Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas ti...-
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgos
Term Papers109 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Management
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 5 | |
1. | TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI | 8 |
1.1. | Zīmola un zīmolvedības jēdzieni un būtība | 8 |
1.2. | Zīmola veidošana un uzturēšana | 25 |
1.3. | Zīmola virzīšana tirgū | 30 |
1.4. | Tūrisma galamērķa zīmols | 41 |
1.5. | Tūrisma zīmola komunikācijas instrumenti | 48 |
2. | LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLI UN TO VIRZĪŠANA VĀCIJAS UN AUSTRIJAS TIRGOS | 57 |
2.1. | Tūrisma plūsmu attīstība starp Latviju, Vāciju un Austriju | 57 |
2.1.1. | Latvijas ienākošā tūrisma plūsmu analīze | 57 |
2.1.2. | Vācijas izejošā tūrisma plūsmas analīze | 61 |
2.1.3. | Austrijas izejošā tūrisma plūsmu raksturojums | 65 |
2.2. | „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu koncepcijas | 71 |
2.2.1. | „Latvia. Best enjoyed slowly.” (“Nesteidzīga atpūta Latvijā”) zīmola koncepcijas raksturojums | 71 |
2.2.2. | „LIVE RIGA” un „Lettland. Nimm dir die Zeit” zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos | 79 |
2.3. | Intervijas ar tūrisma speciālistiem | 88 |
3. | LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS | 94 |
3.1. | „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu atpazīstamība Vācijas un Austrijas tirgos | 94 |
SECINĀJUMI | 134 | |
PRIEKŠLIKUMI | 140 | |
PIELIKUMS | 149 |
SECINĀJUMI
1. Definīcijas par zīmolvedību ir ļoti daudz, grūti atrast vispareizāko un tiešāko. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Un tieši tāpēc zīmolam patērētāju acīs ir tik ļoti liela nozīme, jo ieraugot zīmolu patērētājs to asociē ar to, ko viņš par to ir iepriekš dzirdējis, ja nē, tad to ietekmē tā vizuālais izskata. Zīmolu definē arī kā īpašu valodu starp patērētāju, uzņēmumu un tā produktu vai pakalpojumu.
2. Zīmola vadīšanas procesā ļoti liela nozīme ir jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskajām attiecibām, šie mārketinga pasākumi ir savstarpēji saistīti.
3. Svarīgi raksturlielumi, kas jāņem vērā zīmolvedībā, ir: zīmola pamatsaturs, funkcionālās un emocionālās asociācijas, nosaukums, vizuālais zīmola attēls, zīmola spēks, zīmola pazīmes, kas rada zīmolu individuālu, zīmola vērtība, zīmola attīstības līmenis, zīmola mērķauditorija.
4. Tūrisma zīmola veidošana koncentrējas galvenokārt uz uzņēmumu vai ražotāju zīmolu attīstību un pozicionēšanu. Pazīstamākas ir lielo tūrisma operatoru, aviosabiedrību un viesnīcu ķēžu zīmolēšanas aktivitātes.
5. Produktpolitikas pasākumi zīmolēšanā vispirms attiecas uz vizuāliem produktu elementiem: nosaukumu, zīmi, logotipu vai dizainu. Tie kalpo tūrisma pakalpojumu nemateriālo elementu vizualizēšanai.
6. Apvienojot labākos zīmola elementus un pareizi tos pozicionējot, iespējams radīt unikālu būtību, kas pilnībā atšķiras no konkurentiem un ir spējīga piesaistīt arvien jaunus klientus un interesentus, kā arī noturēt esošos.
7. Galamērķa zīmola veidotājiem un uzturētājiem jābūt patstāvīgi informētiem par jaunākajiem notikumiem, inovācijām un dzīvesveida izmaiņām patērētāju vidū, lai spētu līdzvērtīgi pozicionēt savu zīmolu starp konkurentiem.
