Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:514980
 
Evaluation:
Published: 30.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 44 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    7
1.  Zīmols    9
1.1.  Zīmola nozīme    10
1.2.  Zīmolvedība    12
1.3.  Zīmola komunikācija    15
2.  Mārketinga komunikācija    17
2.1.  Mārketinga komunikācijas instrumenti    21
2.1.1.  Reklāma    22
2.1.2.  Sabiedriskās attiecības    23
2.1.3.  Citi mārketinga komunikācijas instrumenti    25
2.2.  Sociālie mediji    27
3.  Sporta mārketings    31
4.  Metodoloģija    34
4.1.  Kvalitatīvās pētniecības metodes – intervija, novērojums un kontentanalīze    34
4.2.  Kvantitatīvās pētniecības metodes – aptauja un statistika    36
5.  Empīriskā daļa    38
5.1.  Basketbola klubs „VEF Rīga”    38
5.1.1.  BK „VEF Rīga” direktore Laila Spaliņa: zīmola atjaunošana un virzīšana    41
5.1.2.  BK „VEF Rīga” sponsora „SMScredit.lv” izpilddirektors Toms Jurjevs: zīmolu sadarbība    43
5.2.  BK „VEF Rīga” un sporta mārketinga situācija Latvijā – eksperta viedoklis    44
5.3.  BK „VEF Rīga” pielietoto mārketinga komunikācijas instrumentu analīze    47
5.3.1.  Reklāma    47
5.3.2.  Sabiedriskās attiecības    49
5.3.3.  Aktivitātes „Arēnā Rīga” BK „VEF Rīga” spēļu laikā    51
5.3.4.  Sociālie mediji    52
5.4.  Latvijas iedzīvotāju aptaujas datu analīze    59
  Secinājumi    63
  Izmantotā literatūra un avoti    66
  Pielikumi    69
Extract

SECINĀJUMI
BK „VEF Rīga” galvenokārt izmanto divus tradicionālos mārketinga komunikācijas instrumentus: reklāmu un sabiedriskās attiecības. Ikdienā, komunikācijai ar savu auditoriju, tiek aktīvi izmantoti arī sociālie mediji. Kā arī nopietna uzmanība tiek pievērsta klientu (sadarbības partneru) attiecībām.
Kā norāda sporta mārketinga teorija, citu sfēru zīmoli meklē iespēju sponsorēt sporta zīmolus, lai asociētos ar to sportiskajiem panākumiem un veicinātu sava zīmola atpazīstamību. Balstoties uz pētījumu, iespējams secināt, ka sponsoriem un citiem sadarbības partneriem BK „VEF Rīga” ir izdevīgs partneris. Pirmkārt BK „VEF Rīga” ir atsaucīgs gan uz sadarbības partneru rīkotajiem pasākumiem, gan paši rīko dažāda veida pasākumus, uz kuriem tiek aicināti sadarbības partneri un citi viesi. Labu attiecību uzturēšanas ir viens, taču otrs ir kluba sasniegumi, kas sponsorus interesē vairāk. BK „VEF Rīga” ir viens no spēcīgākajiem Latvijas klubiem, kurš ik gadu sacenšas arī starptautiskā mērogā. Līdz ar to sponsoriem ir iespēja asociēties ar vienu no Latvijas spēcīgākajiem sporta klubiem. Otrkārt lielākā daļa BK „VEF Rīga” spēles tiek translētas nacionālajā televīzijā. Tas nodrošina sponsoriem publicitāti plašā sporta līdzjutēju auditorijā.
Lai gan reklāma, sabiedriskās attiecības un sociālie mediji tiek izmantoti ļoti aktīvi un profesionāli, Latvijas iedzīvotājiem neraisās, BK „VEF Rīga” vēlamās, asociācijas ar klubu.
BK „VEF Rīga” darbība sociālajos medijos saskan ar sociālo mediju teoriju. Teorijā galvenais uzsvars tiek likts uz divvirzienu komunikācijas veidošanu, kas nozīmē atteikties no tradicionālo mediju formāta – vienvirziena ziņu nodošanas. Protams, savu sekotāju informēšana un izglītošana arī ir sociālo mediju sastāvdaļa, taču uzsvars ir jāliek uz sadarbības veicināšanu ar sekotājiem jeb to iesaisti. Ja sekotāji netiek iesaistīti, arī sociālo mediju potenciāls netiek izmantots. Taču neskatoties uz to, ka BK „VEF Rīga” darbojas saskaņā ar teoriju, vairāk bija to respondentu, kuriem nepatīk, nekā tie, kuriem patīk BK „VEF Rīga” komunicēšanas stils sociālajos medijos. Kā minēju pie aptaujas datu analīzes, tas, iespējams, saistīt ar konflikta situācijām sociālajos medijos, kurās ir nonākuši BK „VEF Rīga” vadības pārstāvji. Līdz ar to viņu darbības tiek asociētas ar kluba darbībām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1355420
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register