Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108257
 
Evaluation:
Published: 13.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 49 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācijas    2
  Ievads    5
1.  Viesnīcas kā pakalpojumu sfēras uzņēmumi    8
1.1.  Viesnīcu klasifikācija kategorizācija    8
1.2.  Viesnīcu funkcijas un pakalpojumi    11
1.3.  Viesnīcu mērķauditorijas segmentācija    13
2.  Mārketinga darbība viesnīcās    15
2.1.  Uzņēmumu misija, vīzija, mārketinga mērķi    15
2.2.  Tirgus izpēte    17
2.3.  Mārketinga plānošanas process un mērķi    20
2.4.  Produkta virzība tirgū    23
2.5.  Attiecību mārketings    25
2.6.  Iekšējais mārketings    29
3.  Viesnīcas ,,TOSS,, uzņēmējdarbības raksturojums    33
3.1.  Vispārējs uzņēmuma raksturojums    33
3.2.  Uzņēmuma misija, vīzija un pakalpojumu pozicionēšana    33
3.3.  Uzņēmuma patreizējais piedāvājums    34
3.4.  Uzņēmuma konkurences priekšrocības    36
3.5.  Mērķauditorijas raksturojums    38
3.6.  Esošā mārketinga darbība    39
3.6.  Finanšu darbības izvērtējums    43
4.  Mārketinga pasākumu komplekss TOSS konkurences pozīciju uzlabošanā    48
  Secinājumi un priekšlikumi    58
  Izmantotā literatūra    60
  Pielikumi    63
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Viesu apkalpošanas augsta kvalitāte tiek nodrošina ar visu viesnīcas TOSS dienestu darbinieku kolektīvām pūlēm, pastāvīgu un efektīvu kontroli no administrācijas puses, darba vadīšanas formu un apkalpošanas metožu pilnveidošanu, jaunas tehnikas un tehnoloģiju ieviešanu, asortimenta paplašinājumu un piedāvāto pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu.
Viesnīcas galvenās konkurences priekšrocības ir ērts novietojums (blakus centram), iespēja izvietot lielu klientu skaitu, augsts drošības līmenis.
"TOSS" viesnīca atšķiras no konkurentiem ar elastīgu cenu politiku, kā arī lielu izklaides pakalpojumu daudzumu.
Tas viss "TOSS" viesnīcu padara par konkurētspējīgu uzņēmumu.
Viesnīcai ir iespēja pilnveidot mārketinga darbu ar klientiem, piedāvājot papildus pakalpojumus klientu ģimeņu locekļiem, piedāvājot dažādas akcijas svētku dienās, kā arī izvietojot žurnālos atlaižu kuponus.
Autore ir pārliecināta, ka piedāvāto mārketinga pasākumu ieviešanas plāns 2011. gadam pierāda, ka tas nesīs peļņu un sekmēs viesnīcas konkurences pozīcijas nostiprinājumu.

Priekšlikumi:
Autore ir sagatavojusi sekojošus priekšlikumus:
Turpināt regulāri veikt mārketinga pētījumus, lai varētu precīzāk noteikt klientu vēlmes;
Jāpalielina mārketinga aktivitātes – jāattīsta un jāizmanto pārdošanas iespējas;
Jāpastiprina imidža aktivitāte – lai popularizētu TOSS brenda zīmes, kas saistītos ar kvalitāti par pieņemamu cenu un klienta apmierinātību;
Veikt regulāru ( divas reizes gadā) klientu anketēšanu;
Nepieciešams veikt reklāmas pasākumus, kuru efektivitāti var veicināt dažādi marketinga pasākumi bez lielām izmaksām:
attīstīt sadarbību ar esošajiem klientiem;
tiešā saikne ar klientiem;
Interneta pakalpojumu izmantošana;
Reklāmās un bukletos jāpievērš uzmanību izklaides pasākumiem. Jāveic dažādas klientu ”pievilināšanas” akcijas, žurnālos jāizvieto kuponi ar atlaidēm.
Nepieciešams vairāk apmācīt TOSS personālu, veikt periodisku atestāciju, kvalifikācijas paaugstināšanu.
Ziemas sezonā galvenokārt akcentēt lietišķo tūrismu, atspoguļot reklāmās, kas tiek izplatītas uz šo gada laiku.
Ievietot reklāmas airBaltic žurnālā, tā sekmējot apmeklētāju skaita pakāpenisku pieaugumu.
Nepieciešams izvietot reklāmas banneri vietnē www.visitlatvia.lv.
Viesnīcai TOSS jāpiedalās Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas ALTA tūrisma izstādē “Balttour 2011.
TOSS vadībai jāpiedalās starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū "LEISURE 2011", kopā ar Latvijas Viesnīcu un restorānu asociāciju.
IV ceturksnī īpaši aktīvi jāveic darbs ar klientiem, izmantojot tiešo mārketingu, jāpiesaista vietējais klients, jāveido speciālie piedāvājumi Ziemassvētkiem, Jaungadam.
Kampaņa jāplāno pēc iespējas uzmanīgāk un precīzāk, lai nepieļautu nelabojamas kļūdas. Visnopietnākā no tām noteikti ir reklāmas kampaņas neizdošanās – netiek sasniegta mērķa auditorija un līdzekļi ir veltīgi iztērēti, tas, savukārt, radīs uzņēmumam zaudējumus.
Vairāk uzmanības pievērst TOSS zīmola atpazīstamībai.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −42,96 €
Work pack Nr. 1314676
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register