Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192157
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.07.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ATTĒLU SARAKSTS    3
  ANOTĀCIJA    4
  ANNOTATION    5
  IEVADS    6
1.  MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU RAKSTUROJUMS    7
1.1.  Mārketinga kompleksa elementi    7
1.2.  Produkts    8
1.3.  Cena    9
1.4.  Tirdzniecības vieta    11
1.5.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumi    12
2.  SIA „JĒKABPILS KAMENE” DARBĪBAS RAKSTUROJUMS    18
3.  SIA“JĒKABPILS KAMENE”MĀRKETINGA KOMPLEKSA ELEMENTU ANALĪZE    21
3.1.  Preču novērtējums salīdzinājumā ar konkurentiem    21
3.2.  Tirdzniecības vietas novērtējums salīdzinājumā ar konkurentiem    23
3.3.  Cenu politikas raksturojums salīdzinājumā ar konkurentiem    25
3.4.  Tirdzniecības veicināšanas pasākumu raksturojums un novērtējums    26
  SECINĀJUMI    35
  PRIEKŠLIKUMI    37
  IZMANTOTĀS INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    38
  PIELIKUMI    40
Extract

SECINĀJUMI
1. Mārketinga kompleksa jēdziens pastāv gandrīz 70 gadus, tā pamatelementi (produkts, cena, tirdzniecības vieta, tirdzniecības veicināšana) nav mainījušies un ir vienādi svarīgi, pētot kādu noteiktu produktu vai produktu grupu.
2. Veidojot uzņēmuma preču sortimentu ir jānosaka, ko vēlas redzēt patērētājas produktā un, kādas vajadzības tiks apmierinātas.
3. Cenu noteikšana ir viens no grūtākajiem uzdevumiem, jo ir jāveic padziļināta tirgus izpēte par līdzīgiem produktiem, jāseko konkurentu cenām un jāiekļauj visas izmaksas, kas saistītas ar preču virzīšanu tirgū.
4. SIA “Jēkabpils Kamene” darbības virziens ir Mazumtirdzniecība nespecializētajos veikalos, kuros galvenokārt pārdod pārtikas un nepārtikas preces, dzērienus vai tabaku.
5. Uzņēmumam ir 26 gadu pieredze mazumtirdzniecības nozarē un laba reputācija
6. Veikt pirkumus veikalā “Vesko” izvēlas 79 % no aptaujātajiem respondentiem.
7. Veikalā “Vesko” visbiežāk iegādājas saldumus un dažādas garšas preces 17 % respondentu. Pārējās preču grupas ir salīdzinoši vienādā līmenī, pienu un piena izstrādājumus 16 %, maizi un konditorejas izstrādājumus 15 %, gaļu un gaļas izstrādājumus 13 %, augļus un dārzeņus 12 %, saimniecības preces 11%, kas liecina par to, ka veikalam ir stabila preču apgrozība.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register