8. Zīmola pozicionēšana ir izpratne par to, kas ir tieši konkrētā zīmola mērķtirgus un pozitīvāko pozīciju nodrošināšana tajā, salīdzinājumā ar konkurentiem.…
Bakalaura darbs: „LATVIJAS TŪRISMA ZĪMOLU VIRZĪŠANA AUSTRIJAS UN VĀCIJAS TIRGOS“ / The Promotion of Latvian Tourism Brands in Markets of Germany and Austria ANOTĀCIJA Bakalaura darba tēma ir „Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos”. Mērķis ir izstrādāt priekšlikumus „LIVE RĪGA” un „Latvia. Best enjoyed slowly” zīmolu virzīšanas un atpazīstamības veicināšanas pasākumiem Vācijas un Austrijas tirgos TAVA un Rīgas Tūrisma attīstības birojam. Bakalaura darba pirmajā daļā tiek apskatīti zīmola veidošanas un virzīšanas teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek izklāstīts Latvijas ienākošais tūrisms, Vācijas un Austrijas izejošais tūrisms, sniegts izklāsts par Latvijas tūrisma zīmolu – „Latvia.Best enjoyed slowly”, un Rīgas tūrisma zīmolu- „LIVE RĪGA” un to virzīšanas pasākumiem Vācijas un Austrijas tirgos. Trešajā daļā tiek apkopoti pētījuma rezultāti par zīmolu atpazīstamību un attieksmes vērtējums pret šiem zīmoliem, kā arī tiek sniegti secinājumi un priekšlikumi. Darbs sastāv no 142 lapaspusēm, 71 attēla, 9 tabulām un 1 pielikuma. Izmantotās literatūras un avotu saraksts satur 88 vienības. SATURS ANOTĀCIJA ABSTRACT IEVADS 1. TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI 1.1. Zīmola un zīmolvedības jēdzieni un būtība 1.2. Zīmola veidošana un uzturēšana 1.3. Zīmola virzīšana tirgū 1.4. Tūrisma galamērķa zīmols 1.5. Tūrisma zīmola komunikācijas instrumenti 2. LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLI UN TO VIRZĪŠANA VĀCIJAS UN AUSTRIJAS TIRGOS 2.1. Tūrisma plūsmu attīstība starp Latviju, Vāciju un Austriju 2.1.1. Latvijas ienākošā tūrisma plūsmu analīze 2.1.2. Vācijas izejošā tūrisma plūsmas analīze 2.1.3. Austrijas izejošā tūrisma plūsmu raksturojums 2.2. „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu koncepcijas 2.2.1. „Latvia. Best enjoyed slowly.” (“Nesteidzīga atpūta Latvijā”) zīmola koncepcijas raksturojums 2.2.2. „LIVE RIGA” un „Lettland. Nimm dir die Zeit” zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos 2.3. Intervijas ar tūrisma speciālistiem 3. LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS 3.1. „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu atpazīstamība Vācijas un Austrijas tirgos SECINĀJUMI PRIEKŠLIKUMI PIELIKUMS 1.pielikums
Pdf formāts.
- Latvijas Banka un Latvijas Centrālais depozitārijs
-
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgos
Term Papers109 Marketing, Advertising, Tourism, Traveling, Management
- Tūrisma ietekme tūrisma rajonos. Tūrisma ietekme uz sabiedrību Francijā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Latvijas ziedu tirgus konkurentspējas un attīstības iespēju analīze ES tirgus ietvaros
Term Papers for university74
Evaluated! -
Mazo un vidējo uzņēmumu zīmolu pozicionēšanas iespējas Latvijas tirgū
Term Papers for university60
-
Latvijas tūrisma politikas veidošanas analīze un pilnveidošana
Term Papers for university76
Evaluated! -
Tūrisma loma Latvijas tēla veidošanā
Term Papers for university58
Evaluated! -
Viesnīcu un tūrisma padziļināta analīze
Term Papers for university130