Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491018
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  ANNOTATION    4
  IEVADS    5
1.  MOTIVĒŠANAS PROCESS    8
1.1.  Motivēšanu raksturojošā terminoloģija    8
1.2.  Motivēšanas teorijas attīstība    10
1.3.  Motivēšanas teorijas    10
1.3.1.  Satura motivēšanas teorijas    11
1.3.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    11
1.3.1.2.  Hercberga „divu faktoru teorija”    14
1.3.1.3.  Alderfera ERG teorija    17
1.3.1.4.  Makklellanda „pieredzes vajadzību” motivēšanas teorija    18
1.3.2.  Norises jeb procesuālās motivēšanas teorijas    20
1.3.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    20
1.3.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorijas    22
1.3.2.3.  Portera un Loulera modelis    23
1.3.2.4.  Mērķu izvirzīšanas motivēšanas teorijas    24
1.3.2.5.  Raksturīgo pazīmju motivēšanas teorija    26
1.3.3.  Stimulējošās jeb atalgojuma motivēšanas teorijas    27
2.  MOTIVĒŠANAS PROCESS SIA „X”    32
2.1.  Uzņēmuma apraksts    32
2.2.  Personāla vadība uzņēmumā    36
2.3.  SIA „X” personāla motivēšanas procesa organizēšanas metodes    36
2.4.  Motivējošo faktoru noteikšana SIA „X”    40
3.  SIA „X” DARBINIEKU MOTIVĀCIJAS SISTĒMAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    41
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    63
  PIELIKUMI    68
1.pielikums.  Aptaujas anketas paraugs    69
Extract

Mūsdienās ikviens konkurētspējīgs uzņēmums vēlas nopelnīt, par iespēju palielināt vai noturēt jau esošo tirgus daļu. Uzņēmuma produktīvai darbībai nepieciešami ražošanas faktori. Dažādu ekonomisko, sociālo un politisko faktoru ietekmē mainās izpratne par uzņēmuma ražošanas faktoru – tehnoloģiju, materiālu, kapitāla un cilvēka darba nozīmi tās mērķu sasniegšanā. Līdz ar to mainās arī cilvēkresursu nozīme dažādu mērķu sasniegšanā. Laika gaitā ir izveidojies, ka cilvēks un viņa darbs ir nozīmīgākais resurss uzņēmumā – ir pieaugusi ikviena darbinieka ieguldījuma nozīme uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Tātad viens no būtiskākajiem uzdevumiem ir nodrošināt tādu vadīšanas stilu, kas nodrošinātu cilvēciskā faktora vajadzību ievērošanu.
Jau no 19. gs. sākuma ārstu, inženieru, psihologu, sociologu un filozofu prātus ir nodarbinājusi motivācija. Pirmkārt jau kā līdzeklis darba ražīguma celšanai. Vēlākos gados arī kā vides elements, kuru uzlabojot iespējams nodrošināt ar kvalificētu, darbā ieinteresētu un pastāvīgu darbaspēku. Taču līdz pat šodienai nav vienotas definīcijas par to, kas tad ir motivācija. Ir izveidojušies divi viedokļi par motivācijas skaidrojumiem: pirmkārt ir autori, kas uzskata, ka motivācijas jēdzienu ir bezjēdzīgi skaidrot – jebkurš definējums nevar būt attiecināms uz visiem gadījumiem, un līdz ar to definējums zaudē jēgu, otrkārt, ir autori, kas definējumu cenšas atsavināt no nedefinējamiem terminiem, sakot, ka motivācija ir tas dzinulis, kas cilvēkiem liek darboties.
Ir izstrādātas ļoti daudz teorijas par to, kas tad īsti veido indivīda motivāciju un ar kādiem paņēmieniem to paaugstināt. Tomēr katra no tām nav universāla, piemērojama katrai situācijai un katram darbiniekam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −50,24 €
Work pack Nr. 1122193
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register