Term Papers
Business and Law
Economics
Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas...-
Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas SIA "RZ Projekti"
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācija | 3 | |
Summary | 4 | |
Аннотация | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Mārketings un mārketinga komunikāciju nozīmes raksturojums | 8 |
1.1. | „Vietējais mārketings” | 8 |
1.1.1. | Tirgus izpēte | 9 |
1.1.2. | Tirgus segmentācija | 9 |
1.1.3. | Modernais mārketinga mikss | 9 |
1.2. | Mārketinga komunikācijas | 11 |
1.2.1. | Mārketinga komunikāciju plānošana | 12 |
1.3. | Mārketinga komunikāciju metodes | 12 |
1.4. | Integrētas mārketinga komunikācijas | 16 |
1.4.1. | Interaktīvās IMK | 17 |
1.5. | Internets | 19 |
1.5.1. | Interneta mārketings | 20 |
1.5.2. | Tīmekļa vietne jeb mājas lapa | 23 |
1.5.3. | Sociālie tīkli | 24 |
1.5.4. | Citi komunikācijas instrumenti internetā | 27 |
2. | SIA „RZ Projekti” mārketinga komunikāciju raksturojums | 29 |
2.1. | Vispārējais raksturojums | 29 |
2.1.1. | Darbības mērķi | 30 |
2.2. | Mārketinga vides analīze | 30 |
2.3. | SIA „RZ Projekti” SVID analīze | 31 |
2.4. | Mārketinga komunikācijas uzņēmumā | 33 |
2.4.1. | Izmantotās interaktīvās IMK | 34 |
2.4.2. | Problēmas apraksts | 34 |
2.5. | Pētījumā iegūto datu analīze | 36 |
2.5.1. | Aptaujas | 36 |
2.5.2. | Intervija | 43 |
2.5.3. | Pētījuma datu apkopojums | 48 |
3. | Uzņēmuma „RZ Projekti” mārketinga komunikāciju pilnveidošanas plāns | 51 |
3.1. | Mērķis | 51 |
3.1.1. | Mērķauditorija | 51 |
3.2. | Veicamo pasākumu plāns | 52 |
3.2.1. | Budžets | 56 |
3.3. | Sagaidāmais rezultāts | 56 |
Secinājumi un priekšlikumi | 58 | |
Imantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 60 | |
Galvojums | 60 |
Secinājumi
1. Lai virzība tirgū būtu veiksmīga, mārketinga pasākumi jāvirza pa vairākiem kanāliem vienlaicīgi. Vienmēr ir jābūt iespējai izmērīt veikto pasākumu rezonansi (apmeklējuma statistika). SIA „RZ Projekti” mārketingu komunikāciju kampaņā jāietver gan interneta resursi, gan vides reklāma, jo informācija jāvirza uz divām dažādām pusēm – studentiem un vietējiem iedzīvotājiem.
2. Integrētās mārketinga komunikācijas pierādīti dod vis augstākos rezultātus un atdevi uzņēmuma popularizēšanā un jaunu klientu piesaistīšanā. Internets ir ļoti svarīga mūsdienu komunkācijas sastāvdaļa.
3. Uzņēmuma „RZ Projekti” galvenā problēma ir atpazīstamības trūkums, kas atsaucas uz komerciālo darbību, ienākumiem un attīstību.
4. Tik nelielam uzņēmumam kā SIA „RZ Projekti” jāizvēlas savam līmenim atbilstoši informācijas kanāli, lai neizmantotu resursus veltīgi un sasniegtu konkrētu mērķauditoriju, nevis plašas masas.
5. Svarīgi ir padarīt uzņēmuma tēlu cilvēciskāku un tuvāku patērētājam, šim mērķim ļoti piemēroti ir sociālie portāli un blogi, to pielietošana noteikti būtu jāiekļauj uzņēmuma interneta mārketinga stratēģijā veidojot rakstus par mērķauditorijai aktuālām tēmām un komunicējot ar klientiem nepastarpināti.
6. Bērnu rotaļu istabas „Pasaciņa” piedāvātie pakalpojumi ir sabiedrībai nepieciešami, jo pie esošās ekonomiskās situācijas jaunajiem vecākiem rodas nepieciešamība gan strādāt, gan paaugstināt kvalifikāciju studējot.
