Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:393623
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.12.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori teorētiskais pamatojums    7
1.1  Patērētāju klasifikācija    7
1.2  Galvenie faktori, kas nosaka patērētāju uzvedību    11
1.3  Patērētāja lēmumu pieņemšanas process    15
1.4  Reklāmas ietekme uz cilvēku uzvedību    20
1.5  Veidi, kā ietekmēt patērētāju pirms un pēcpirkšanās    22
1.6  Patērētāju pētniecība    25
2.  Pētījums:patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA "IKEA"    28
2.1  Pētījuma objekta vispārējāis raksturojums    29
2.2  Klientu patērētāju uzvedības analīze mēbeļu iegādē    35
2.3  Ieteikumu izstrāde par efektīvas mārketinga stratēģijas veidošanu    42
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    44
  Nobeigums    45
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    46
  Pielikumi    49
Extract

Bakalaura darbs "Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA IKEA" ir uzvedības izpēte, ņemot vērā tā veidošanos un ietekmi uz to.
Tā kā patērētāju uzvedību ietekmē makroekonomiskie faktori, vērtības pārmaiņas sabiedrībā, kuri ir būtiski kritēriji preču izvēlei, ir īpaši svarīgi profesionāļiem, kas strādā mazumtirdzniecības nozarē. Autore piedāvā integrētu pieeju lēmuma pieņemšanai par pirkumu.
Darba mērķis ir izpētīt mēbeles pirkšanas procesu, lai izstrādātu priekšlikumus uzlabošanai. Lai sasniegtu mērķi galvenie darba uzdevumi ir veikt zinātniskās literatūras analīzi, klasificēt patērētājus, identificēt galvenos faktorus, kas nosaka patērētāju uzvedību, kā arī izpētīt lēmumu pieņemšanas procesu pirkšanai. Klientu patērētāju mēbels SIA “IKEA” iegādē uzvedības analīzi un ieteikumu izstrāde efektīvas mārketinga
stratēģijas veidošanai.
Pētījumā izvirzīti sekojoši pētījuma jautājumi:
- Kadi faktori ietekmē lēmumu pieņemšanu?
- Kuri atlases kritēriji ir vissvarīgākie patērētājiem?
- Vai kāds cits ietekmē lēmumu iegādāties, tad kas?
- Ka samazināt risku, vai pēc pirkuma nožēli?
Secinājumi liecina, ka tirgus pētījumi rāda, ka klienti izstrādā stratēģijas un metodes, lai mazinātu risku, ļaujot viņiem darboties ar relatīvo pārliecību un vieglumu situācijās, kad informācija ir nepietiekama, lai nav jāaprēķina sekas rīcību.
Darbā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lēmumu pieņemšanai, nozīmīgākais no tiem ir ieviest izstrādātas aptaujas.
Bakalaura darbs sastāv no 60 lpp., 3. pielikumiem, 2 tabulām, 11 attēliem un 40 izmantotiem literatūras avotiem.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1404883
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register