Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:826483
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketinga komunikāciju veidi un to pielietojums uzņēmumā    4
1.1.  Reklāmas būtība, mērķi un veidi    7
1.2.  Produkta realizācijas veicināšanas būtība, mērķi un veidi    13
1.3.  Sabiedriskās saskarsmes būtība, mērķi un veidi    17
1.4.  Personiskās apkalpošanas būtība, mērķi un veidi    21
2.  Uzņēmuma SIA „X” darbības un mārketinga komunikācijas tirgus    24
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums un piedāvātie pakalpojumi    24
2.2.  Uzņēmuma tirgus situācija    30
2.3.  Uzņēmuma pielietoto mārketinga komunikāciju izvietojums    35
3.  Risinājumi mārketinga komunikāciju uzlabošanai uzņēmumā    40
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    45
  Izmantota literatūra un informācijas avoti    46
Extract

„Pēc Latvijas iestāšanos Eiropas Savienībā mārketinga komunikāciju apgūšana un to praktiskā izmantošana ir kļuvusi vēl aktuālāka ne kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to _ „cīņa” par patērētājiem. Ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks, viņš vēlas iegūt plašu patieso informāciju par jau esošajiem tirgū un jaunajiem produktiem. Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet, savukārt, katrā cilvēka darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības”
Pagaidām vietējie uzņēmumi vēl nepietiekami strādā pēc mārketinga principiem un koncepcijām, jo šim nolūkam ir nepieciešams ne tikai zināšanas kā pārdot produktu, bet arī ir jāzina iespējamie ceļi no ražotāja līdz patērētājam. Mārketinga komunikācijas palīdz atrisināt uzdevumus, kas pastāv risinot pārdošanas un pirkšanas problēmas tirgū.
Komunikācijas ir informācijas apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā. Bet savukārt, katrā darbības sfērā komunikācijām ir noteiktas īpatnības, un šajā ziņā mārketings nav izņēmums. Komunikācijas procesa dalībniekiem – uzņēmumiem jāplāno un jāveido komunikācijas ar pircējiem, starpniekiem un dažādām saskares grupām. Pircējiem ir mutiskas un rakstiskas komunikācijas ar saskares cilvēku grupām, kā arī veidojas atgriezeniskas saites ar uzņēmumiem un citiem procesa dalībniekiem
Kursa darba tēma ir „Mārketinga komunikāciju pielietojums uzņēmumā SIA „X”. SIA „X” nodarbojas Informāciju un Komunikāciju Tehnoloģiju jomā (turpmāk tekstā - IKT). Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, jāpalielina pārdošanas apjoms ar jau esošo klientu un jauno klientu starpniecību, aktuāli pielietojot mārketinga elementus. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register