Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
14,20
You save:
1,56 (11%)
Discounted price*:
12,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:333350
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2015.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  VISPĀRĒJIE JAUTĀJUMI VEICINĀŠANA    4
1.1.  Kopējais mārketinga jēdziens    4
1.2.  Mārketing filozofija    5
1.3.  Mārketing mērķis    6
1.4.  Mārketinga principi    6
1.5.  Mārketing pamata uzdevumi    7
1.6.  Mārketinga funkcijas un veidi    7
1.7.  Mārketing veidi    8
1.8.  Mārketing pieprasījuma stāvoklis    8
1.9.  Mārketings kā tirgus vadības koncepcija    9
1.10.  Mūsdienīga mārketinga mērķis    10
1.11.  Tirgi    10
1.12.  Mūsdienīgs mārketings    11
1.13.  Mārketinga komplekss (4P)    12
1.14.  Virzīšana (Promotion)    13
1.15.  Preces virzīšanas veidi    14
1.16.  Virzīšanas plānošana    15
1.17.  Iedarbības hierarhija un virzīšanas mērķi    16
1.18.  Virzīšanas instrumenti    16
1.19.  Virzīšanas budžets    17
1.20.  Pārskatīti noteikumi    19
1.21.  Digitālā revolūcija    19
2.  DAŽĀDU INTERNET RESURSU IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS UN TRŪKUMI    22
2.1.  Pamata biznesa veikšanas tīklā instruments — ir personiskā mājas lapa    22
2.2.  Sociālie tīkli    23
2.3.  Baneru reklāmas priekšrocības un trūkumi    25
2.4.  Bloga vešanas priekšrocības sociālajā tīklā    25
2.5.  Twitter    26
3.  UZŅĒMUMA ATTĪSTĪBAS VĒSTURE    27
3.1.  Izpētes priekšmets    27
3.2.  Galvenie konkurenti    28
3.3.  Galvenie pricēji    31
3.4.  Krīzes ietekme uz tirdzniecības apjomu izmaiņām    32
3.5.  Uzņēmēju komentāri Latvijā    33
3.6.  Konkurētspējas līmeņa novērtējums    36
3.6.1.  Cenu politika    36
3.6.2.  Klienta kartīte    36
3.6.3.  Izmēru skala    36
3.6.4.  Kvalitāte    37
3.6.5.  Pasaules brends    37
3.6.6.  Organizēts personāls    37
4.  VIRZĪŠANAS SISTĒMA    39
4.1.  Tradicionālā virzīšanas sistēma    39
4.2.  Pašreizējā virzīšanas sistēma uzņēmumā    40
4.3.  Mūsdienu informācijas resursu īpatnības    41
4.4.  Interneta izmantošana Latvijā    41
4.5.  Aptauja klientu pozīcijas precizēšanai    42
4.6.  Mūsdienīgu informācijas resursu īpatnības uzņēmuma virzīšanā    43
4.7.  Sociālo tīklu princips    45
4.8.  Jauna virzīšanas sistēma    45
  NOBEIGUMS    47
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    48
Extract

NOBEIGUMS
Darba gaitā bija veikta uzņēmuma finansiālā stāvokļa analīze. Uzņēmuma ienākumi atrodas pēdējā vietā salīdzinājumā ar galvenajiem uzņēmuma konkurentiem. Bija noskaidrota pētāma uzņēmuma ienākumu daļa par 2010.gadu, kura sastāda 1,7% (395 164 Ls) no visiem konkurentu ienākumiem, kuru summa- 17 459 079 Ls. No 2003.gada līdz 2007.gadam uzņēmumā tika novērots ienākumu pieaugums, bet 2008.gadā un 2009.gadā tika novērots kritums, kurš notika ekonomiskās krīzes iespaidā. Konkurētspējas līmeņa noskaidrošanā, kurš bija novērtēts ar ekspertiem no Pierre Cardin uzņēmuma, ar divu vērtējumu palīdzību- kritēriju līmeņa un nozīmīguma koeficientu, bija noskaidrots, ka uzņēmums atrodas pirmajā vietā savu konkurentu vidū. Esošas pretrunas starp augstu konkurētspējas līmeni un zemiem finansiāliem rādītājiem noveda pie jaunas virzīšanas sistēmas radīšanas. Tās izstrādei nepieciešams bija pašreizējā virzīšanas sistēmā noskaidrot galvenos trūkumus. Pašreizējā virzīšanas sistēma ietvēra sevī tradicionālus un mārketinga instrumentus, tādus kā: reklāma televīzijā un glancētos žurnālos, tēriņi, kuriem sastāda Ls 2500 gadā, bet turklāt gaidāmais rezultāts netika novērots. Radot jaunu virzīšanas sistēmu, bija pieņemts lēmums izmantots mūsdienīgus Internet resursus tādus kā: sociālie tīkli, web- vietne, blogs un Twitters, kuri pēc ekspertu datiem ir jāpaaugstina uzņēmuma atpazīstamība, pateicoties lielai auditorijas aptveršanai Internetā. Izstrādātā jauna virzīšanas sistēma ietver sevī kā tradicionālos virzīšanas instrumentus- glancētie žurnāli, tā arī mūsdienīgus instrumentus- wb-vietne, sociālie tīkli, Twitter, blogs. Pirmajā gadā izdevumi sastādīs 2500 Ls, bet jau otrajā jaunās sistēmas izmantošanas gadā izdevumi samazināsies gandrīz divās reizēs, tāpēc ka web- vietnes izstrāde ir vienreizēji izdevumi.
Jaunas virzīšanas sistēmas ieviešana notiks pakāpeniski. No sākuma virzīšanas sistēmā tiks iekļauti tie Internet resursi, kuri neprasa izdevumus. Vēlāk (gada laikā) lielas klientu plūsmas gadījumā un uzņēmuma atpazīstamībai tiks ieviesta web- vietne, tam, lai pievilinātu auditoriju no sociāliem tīkliem uz personisko web- vietni. Izņemot to, ka par vēl vienu web- vietnes priekšrocībām ir tas, ka var pasūtīt kolekcijas atbilstoši nākotnes klientu prasībām, kuri atstās vietnē savas atsauksmes un novēlējumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,77 €
Work pack Nr. 1355689
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketings, interneta mārketings, uzņēmuma virzīšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/333350

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register