Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:800865
 
Evaluation:
Published: 10.10.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    6-10
1.  REKLĀMAS ATTĪSTĪBA EIROPĀ 19. GADSIMTA BEIGĀS UN 20. GADSIMTA PIRMAJĀ PUSĒ    11-14
2.  VĒSTURISKĀS SITUĀCIJAS IETEKME UZ RŪPNIECĪBAS UN REKLĀMAS ATTĪSTĪBU LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    15-23
3.  REKLĀMAS STILISTISKĀS TENDENCES EIROPĀ UN LATVIJĀ 20. GADSIMTA 20. – 30. GADOS    24-28
3.1.  Eiropas prakses ietekme uz reklāmu attīstību un stilistikas iezīmēm Latvijā    24-25
3.2.  Vizuālās mākslas impulsi reklāmā Latvijā 20. gadsimta 20. – 30. Gados    26-28
4.  VIZUĀLĀS PĒTNIECĪBAS METODES SKAIDROJUMS    29-35
4.1.  Metodes attīstība    29-31
4.2.  Metodes apraksts    32-35
5.  LATVIJĀ VEIDOTO REKLĀMU VIZUĀLĀ ANALĪZE UN SALĪDZINĀJUMS AR ĀRZEMJU REKLĀMĀM    36
5.1.  Tēli, simboli un kompozīcijas    36-45
5.2.  Latvijas un ārzemju reklāmu kopīgās un atšķirīgās iezīmes un tendences    46-50
  NOBEIGUMS    51-52
  SECINĀJUMI    53-54
  PIELIKUMI (ATTĒLI    55-68
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    69-70
Extract

Reklāma, kuras galvenais mērķis ir iedvesmot cilvēku vai cilvēku grupu patērēt kādu produktu vai pakalpojumu, laika gaitā ir kļuvusi par neatņemamu mūsdienu sabiedrības ikdienas sastāvdaļu. Galvenās funkcijas, ko veic reklāma, ir parādīt produktu vai pakalpojumu no vislabākās puses, izceļot tā pozitīvās, bet noslēpjot negatīvās īpašības, tāpat reklāma lieliski strādā kā daļa no produkta vai pakalpojuma sniedzēja vizuālās identitātes.
Jāmin, ka mūsdienās reklāma ir kļuvusi arī par svarīgu kultūras dzīves un telpas sastāvdaļu, kas tā bijis arī 20. un 19. gadsimtā, tomēr ne tik apzināti kā šodien. Kultūras pasākumi, zīmoli un kultūrai svarīgas personības tiek popularizētas ar reklāmas palīdzību, tāpat reklāma noder kā lielisks informācijas sniegšanas instruments. Tomēr, ņemot vēra mūsdienu sabiedrības preču un pakalpojumu patēriņa tendences, reklāmas tiek veidotas, ražotas un mainītas krietni biežāk un ātrāk, kā tas bijis pirms, piemēram, 100 gadiem. Tādejādi, tieši reklāmas, kas veidotas pirms masu patērētāju sabiedrības uzplaukuma, iespējams vairāk skatīt kā mākslas darbus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1399324
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register