmumu konkurētspējas paaugstināšanā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/582456

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register