Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:449206
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pašvērtēšana un tās nozīme mācību procesā    7
2.  Pašvērtēšanas prasmju pilnveides izpēte 8.klasē latviešu valodas stundās    19
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    19
2.2.  Pedagoģiskā novērojuma analīze    20
2.3.  8.klases skolēnu anketēšanas rezultātu analīze    24
2.4.  Latviešu valodas skolotāju anketēšanas rezultātu analīze    33
2.5.  Pašvērtēšanas prasmes latviešu valodas stundā    37
  Secinājumi    40
  Priekšlikumi    42
  Literatūras un avotu saraksts    43
  Pielikumi    45
Extract

Secinājumi
1. Pētījumu par pašvērtēšanu Latvijas izglītības sistēmā ir maz. Nav atrodama teorija tieši par latviešu valodas mācību priekšmetu. Informāciju par pašvērtēšanu latviešu valodas stundās var atrast tikai to sasaistot un analizējot pedagoģijas teorijas par vērtēšanu, pašvērtēšanu un to savstarpējo saistību mācību procesā.
2. Pašvērtēšana saprotama gan kā process, kas skolēnam liek domāt un rakstīt par savu mācīšanos, gan kā rezultāts un progress, jo tiek analizēti, aprakstīti un plānoti savas mācīšanās uzlabojumi.
3. Pašvērtēšana ir neatņemama izglītošanās procesa sastāvdaļa, kam ir liela nozīme skolēna un skolotāja sadarbībā. Skolotāja vērtējuma, kā arī skolēnu paveiktā savstarpējā vērtējuma, un pašvērtēšanas uzdevums ir veicināt skolēna sasniegumu uzlabošanos, tāpēc nepieciešams kopīgi veidot pašvērtēšanas sistēmu, izvirzīt konkrētus kritērijus.
4. Pašvērtēšanas process latviešu valodas mācību stundās notiek, ja skolēns ir pieņēmis izvirzītos kritērijus un izmantojis tos savas mācību darbības vērtēšanā.
5. Latvijas skolās kritērijus pārsvarā izvirzījuši paši skolotāji vai mācību priekšmetu metodiskajās komisijās, tāpēc to formulējums dažkārt ir pārāk zinātnisks un skolēniem nesaprotams, līdz ar to neīstenojas atgriezeniskās saites process un būtībā nenotiek pašvērtēšana, bet tikai atdarināšana - tiek izpildīti skolotāja norādījumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register