Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637487
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Аннотация    4
  IEVADS    6
1.  REKLĀMA, TĀS SATURS UN NOVĒRTĒŠANA    8
1.1.  Reklāmas būtība    8
1.2.  Reklāmas psiholoģiskais aspekts    11
1.3.  Reklāmas veidi un tās izplatīšanas līdzekļi    15
1.4.  Reklāmas programmas novērtēšana    28
1.5.  Reklāmas saturu regulējošā likumdošana    29
2.  SIA „ARE” Reklāmas analīze    34
2.1.  Uzņēmuma vēsture un darbības raksturojums    34
2.2.  Firmas stils un logo    46
2.3.  Reklāma laikrakstos un žurnālos    49
2.4.  Poligrāfiskā reklāma    53
2.5.  Reklāmas suvenīri    55
2.6.  Reklāma izstādē    57
2.7.  Reklāma internetā    59
2.8.  Vides reklāma    60
2.9.  Reklāma TV    61
2.10.  Reklāma radio    64
2.11.  Imidža reklāma    65
2.12.  Reklāmas budžeta plānošana    67
3.  sia „ARE” reklāmas satura un izpildījuma novērtējums    73
3.1.  Reklāmas efektivitātes novērtējums un tās paaugstināšanas iespējas    73
3.2.  SIA „ARE” reklāmas efektivitātes novērtējums    77
  secinājumi un priekšlikumi    92
  izmantotās literatūras un avotu saraksts    94
Extract

No 1960. gada PSRS aktīvi sāka darboties valsts būvniecības programma, kad būvēja visu: rūpniecības, fabrikas, sovhozus, mājas utt. Piemēram, 1960. gadā uzbūvēto dzīvojamo ēku kopējā platībā Rīgā bija 223,3 tūkst. m2 , bet 1970. gadā sasniedza savu virsotni 356,5 tūkst. m2 apmērā. Uzbūvēto dzīvokļu skaits Rīgā arī auga no 214 dzīvokļiem 1926. gadā līdz 7423 dzīvokļiem 1970 gadā, bet, kopš Latvijas neatkarības atgūšanas, uzbūvēto dzīvokļu skaits strauji samazinājās līdz 411 dzīvokļiem 1995. gadā un tikai 115 dzīvokļi 2000. gadā.
Līdzīga situācija ir arī citur Latvijā. Ja ņemsim kopējo uzbūvēto dzīvokļu skaitu Latvijā, tad 1980 gadā to skaits bija 19,4 tūkstoši, 1990. gadā 13,3 tūkstoši, 1995. gadā tikai 1,8 tūkstoši dzīvokļu.
Ikviena mūsu diena sastāv no pakalpojumu sniegšanas un to patērēšanas – gan darbā, gan veikalā, gan skolā, gan teātrī, utt. Ikvienā brīdī cilvēks ir vai nu pakalpojumu sniedzējs vai to patērētājs. Visu laiku šīs abas lietas ir saistītas. Bet, lai pakalpojumu sniegšana kļūtu efektīvāka, populārāka, ienesīgāka, ir nepieciešams, lai citi par šiem pakalpojumiem uzzinātu, jeb vienā vārdā sakot – nepieciešams reklamēt tos. Arvien lielāku nozīmi un lomu mūsu ikdienas dzīvē ieņem reklāma. Varētu teikt, ka arī tā ir mums visapkārt – gan darbā, gan mājās, gan uz ielas.
SIA „ARE” jau 10 gadus darbojas Latvijas nekustamā īpašuma tirgū. Pirmie darbības gadi ir visgrūtākie ikvienam uzņēmumam, tāpēc darba autoru pārsteidza tas – kā tik īsā laika posmā uzņēmumam ir izveidojusies tik bagātīga reklāma un palielinājies piedāvāto pakalpojumu skaits, un 10 uzņēmuma darbības gadu laikā tas ir kļuvis par vienu no vadošajiem šajā nozarē.
Šie jautājumi autoru ļoti ieinteresēja, kā arī likās interesanta gan uzņēmuma pakalpojumu, gan reklāmas izaugsme gadu gaitā, tāpēc autors Diplomdarbā izvēlējās raksturot un analizēt uzņēmuma reklāmu. Vēl viens no iemesliem par labu šai izvēlei bija – neviens no uzņēmuma darbiniekiem nekad nebija ne pētījis, nedz arī pievērsis uzmanību kā reklāma ietekmē uzņēmuma sniegtos pakalpojumus, un otrādi – kā pakalpojumi ietekmē uzņēmuma reklāmu – tās veidus, saturu, izpildījumu.
Diplomdarba mērķis ir novērtēt SIA „ARE” reklāmas veidu efektivitāti un sniegt priekšlikumus tās pilnveidei un efektivitātes paaugstināšanai.
Lai sasniegtu šo mērķi, diplomdarbā tiek izvirzīti šādi uzdevumi:
iepazīties ar reklāmas vēsturi, tās veidiem un izplatīšanas līdzekļiem, kā arī likumdošanu, kas regulē reklāmas saturu;
raksturot SIA „ARE” reklāmas veidus;
noteikt reklāmas efektivitāti uzņēmumā un sniegt priekšlikumus SIA „ARE” reklāmas efektivitātes paaugstināšanai
Darbā tiek pielietota izzinošā, statistiskā, novērtēšanas un salīdzināšanas metode.
Lai reklāmas satura novērtējums un salīdzinājums būtu pilnvērtīgāks un efektīvāks, darba autors izmantojis dažādus informācijas avotos – pētnieciskos darbus par mārketingu, nekustamo īpašumu tirdzniecību, periodiku, interneta resursus, kā arī SIA „ARE” nepublicētos materiālos. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −28,40 €
Work pack Nr. 1113832
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register