Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:367242
 
Evaluation:
Published: 05.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  SIA „AVG grupa” MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    7
1.1.  Iekšējās vides analīze    7
1.2.  Ārējās vides raksturojums    10
1.2.1.  Makro vides faktori    11
1.2.2.  Pieprasījums    14
1.2.3.  Konkurence    17
1.2.4.  Kontaktauditorijas    21
1.2.5.  Situācijas analīze (SVID)    21
2.  SIA „AVG grupa” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    24
2.1.  Mārketinga mērķi    24
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    25
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    26
2.3.1.  Mērķa tirgus    26
2.3.2.  Produktu pozicionēšana    27
2.3.3.  Mārketinga pasākumu komplekss    29
2.4.  Mārketinga komunikāciju mērķi    30
2.5.  Mārketinga komunikāciju stratēģijas    30
3.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA SIA „AVGgrupa”    31
3.1.  Korporatīvā identitāte    31
3.2.  Personāla stimulēšana    32
3.3.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    33
3.4.  Tiešā mārketinga aktivitātes    33
3.5.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    34
3.6.  Reklāmas plāns    35
3.6.1.  Reklāmas mērķi, veids un objekti    36
3.6.2.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    37
3.6.3.  Mēdiju stratēģija un taktika; mēdiju plāns    41
3.7.  Komunikāciju budžets    45
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    50
  Pielikums    51
Extract

Komunikāciju plāns palīdz objektīvi skatīties un izvērtēt uzņēmuma reālo situāciju, kā arī palīdz nonākt līdz konkrēti veicamajiem uzdevumiem mērķu sasniegšanai.
Šim uzņēmumam šis mārketinga komunikāciju plāns palīdzēja spert pirmos soļus reklāmas pasaulē, jo uzņēmums līdz šim nav pielietojis nevienu no reklāmas iespējām.
SIA „AVG grupa” nodarbojas mēbeļu laminātu un galda virsmu tirdzniecību. Uzņēmums tirgū darbojas divus gadus un, no pavisam nezīstama uzņēmuma ar pavisam nepazīstamu materiālu, patreizējā brīdī uzņēmuma vārdu un materiāla ražotāja vārdu pazīst liela daļa mēbeļu ražotāju aprindas. Uzņēmuma veiksmīgai attīstībai nepieciešams palielināt pārdošanas apjomus ar jau esošo klientu un jaunu klientu starpniecību.
Kvalifikācijas darba mērķis ir sagatavot mārketinga komunikāciju plānu „ AVG grupa”, kas palīdzētu īstenot uzņēmuma mērķus.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus tiek noteikti sekojoši uzdevumi:
1Veikt uzņēmuma iekšējās vides izpēti , lai noskaidrotu uzņēmuma stiprās un vājās puses.
2Izpētīt uzņēmuma ārējo vidi, lai noskaidrotu uzņēmuma iespējas un draudus.
3Noskaidrot uzņēmuma mērķus, lai noteiktu pielietojamās stratēģijas.
4Izstrādāt mārketinga komunikāciju un reklāmas plānu izvirzīto mērķu sasniegšanai.
5Izstrādāt pamatotus secinājumus un priekšlikumus balstoties uz darbā veikto datu un informācijas izpēti un analīzi.
Temats tiek ierobežots jaunu produktu izpētei un analīzei. Ņemot vērā to, ka uzņēmuma darbībā nav iesaistīti starpnieki, tad nodaļa par starpniekiem nav apskatīta.
Darbs tiks veikts izmantojot primārās un sekundārās informācijas izpēti, statistisko un ekonomisko analīzi un mārketinga analītiskās un praktiskās metodes, kā arī faktoru noteikšanas metodi un statistisko metodi.
Par kvalifikācijas darba plāna periodu tiek noteikti 3 mēneši no 2006. gada 1. aprīļa līdz 30. jūnijam.
Informācija, kas kvalifikācijas darbā tiek izmantota datu izpētei un analīzei ir sākot no 2004. gada februāra līdz 2006. gada martam. Kopumā tiks apskatīta informācija par diviem uzņēmuma darbības gadiem.
Kvalifikācijas darba sagatavošanā tiek izmantota specializētā literatūra mārketinga un reklāmas nozarē, preses izdevumi, kas apraksta un pēta kopējo tirgus situāciju Latvijā, uzņēmuma iekšējo informāciju, statistiskās informācijas iegūšanai „Lursoft” un centrālās statistikas pārvaldes mājas lapas, kā arī citas globālā tīmekļa mājas lapas, kas satur informāciju par situāciju valstī, reklāmu, mārketingu un biznesa attīstību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register