Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Metodiskā darba organizēšana un izvērtēšanas iespējas vispārizglītojošās skolāš

     

    Term Papers75 Pedagogy

21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:306852
 
Evaluation:
Published: 22.11.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    2
  ANNOTATION    3
  TERMINI    4
  SAĪSINĀJUMI    5
  IEVADS    7
1.  IZGLĪTĪBAS IESTĀDE KĀ ORGANIZĀCIJA    9
1.1.  Organizācijas būtība un skaidrojums    9
1.2.  Izglītības iestāde kā organizācija, kas mācās    10
2.  METODISKAIS DARBS    14
2.1.  Metodiskā darba organizēšanas struktūra Latvijā    15
2.2.  Metodiskā darba plānošana izglītības iestādē    22
2.4.  Metodiskā darba izvērtēšanas iespējas    25
3.  SKOLOTĀJU SADARBĪBA KĀ METODISKĀ DARBA ORGANIZĒŠANAS RĪKS    28
3.1.  Skolotāju sadarbība izglītības iestādēs citās valstīs    35
  TEORĒTISKĀS DAĻAS SECINĀJUMI    37
4.  METODISKĀ DARBA ORGANIZĒŽANA IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ    39
4.1.  Pētījuma struktūra un dizains    39
4.2.  Izglītības iestāžu interviju struktūra    40
4.3.  Interviju rezultātu apkopojums un analīze    41
4.4.  Anketēšanas jautājumu apkopojums un analīze    44
4.4.1.  Vispārēja informācija    44
4.4.2.  Metodiskā darba organizēšana pedagoga pārstāvētajā izglītības iestādē    46
4.4.3.  Sadarbība kā efektīvs metodiskā darba organizēšanas rīks    54
  IETEIKUMI IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒM METODISKĀ DARBA ORGANIZEŠANAI UN IZVĒRTĒŠANAI    60
  REZULTĀTI UN DISKUSIJA    64
  SECINĀJUMI    66
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    67
  PIELIKUMI    70
Extract

SECINĀJUMI
Maģistra darbā “Metodiskā darba organizēšanas un izvērtēšanas iespējas vispārizglītojošās skolās” tika analizēta ar metodisko darbu un sadarbību saistīta teorētiskā literatūra, pievēršot uzmanību visiem trīs metodiskā darba posmiem: plānošana, īstenošana (un pārraudzīšana), izvērtēšana, kā būtisku faktoru pieņemot skolotāju savstarpējo sadarbību.
Empīriskā daļa sastāv no trīs posmiem: datu ievākšana (anketēšana un intervēšana), datu apkopošana, ieteikumu veidošana. Datu ievākšanas posmā tika anketēti vispārizglītojošo skolu darbinieki, taču intervēti tika izglītības iestāžu metodisko jomu vadītāji, iekļaujot gan projekta “Kompetenču pieeja mācību procesā” 2019./2020.m.g. pilotskolas, gan iestādes, ka tikai šajā mācību gadā ir uzsākušas šo projektu.
Tika sasniegts izvirzītais mērķis: izpētīt metodiskā darba organizēšanu un izvērtēšanu Latvijā vispārizglītojošās skolās un izstrādāt ieteikumus šo procesu pilnveidei, kā arī pētnieciskais jautājums – Kādas ir iespējas uzlabot metodiskā darba organizēšanu un izvērtēšanu vispārizglītojošās skolās Latvijā?- ir izpildīts.
Maģistra darba galvenie secinājumi:
1) Izglītības iestādei nepieciešams darboties ar mācīšanās organizācijas nostādnēm, tādējādi sasniedzot maksimāli pilnvērtīgu skolēnu un skolotāju izaugsmi – gan kolektīvo, gan individuālo;
2) Metodiskā darba organizēšana sastāv no 3 posmiem: plānošana, īstenošana (un pārraudzīšana), izvērtēšana;
3) Lai realizētu kvalitatīvu metodisko darbu, izglītības iestādē ir jānodrošina skolotāju savstarpējā sadarbība, ko var ietekmēt daudzi faktori: mikroklimats, konfliktu risināšanas iestrādes, skolotāju noslogojums, sadrumstalotība, vadlīniju trūkums vai neskaidrība, u.c.;
4) Gan mācīšanās organizācijas, gan veiksmīgas sadarbības pamatnosacījums ir kopīga lēmumu pieņemšana un viedokļa brīvība, akcentējot, ka par metodiskā darba mērķi, vīziju un kopējo plānu nepieciešams vienoties kolektīvi, pārliecinoties, ka visi par to ir informēti;
5) Jāpilnveido skolotāju izpratne par sadarbības būtību, ieguvumiem, pieņemot, ka veiksmīgas sadarbības realizēšanai nav nepieciešams papildus laiks vai slodze;
6) Jārod iespēja skolotājiem veltīt laiku profesionālajai pilnveidei, gan individuālai, gan kolektīvai, ko ir iespējams realizēt mācīšanās vai mērķu grupu ietvaros;
7) Izglītības iestādē jābūt pozitīvam mikroklimatam, pretējā gadījumā neviens nebūs ieinteresēts sadarboties, procesam nesekos izaugsme un pilnveide.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register