Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:718840
 
Evaluation:
Published: 30.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 54 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    8
1.  Elektroniskā komercija    10
1.1.  Elektroniskās komercijas vēsture un attīstība    11
1.2.  Elektroniskās komercijas dalībnieki    12
1.3.  Interneta mārketings    16
1.4.  Interneta mārketinga rīki    18
2.  Esošās situācijas apskats    25
2.1.  SS.LV    25
2.2.  ZIP.LV    28
2.3.  BALU.LV    29
2.4.  REKLAMA.LV    30
2.5.  PILSETA24.LV    31
2.6.  KOMERSA.LV    32
2.7.  DARĀM.LV    34
2.8.  OKIDOKI.LV    35
2.9.  AVITO.RU    37
2.10.  LETGO.COM    38
3.  Pētījums par esošo situāciju interneta mārketingā Latvijā    41
3.1.  Latvijas interneta lietotāju paradumi    41
3.2.  Ekspertu viedokļi par situāciju interneta mārketingā Latvijā    50
4.  Interneta mārketinga platformas “Dalder.lv” stratēģijas izstrāde    58
4.1.  Esošā un plānotā produkta apraksts    58
4.2.  Tehnoloģiskā procesa apraksts    62
4.3.  Tirgus un konkurentu apraksts    65
4.4.  Produkta realizācija un mārketings    68
4.5.  Projekta riski un problēmas    69
4.6.  Projekta realizācijas apraksts un pamatojums    71
4.7.  Plānotie platformas ienākumi    72
4.8.  Finansējums    72
  Secinājumi    74
  Priekšlikumi    75
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    77
  PIELIKUMI    82
Extract

Elektroniskās komercijas platformas dod iespējas straujāk un efektīvāk attīstīt
uzņēmējdarbību, jo tās ekonomē finanšu un cilvēku resursus. Tās dod iespējas efektīvāk
pārdot preces un piedāvāt pakalpojumus plašam cilvēku lokam.
Pašlaik tirgū ir vairākas sludinājumu platformas, kuras preču un pakalpojumu
popularizēšanai izmanto kā privātpersonas un individuālie komersanti, kā arī mazie, vidējie
un lielie uzņēmumi. Esošo mārketinga platformu lietojamība nenodrošina plašas
sludinājumu veicināšanas iespējas un nedod iespējas maziem, vidējiem uzņēmējiem izcelties
virs lielajiem uzņēmumiem, lai veicinātu savus pārdošanas apjomus.
Darba mērķis - izstrādāt jauna tipa mārketinga platformas attīstības stratēģiju.
Darba uzdevumi:
1. Izpētīt mūsdienu interneta mārketinga rīkus un to tendences.
2. Izpētīt Latvijā un tās tuvumā esošo valstu interneta mārketinga platformas un
lietotāju vajadzības.
3. Apkopot pieejamās iespējas finansējuma piesaistei un izstrādāt plānoto
naudas plūsmu.
4. Izstrādāt mārketinga platformas attīstības plānu.
Pētījuma objekts - Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformas.
Pētījuma priekšmets - Interneta mārketings
Pētījuma jautājumi:
1. Kādas ir Latvijā un tās tuvumā esošo valstu mārketinga platformu
priekšrocības un trūkumi?
2. Kādas ir lietotāju vajadzības?
3. Kāda funkcionalitāte un tehnoloģijas ir nepieciešamas inovatīvai interneta
mārketinga platformai?
Pētījuma metodes:
• Teorētiskā metode,
• Kvantitatīvā metode,
• Satura analīzes metode,
• Kvalitatīvā metode – ekspertu intervija.
o Jānis Ķīsis (Interneta mārketinga aģentūras SIA “Introskip pluss”
vadītājs)
o Reinis Zitmanis (LIKTA eksperts digitālā mārketinga jomā)
o Ina Gudele (Latvijas Interneta asociācijas valdes locekle, eksperte
digitālā mārketinga jomā)
Primāro datu vākšana tiek veikta ar aptaujām izmantojot elektronisko aptauju rīku
Google Forms. Pētījumā tika izmantoti dažādi sekundārie dati: statistika, citu autoru vai
uzņēmumu vāktie dati, finanšu rādītāji.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register