Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837435
 
Evaluation:
Published: 17.03.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Mārketinga kompleksa elementu teorētisks raksturojums    7
2.  SIA “Ludzas Lauku konsultāciju birojs” vispārējais raksturojums    26
3.  SIA “Ludzas Lauku konsultāciju birojs” mārketinga vide    30
3.1.  Iekšējā vide    30
3.2.  Tieši ietekmējošā mārketinga vide    33
3.3.  Netiešās iedarbības ārējā vide    41
4.  SIA ‘’Ludzas Lauku konsultāciju birojs’’ mārketinga kompleksa elementu raksturojums    47
4.1.  Pakalpojumu sortimenta politika    47
4.2.  Cenu politika    55
4.3.  Vieta tirgū    61
4.4.  Virzīšana tirgū    67
  Secinājumi un priekšlikumi    71
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    75
  Saīsinājumu un simbolu skaidrojums    76
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1.Mārketinga nozīme cilvēku dzīvē pieaug laika gaitā. Dažreiz paši preču patērētāji neapzinās cik dziļi ir tirgus procesos. Tādēļ ir nepieciešams iepazīties ar tirgus vidi un izprast tajā pastāvošos likumus un likumsakarības. Rūpīgi izpētīt mārketinga kompleksa elementus.
2. Mārketinga komplekss ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātajiem produktiem, un ir viens no svarīgākajiem mārketingā aplūkojamiem jautājumiem, kas sastāv no četrām daļām: produkta, cenas, vietas un produkta virzīšanas tirgū.
3.Produkts ir taustāms priekšmets, pakalpojums, ideja, persona vai vieta, kas ir spējīga piedāvāt fiziskām vai juridiskām personām taustāmas vai netaustāmas īpašības, par kurām tie ir gatavi mainīt naudu, vai kādu citu vērtības vienību, lai to iegūtu.
4.Produktus iedala patēriņa precēs, ražošanas līdzekļos un pakalpojumos. Galvenie produkta raksturlielumi ir pārbaudāmība, novērojamība, efekta ātrums, vienkāršība, salīdzinošās priekšrocības un simboliskums.
5.SIA”Ludzas lauku konsultāciju birojs” ir SIA ”Latvijas lauku konsultāciju un izglītības centrs” filiāle Ludzas rajonā. SIA “LLKB” sniedz konsultatīvos pakalpojumus augkopībā, lopkopībā, grāmatvedībā, ekonomikā. Birojā strādā 5 speciālisti.
6.Cena ir produkta vērtība naudas izteiksmē, jeb patērētāja maksa par produkta lietošanas rezultātā gūto patēriņa labumu. Cenu veidojot jāņem vērā tādi faktori, kā uzņēmuma mērķi, izmaksas, pieprasījums, konkurence un valdības politika.
7.Cenas var veidot pēc sešām dažādām metodēm: vidējās izmaksas plus uzcenojums, vidējās izmaksas plus mērķpeļņa, preces cenas diferencēšana, preces patēriņvērtības noteikšana, proporcionālās cenas un gaidāmās peļņas aprēķins.
8.Vieta, jeb sadales kanāls ir uzņēmums vai arī atsevišķu cilvēku kopums, kas izpilda visas starpnieka funkcijas preču virzīšanas procesā no ražotāja līdz patērētājam. Sadales kanāli atšķirās patērētāju un ražošanas materiālu tirgū. Sadales kanālus var organizēt vertikālajās, horizontālajās un daudzkanālu mārketinga sistēmās.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register