Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610787
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 53 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Analītiskā daļa    7
1.1.  Uzņēmuma apraksts    7
1.2.  Tirgus analīze    8
1.2.1.  “Google Search”    9
1.2.2.  Konkurentu salīdzinājums    12
1.3.  Uzņēmuma vides analīze    15
1.3.1.  Iekšējās vides analīze    15
1.3.2.  Ārējās vides analīze    16
1.3.3.  Uzņēmuma SVID analīze    21
1.3.4.  PEST analīze    22
1.3.5.  Bostonas matrica    23
1.4.  Mārketinga kanālu izpēte    24
2.  Projekta daļa    28
2.1.  Pārdošanas piltuves izveide    28
2.2.  Auditoriju segmentācija    30
2.2.1.  klienta iepazīšanas process    30
2.2.2.  Segmentācija LTV un LR    33
2.2.3.  Maslova piramīda    34
2.3.  Mārketinga aktivitāšu plāns    35
2.4.  Aktivitātes mēnesim    41
  Secinājumi un priekšlikumi    48
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    51
Extract

Mārketinga aktivitātes mūsdienās ir liela uzņēmuma sastāvdaļa, no šīm aktivitātēm
veidojas uzņēmuma tēls. Katru reizi mēs uzņēmumus asociējam ar to darbībām publiskajā telpā
un tā arī veidojas pozitīvs vai negatīvs sabiedrības viedoklis par kādu uzņēmumu.
Laikam ejot un tehnoloģijām attīstoties ir radīti dažādi mārketinga rīki, kas palīdz
uzņēmumiem veiksmīgi prezentēt sevi publiskajā telpā un veicināt zīmola attīstību, kā arī rīki
kas palīdz jau tiešajā pārdošanā bez jebkādas citas cilvēku iesaistes celt uzņēmuma apgrozījuma
un peļņas rādītājus. Dažādu mārketinga rīku mijiedarbību mūsdienās sauc par automatizāciju,
tas nozīmē, ka ar mārketinga speciālistu palīdzību un dažādiem rīkiem iespējams strādāt ar
reklāmu un pelnīt pat tiešā veidā neko nedarot, tikai sākotnēji iestatot reklāmu atbilstoši tās
vajadzībām un vēlāk uzturot reklāmas kontus, protams ik pēc laika ir jāatjauno informācija
tajos, jo šajā industrijā viss ļoti strauji mainās un praktiski katru dienu parādās dažādi
jauninājumi. …

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1402721
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register