7. Pēc aptaujas Nr.1 datiem, veidojot uzņēmuma atpazīstamību jāņem vērā patērētāju neuzticība un skepse un jāuzsver pakalpojuma izdevīgums un unikalitāte.
8. Mārketinga komunikācijas uzņēmumā ir neefektīvas, jo līdz šim nav bijis nekāds stratēģiskais plāns pēc, kura vadīties.
9. Informācija par bērnu rotaļu istabu, kas tiek izmantota, lai reklamētu pakalpojumu, nav pietiekami izsmeļoša un neizceļ uzņēmumu konkurentu vidū.
10. Uzņēmuma mājas lapa ir pārāk vienkārša, tā nepiesaista uzmanību un nedod pietiekamu priekšstatu par uzņēmumu.
Priekšlikumi
1. Vadoties pēc uzņēmuma darbības apmēriem ir jāizvēlas atbilstošus veidus kā sevi prezentēt. Lai uzrunātu konkrēto auditoriju – studentus un vietējos iedzīvotājus – jāizmanto internets un vides reklāma. Sūtot vēstījumu, efektīvak uzrunāt katru mērķgrupu personīgi.
2. Lai veidotu atpazīstamību vispirms jāizveido pozitīvs iespaids, ko piedāvāt patērētajiem. Vadībai jāveido logo, izkārtnes un mājas lapa, kas asociētos ar bērniem draudzīgu, priecīgu, veselīgu un drošu vidi.
3. Uzņēmuma vadībai rūpīgi jāizpilda izstrādātais mārketinga komunikāciju pilnveidošanas plāns un jāanalizē iegūtie rezultāti.
4. Uzņēmuma vadībai jāizpēta tirgus un jāatrod izdevīgākais piedāvājums plāna realizācijai nepieciešamo resursu iegādei un izgatavošanai.
5. Uzņēmuma vadībai jāizstrādā vienota, izsmeļoša, atraktīva un pievilcīga informācija par savu pakalpojumu, arī krievu valodā, kas izceltu pakalpojuma izdevīgumu un unikalitāti un atspēkotu negatīvo viedokli. Vēlams konsultēties ar reklāmas tekstu speciālistu.
6. Uzņēmuma vadībai jāizstrādā koncepcija mājas lapas pārveidošanai no informatīvas vietnes uz daudzfunkcionālu portālu. Jāatrod kvalitatīvs speciālists, kas koncepciju ieviešs dzīvē.
7. Lai izpētītu komunikāciju atdevi, jāanalizē interneta komunikāciju statistika un jāveic aptauja jauno klientu vidū, kas rosinājis viņus izvēlēties šos pakalpojumus.
8. Vadītājai jāuzņemās pašai vai jānolīgst speciālists, kas uztur komunikāciju sociālajos portālos, blogos, atjaunojot informāciju, ievietojot jaunus rakstus un komunicējot ar patērētajiem.
9. Bērnu rotaļu istabas „Pasaciņa” darbiniekiem jārūpējas par kvalitatīva pakalpojuma sniegšanu, jo labs serviss ir ļoti efektīva reklāma.
10. Vadībai arī turpmāk ir jāveic ikgadējas aptaujas, to analīzes, lai noskaidrotu klientu apmierinātību un turpinātu uzlabot un ieviestu jaunas mārketinga komunikācijas uzņēmumā.
…
Bakalaura darbs rakstīts kultūras vadības programmā. Darbā pētītas un analizētas uzņēmuma SIA "RZ Projekti" mārketinga komunikācijas, un izstrādāts pasākumu plāns komunikāciju uzlabošanai un pilnveidošanai. Uzņēmuma darbības nozare ir bērnu pieskatīšana, kas tiek realizēta bērnu rotaļu istabā "Pasaciņa". Darbā kā pētniecības metodes izmantotas 2 aptaujas un intervija.
- Mārketinga komunikāciju nozīme un pilnveidošanas iespējas SIA "RZ Projekti"
- Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
- Mārketinga plāns
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»
Term Papers for university69
Evaluated! -
SIA “Rubus” mārketinga darbības izmaiņas pēc iestāšanās Eiropas Savienībā un priekšlikumi tās pilnveidošanai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Mārketinga koncepcija viesu mājai „Copes”
Term Papers for university71