Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768409
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  GALVENIE MĀRKETINGA TEORĒTISKIE JĒDZIENI    5
1.1.  Mārketinga pamatjēdzieni un teorijas    5
1.2.  Mārketinga stratēģijas    5
1.2.1.  Mārketinga stratēģija: apraksts    5
1.2.2.  Mārketinga stratēģiju veidi    6
1.2.3.  Mārketinga analīzes rīki    6
1.2.4.  Tirgus segmentācija    7
2.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS IZSTRĀDE: GALVENIE INSTRUMENTI UN PROCEDŪRAS    8
3.  UZŅĒMUMA DARBĪBU EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA MĀRKETINGA ANALĪZE    9
3.1.  Pētījuma uzņēmuma vispārīgie raksturojumi    9
3.2.  General Motors Uzbekistan SIA mārketinga kombinācija    9
3.2.1.  Preces mix    9
3.2.2.  Cenu noteikšanas stratēģijas    9
3.2.3.  Vieta / izplatīšana    9
3.2.4.  Veicināšana    10
3.3.  SVID analīze    11
3.4.  PEST analīze    12
3.5.  Stratēģisko grupu kartēšana    12
3.6.  Uzņēmuma finansiālais stāvoklis    13
3.6.1.  Bilance    13
3.6.2.  Ienākumu pārskati    14
3.6.3.  Finanšu rādītāji    15
3.7.  Finanšu plāns mārketinga stratēģijas īstenošanai    15
3.7.1.  Ieguldījumi: kāds ir nepieciešamais investīciju apjoms?    15
3.7.2.  Pārdošanas prognozēšana    15
3.7.3.  Finanšu rezultāti: galvenie finanšu rādītāji    15
3.7.4.  Ieguldījumu projekta novērtējums    16
4.  SECINĀJUMI    17
Extract

4. SECINĀJUMI
Pamatojoties uz darba teorētisko daļu, autors ir izdarījusi sekojošus secinājumus:
1. Mārketings ir savstarpēji saistītu metožu, rīku un pasākumu sistēma, kas ļauj uzņēmumam panākt panākumus ļoti konkurētspējīgā pasaules tirgū; tas ietver darbību kopumu, kas saistīts ar preces / pakalpojuma pirkšanu un pārdošanu.
2. Mārketings automašīnu ražošanas nozarē ir uzņēmumu vadības un organizēšanas sistēma, lai izstrādātu jaunus pakalpojumu veidus, izveidotu un piemērotu jaunus efektīvus mārketinga rīkus, lai gūtu labumu no produktu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas, ņemot vērā procesus kas notiek pasaules automobiļu rūpniecībā.
3. Konkurences mārketinga stratēģijas attīstība ir būtiska uzņēmumiem, kas darbojas automobiļu rūpniecības nozarē, jo konkurence šajā nozarē ir spēcīga, un to darbība vienmēr ir saistīta ar lielāku vai mazāku finansiālo risku.
4. Šodien ikviens uzņēmums, kas darbojas šajā nozarē, ir finansiāli atbildīgs par savām nerentablajām darbībām. Tādējādi jebkura uzņēmuma uzmanības centrā ir uzņēmēju riska jautājums, šī riska samazināšanu var panākt tikai, izstrādājot un īstenojot konkurētspējīgu mārketinga stratēģiju.
5. Mārketinga aktivitātes lielā mērā ietekmē iekšējie un ārējie faktori. Mārketinga stratēģijas vadītājiem jāizvērtē ārējās vides faktori un jāreaģē uz tiem, lai mazinātu ar šiem faktoriem saistītos riskus.
6. PEST analīze ir mārketinga instruments, kas paredzēts, lai identificētu ārējās vides politiskos, ekonomiskos, sociālos un tehnoloģiskos aspektus, kas ietekmē uzņēmuma darbību automašīnu ražošanas jomā. PEST analīze tiek izmantota, lai skenētu ārējās vides izmaiņas, kas ietekmē uzņēmuma saimniecisko darbību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register