Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:530340
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 52 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Mārketinga kanālu teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga būtība    7
1.2.  Mārketinga kanāli un to nozīme    12
1.3.  Mārketinga kanālu klasifikācija    15
2.  Pētījums par SIA Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs mārketinga kanāliem    21
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    21
2.2.  Uzņēmuma mārketings    24
2.3.  Pētījuma metodoloģija    27
2.4.  Pētījuma analīze un ieteikumi    28
  Secinājumi    39
  Priekšlikumi    40
  Nobeigums    41
  Izmantotās literatūras saraksts    42
  Pielikums    46
Extract

Secinājumi
1. Izpētot mārketinga kanālus un to nozīmi, var secināt, ka mārketinga kanāli veicina uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu sasniedzamību līdz patērētājam.
2. Izpētot mārketinga kanālus, var secināt, ka uzņēmumam pašam ir jāizvēlas, kādu mārketinga kanālu vai kanālu kombināciju tas izmantos, lai izpildītu savu mērķi un patērētāji izvēlētos iegādāties pakalpojumus.
3. Mārketings var tikt īstenots, izmantojot ne-interneta kanālus (offline), piemēram, TV, radio, SMS, vai izmantojot interneta kanālus, piemēram, sociālos medijus, e-pasta reklāmas, banneru reklāmas. Daudzas organizācijas tai skaitā LLKC izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kanālu kombināciju, tomēr digitālais mārketings kļūst arvien populārāks.
4. Konsultācijas un izglītības pakalpojumi lauksaimniecībā esošajā tirgū ir ierobežoti. LLKC spēlē nozīmīgu lomu mikro un mazo lauku uzņēmēju pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai reģionos, netālu no uzņēmēju dzīvesvietas, piedāvājot pakalpojumu par pieņemamu cenu.
5. Apskatot LLKC organizācijas struktūru, var secināt, ka atsevišķa mārketinga nodaļa netiek izdalīta, tomēr daļu no tā uzdevumiem veic Sabiedrisko attiecību nodaļa.
6. Uzņēmumā nav atvēlēts konkrēts budžets mārketinga vajadzībām, līdz ar to netiek īstenotas maksas kampaņas nevienā no digitālā mārketinga kanāliem. Tomēr pakalpojumu un mārketinga attīstību varētu ietekmēt tas, ka LLKC tiek veidots ikgadējs investīciju plāns, kur kā galvenie investīciju virzieni – pakalpojumu digitalizācija.
7. Pētījuma rezultāti rāda, ka katram specifiskajam mārketinga mērķim ir jāizvēlas atbilstošs mārketinga kanāls un jāpilnveido tā izmantošana. Pakalpojuma pieteikšanai tā ir mājaslapa, savukārt jaunumu saņemšanai- e-pasts.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1392541
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register