Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:468531
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Viesnīcu tirgus segmentēšanas un mārketinga mix elementu raksturojums    7
1.1.  Tirgus segmentēšanas būtība un raksturlielumi    7
1.2.  Viesnīcu produkta diferenciācija un pozicionēšana tirgū    13
1.3.  Viesnīcu produkta mārketinga elementi    16
2.  Viesnīcas „Zemgale” darbības analīze    20
2.1.1.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ piedāvātie pakalpojumi    21
2.1.2.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ patērētāji    26
2.1.3.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ konkurenti    26
2.1.4.  Viesnīcas ‘’Zemgale’’ SVID analīze    29
2.2.  Viesnīcas „Zemgale” finansiālās darbības analīze    30
2.2.1.  Viesnīcas „Zemgale” peļņas vai zaudējumu aprēķins    30
2.2.2.  Viesnīcas „Zemgale” bilance    34
2.2.3.  Viesnīcas „Zemgale” maksātspējas rādītāji    37
2.3.  Viesnīcas „Zemgale” mārketinga elementi    40
2.3.1.  Viesnīcas „Zemgale” produkts    40
2.3.2.  Viesnīcas „Zemgale” cenas    41
2.3.3.  Viesnīcas ‘’Zemgale” vieta tirgū    44
2.3.4.  Viesnīcas ‘’Zemgale” virzīšana tirgū    44
3.  Jaunu pakalpojumu izstrāde un ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’    46
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    54
  Apliecinājums    56
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts un izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Ir noskaidrotas iespējas jaunu pakalpojumu ieviešanā un realizēšanā viesnīcas ‘’Zemgale’’ darbībā.
2. Mūsdienās ir pieejamas daudz un dažādas viesnīcas un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts. Tieši šo iemeslu dēļ katrai viesnīcai ir jāspēj ar kaut ko atšķirties un aptvert aizvien jaunus un plašākus tirgus segmentus.
3. Viesnīcas ‘’Zemgale’’ pakalpojumi tendēti uz šauru mērķtirgu – tūristi un vietējie iedzīvotāji, kam ir interese par sportu, vai arī sportisti, kas papildus sporta treniņiem un aktivitātēm izmanto arī nakšņošanas un ēdināšanas pakalpojumus.
4. Viesnīcā piedāvāto pakalpojumu klāsts vienā viesnīcā ir ļoti plašs un rūpīgi pārdomāts, cenas dažādiem pakalpojumiem ir zemākas vai līdzvērtīgas konkurentu cenām.
5. Viesnīcai ‘’Zemgale’’ Jelgavā ir mazs konkurentu skaits, kas nodrošina kompleksos pakalpojumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ izvirzās līderos, ja klients atpūtu vēlas saistīt ar sportiskām aktivitātēm, jo tā vienīgā Jelgavā un tuvākajā apkārtnē piedāvā šādu iespēju.
6. Izvērtējot kopējo situāciju un finanšu rādītājus, 2010.gadā un 2011.gadā uzņēmums strādā ar zaudējumiem un jaunu pakalpojumu ieviešana ir rūpīgi jāizvērtē, ņemot vērā ieguldījumu apmēru un nozīmīgumu.
7. Viesnīcā ir iespējams ieviest tikai tādus pakalpojumus, kas neprasa lielus ieguldījumus, bet, kas nākotnē varētu nest papildus ienākumus, viesnīca ‘’Zemgale’’ varētu ieviest relaksējošas procedūras, jo tad tā aptvertu jaunu mērķtirgu un paplašinātu klientu loku.
8. Relaksējošo procedūru ieviešana viesnīcā ‘’Zemgale’’ varētu būt veiksmīga, jo arī pakalpojumu cenas plānotas maksimāli zemas, lai piesaistītu klientu interesi par jaunajiem pakalpojumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register