Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mārketinga komunikāciju plāns autoservisa pakalpojumiem-
Mārketinga komunikāciju plāns autoservisa pakalpojumiem
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
1. | SIA „JACAR” MĀRKETINGA VIDE | 4 |
1.1. | SIA „Jacar” iekšējā vide | 6 |
1.2. | SIA „Jacar” ārējā vide | 10 |
1.2. att. | Reģistrēto vieglo automobiļu skats Latvijā | 11 |
1.2.1. | Makrovides faktori | 12 |
1.2.2. | SIA „Jacar” pieprasījums | 17 |
1.2.3. | SIA „Jacar” segmentēšana | 18 |
1.2.4 | Patērētāju raksturojums | 20 |
1.2.5. | SIA „Jacar” konkurence | 21 |
1.2.6. | Kontaktauditorija | 25 |
1.2.7. | SIA „Jacar” SVID analīze | 26 |
2. | SIA „JACAR”MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS | 28 |
2.1. | Primārās mārketinga stratēģijas | 28 |
2.2. | Sekundārās mārketinga stratēģijas | 30 |
2.2.1. | Mērķa grupa | 30 |
2.2.2. | Mārketinga komplekss | 31 |
2.2.3. | Produkta pozicionēšana | 32 |
2.3. | Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 34 |
3. | SIA „JACAR” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA | 35 |
3.1. | Korporatīvā identitāte un korporatīvais tēls | 35 |
3.2. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 38 |
3.3. | Tiešā mārketinga aktivitātes | 40 |
3.4. | Sabiedrisko attiecību aktivitātes | 41 |
3.5. | Reklāmas plāns | 42 |
3.5.1. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 43 |
3.5.2 | SIA „Jacar” reklāmas sludinājuma maketēšana | 45 |
3.5.3. | Mediju stratēģija un taktika, mediju plāns | 48 |
3.6. | Mārketinga komunikāciju budžets | 50 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 53 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 55 |
Uzņēmums SIA „Jacar” savu darbību ir uzsācis 2002. gadā. Sākot savu darbību uzņēmums strādāja tikai kā individuālais komersants (IK), kurš uzstādīja auto mašīnām tikai visa veida elektronikas, taču pamatā tika likts uzsvars uz auto signalizācijas uzstādīšanu. Pašā uzņēmuma darbības sākumā strādāja tikai divi darbinieki – uzņēmuma vadītājs un grāmatvede. Pats vadītājs apkalpoja visus klientus, kā arī veica visus pārējos uzņēmuma pienākumus. Grāmatvede palīdzēja veikt juridiskos un grāmatvedības uzdevumus.
Uzņēmuma juridiskā adrese ir Rīga, Viskaļu iela 22. Un šinī adresē atrodas arī uzņēmuma telpas, kur tiek sniegti visi nepieciešamie pakalpojumi.
Sākot savu darbību, uzņēmumam klientu loks pašā sākuma bija pavisam mazs. Taču laikam ejot uzņēmumam parādījās aizvien vairāk klientu, tāpēc tā rezultātā uzņēmuma vadītājs nolīga vēl vienu darbinieku – auto elektriķi, kas palīdzēja veikt esošos pienākumus. Takā pakalpojumi tika sniegti īsā laika periodā un signalizācijas uzstādīja ļoti kvalitatīvi. Reklāma pati gāja no mutes mutē, un klientu skaits sāka ļoti strauji pieaugt. Un uzņēmumam nācās paplašināties. Tāpēc tā rezultātā 2004. gadā uzņēmums no „IK” pārreģistrējās uz „SIA”.
Turpmākos divus gadu uzņēmums strādāja īrētā telpās. Taču ar savu labo darba kvalitāti un jaunizveidoto reklāmu auto žurnālā „Forsāža”, kā arī atverot pašiem savu mājas lapu, klientu loks bija palielinājies tik daudz, ka nācās no jauna paplašināties. Tas atkal no jauna paplašinājās 2006. gada jūnijā izīrējot plašākas telpas, kuras ir aprīkotas ar nepieciešamajām iekārtām, lai sniegtu klientiem pakalpojumus. Tā rezultātā uzņēmums savu darbību sāka nu jau daudz plašākā jomā. Sniedzot ne tikai auto elektronikas pakalpojumus, bet arī auto servisa pakalpojumus, veicot visa veida auto apkopi.
Pašreiz SIA ”Jacar” darbības virziens ir dažāda veida pretaizdzīšanas iekārtas, audio un video iekārtas, uzstādīšanu, gaismas, slepenos slēdžus un vēl daudz ko citu, kas ir saistīts ar auto elektroniku. Kā arī vēl uzņēmums nodarbojās ar visa veida auto apkopi, labojot auto dzinējus un ritošo daļu.
Pašreiz uzņēmuma vadītājs ir noīrējis vēl papildus jaunas telpas, un veic tur jau remonta darbus, jo uzņēmumā būs vēl viens jauns pakalpojuma veids – virsbūves taisnošanas pēc satiksmes negadījumiem. Uzņēmums plāno sāk jau darbību jaunajās telpā no 2010.gada marta mēneša.
Uzņēmums īrē divus lielu auto boksus, kuri ir aprīkoti ar nepieciešamo inventāru. Viens no tiem ir mazāks, kurā nodarbojas ar tikai auto elektronikas uzstādīšanu, un otrs ir lielāks, kurā veic pārējo auto apkopi. Kā arī tika ierīkota biroju telpa, kurā tiek veiktas visas pārējās juridiskās darbības, pieņemti dažādi pasūtījumi un izrakstītas kvītis, kā arī daudz kas cits, kas ir saistīts ar pasūtījumu pieņemšanu un nodošanu. …
Kvalifikācijas darba mērķis ir veikt un izvērtēt esošos darbības rezultātus un izveidot veiksmīgu un detalizētu mārketinga plānu SIA “Jacar” sniegtajiem servisa palojumiem. Izvērtēt tirgus iespējas un plānot nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgākai turpmākās darbības organizēšanai. Izvirzītā mērķa sasniegšanai, tiek risināmi šādi darba uzdevumi: 1. Izpētīt un apkopot informāciju par uzņēmumu kopumā. Tā darbību un vēsturi, lai gūtu vispārēju priekšstatu par uzņēmumu; 2. Izpētīt SIA „Jacar” uzņēmuma mārketinga vidi un faktorus, pieprasījumu, konkurenci; 3. Veikt uzņēmuma iekšējās un ārējas vides izpēti, nosakot stiprās puses, vājās puses, iespējas un tās draudus; 4. Izvirzīt mārketinga mērķus SIA „Jacar”; 5. Izanalizēt primārās un sekundārās mārketinga stratēģijas, mārketinga komunikācijas mērķus un stratēģijas, lai veiksmīgi varētu veikt aktivitāšu plānu; 6. Izveidot mārketinga komunikāciju programmu, korporatīvas identitātes tēlu, pārdošanas veicināšanas aktivitātes un tiešā mārketinga aktivitātes; 7. Izstrādāt reklāmas plānu un mārketinga komunikāciju budžetu. 8. Izdarīt secinājumus un priekšlikumu, lai veicinātu SIA „Jacar” turpmāko darbību.
- Mārketinga komunikāciju plāns autoservisa pakalpojumiem
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Term Papers for university48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Term Papers for university50
Evaluated! -
Mārketinga komunikāciju sistēma uzņēmumā
Term Papers for university46
Evaluated! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Term Papers for university57
Evaluated! -
Izdevniecības "Petits" mārketinga stratēģija
Term Papers for university83
Evaluated!