Term Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Mutvārdu mārketings kā tradicionālā mārketinga alternatīva-
Mutvārdu mārketings kā tradicionālā mārketinga alternatīva
Term Papers73 Marketing, Advertising, Public Relations, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Rezumējums | 3 | |
Abstract | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Tradicionālais mārketings | 6 |
1.1. | Tradicionālā mārketinga metodes un instrumenti | 6 |
1.2. | Tradicionālā mārketinga novērtējums | 9 |
2. | Netradicionālais mārketings | 11 |
3. | Mutvārdu mārketinga būtība | 13 |
3.1. | Mutvārdu mārketinga skaidrojums | 13 |
3.1.1. | Mutvārdu mārketinga priekšrocības | 15 |
3.1.2. | Mutvārdu mārketinga trūkumi | 16 |
3.2. | Mutvārdu mārketinga metodes un instrumenti | 16 |
3.3. | Mutvārdu mārketinga novērtējums | 19 |
4. | Metode | 21 |
5. | „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” gadījuma apraksts | 23 |
6. | „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” gadījuma apraksts | 26 |
7. | Rezultāti | 29 |
7.1. | Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” mērķauditorijas aptaujas rezultāti | 29 |
7.2. | Uzņēmuma „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultāti | 32 |
8. | Diskusija | 36 |
8.1. | Ekspertu skatījums uz mutvārdu mārketingu un tā pielietojumu Latvijā | 36 |
8.2. | „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” analīze | 40 |
8.3. | „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” analīze | 44 |
8.4. | Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze | 49 |
8.5. | Uzņēmuma „Bite Latvija” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze | 53 |
8.6. | Kampaņu „Smukais, Labais, Gudrais” un „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” salīdzinājums | 59 |
9. | Secinājumi | 62 |
Ieteikumi | 64 | |
Nobeigums | 65 | |
Literatūras saraksts | 66 | |
Pielikumi | 71 |
9. SECINĀJUMI
1. Lai arī ir izpētīts, ka tikai apmēram 40 procentu reklāmu sasniedz mērķauditorijas, kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” un „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” pierāda, ka Latvijā tradicionālā reklāma joprojām darbojas sekmīgi, jo abu kampaņu tradicionālās metodes aptaujātā mērķauditorija bija pamanījusi un novērtēja pozitīvi.
2. Par vienu no kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” galvenajām priekšrocībām uzskatāma jau iepriekš uzsāktā „OKartes” stratēģija, kas ļāva izmantot iepriekš lietotas un pārbaudītas krāsas, ziņojuma specifiku un kanālus. Reklāmā izmantotās krāsas un tēli bijuši vieni no aspektiem, kas ļāva mērķauditorijai atpazīt reklāmu un tās sniedzēju.
3. Par vienu no kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” trūkumiem var uzskatīt sākotnēji nepareizi novērtētu mērķauditoriju, virzot komunikāciju vairāk kreatīvu nevis informatīvu, kas varētu būt viens no iemesliem, kas atstāja iespaidu uz kampaņas rezultātiem.
4. Mutvārdu mārketings Latvijā ir tikai veidošanās stadijā, tāpēc kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” laikā bija novērojami vairāki trūkumi, piemēram, nav izstrādāti kritēriji kampaņas novērtēšanai, kas ļautu izmērīt pielietoto metožu efektivitāti.
5. Par vienu no kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” veiksmes faktoriem uzskatāma kampaņas ziņojuma transformācija no kreatīvā uz informatīvo, novērojot mērķauditorijas reakciju uz reklāmām.
6. Iespējams, tieši netradicionālā mārketinga izmantojums uzskatāms par „Bite Latvija” realizēto kampaņu priekšrocību, jo konkurentu reklāmās pārsvarā izmantotas tikai tradicionālās metodes, un mutvārdu mārketings ir veids, kā pārsteigt patērētājus ar atšķirīgām reklāmas metodēm.
7. Respondentu atbildēs par interesantākajām un pamanītākajām reklāmām kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” ietvaros dominē tradicionālās reklāmas, līdz ar to šajā kampaņā mutvārdu mārketings pazūd uz tradicionālo mediju fona. Tā kā mutvārdu mārketinga aktivitāti pamanījuši tikai 24 procenti respondentu, tā izmantojums nav sasniedzis iepriekš izvirzīto mutvārdu mārketinga pielietošanas mērķi – sasniegt plašāku mērķauditorijas pārklājumu.
8. Lai gan uzņēmums „Bite Latvija” Latvijas tirgū ir ienācis salīdzinoši nesen, tā zīmolu atpazīst vienlīdz liels respondentu skaits, kā uzņēmumu „LMT”, līdz ar to abu uzņēmumu atpazīstamība ir līdzvērtīga, kas var liecināt, ka uzņēmums „Bite Latvija” izmanto zīmola ieviešanas stratēģiju.
…
Mutvārdu mārketings kā tradicionālā mārketinga alternatīva. „LMT” un „Bite Latvija” kampaņu gadījumu analīze Rezumējums 3 Abstract 3 Ievads 4 1. Tradicionālais mārketings 6 1.1.Tradicionālā mārketinga metodes un instrumenti 6 1.2. Tradicionālā mārketinga novērtējums 9 2. Netradicionālais mārketings 11 3. Mutvārdu mārketinga būtība 13 3.1. Mutvārdu mārketinga skaidrojums 13 3.1.1. Mutvārdu mārketinga priekšrocības 15 3.1.2. Mutvārdu mārketinga trūkumi 16 3.2. Mutvārdu mārketinga metodes un instrumenti 16 3.3. Mutvārdu mārketinga novērtējums 19 4. Metode 21 5. „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” gadījuma apraksts 23 6. „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” gadījuma apraksts 26 7.Rezultāti 29 7.1. Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” mērķauditorijas aptaujas rezultāti 29 7.2. Uzņēmuma „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultāti 32 8. Diskusija 36 8.1. Ekspertu skatījums uz mutvārdu mārketingu un tā pielietojumu Latvijā 36 8.2. „LMT” „OKartes” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” analīze 40 8.3. „Bite Latvija” tarifu plāna „Populārais” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” analīze 44 8.4. Uzņēmuma „Latvijas Mobilais telefons” kampaņas „Smukais, Labais, Gudrais” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze 49 8.5. Uzņēmuma „Bite Latvija” kampaņas „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” mērķauditorijas aptaujas rezultātu analīze 53 8.6. Kampaņu „Smukais, Labais, Gudrais” un „Ņem tik daudz minūšu, cik vēlies” salīdzinājums 59 9. Secinājumi 62 Ieteikumi 64 Nobeigums 65 Literatūras saraksts 66 Pielikumi 71
- LMT mārketinga komunikāciju analīze
-
Mutvārdu mārketings kā tradicionālā mārketinga alternatīva
Term Papers73 Marketing, Advertising, Public Relations, Business
-
Viesnīcas "X" mārketinga darbības analīze
Research Papers19 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Atpūtas bāzes "Radi" mārketinga koncepcija
Term Papers for university82
-
Starptautiskā reklāma kā mārketinga komunikāciju kompleksa elements Baltijas valstīs
Term Papers for university60
Evaluated! -
Tradicionālā un netradicionālā mārketinga mijiedarbība un saistība: Latvijas uzņēmumu pieredze
Term Papers for university70
Evaluated! -
Ieteikuma mārketings, tā nozīme e-komercijā un praktizēšanas iespējas Latvijā
Term Papers for university83
-
Lielveikalu mārketinga komunikāciju efektivitātes kāpināšanas iespējas
Term Papers for university68