Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:401472
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.08.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga un patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti    7
1.1.  Mārketinga pamatprincipi    7
1.2.  Mārketinga plānošana    10
1.3.  Patērētāju uzvedības un mārketinga psiholoģiskie aspekti    16
1.4.  Tūrisma patērētāju uzvedība un motivācija    20
2.  Pētījums: Potenciālo klientu ceļošanas, ceļojumu izvēles un plānošanas paradumi    24
2.1.  Pētījuma apraksts    24
2.2.  Pētījuma metodoloģija    25
2.3.  Pētījuma rezultāti    25
2.4.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    39
3.  Pētāmās situācijas un uzņēmuma “X” raksturojums    44
3.2.  Plānotā individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma apraksts    45
3.3.  Konkurentu analīze    48
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Nobeigums    57
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    58
  PIELIKUMS    61
Extract

Secinājumi
1. Mērķa pircēja profils individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir cilvēks, kurš dodas ceļojumā 10 dienas un ilgāk un vienam ceļojumam tērē vairāk kā 1000 EUR.
2. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir pieprasījums Latvijas tirgū, jo 50% no aptaujātajiem respondentiem labprāt izmantotu šādu pakalpojumu, bet no tiem 19,7% atbilst mērķa pircēja profilam.
3. Latvijas tirgū konkurence individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojumam ir neliela, jo tūrisma aģentūra pārsvarā specializējas gatavo ceļojumu tirdzniecībā.
4. Lielākās grūtības ar kurām cilvēki saskaras plānojot ceļojumus ir līdzbraucēju atšķirīgās vēlmes, kā arī pārāk daudz vai pārāk maz informācijas un laika trūkums, bet izplatītākās problēma ceļojuma laikā ir slikti laika apstākļi, lidojuma aizkavēšanās vai atcelšana un valodas barjera.
5. Izvēloties ceļojuma galamērķi, cilvēkiem svarīgākais ir iespēja iepazīt vietējo kultūru, sabiedrību un kulināriju.
6. Ceļojuma galamērķa izvēli visbiežāk ietekmē draugu un paziņu ieteikumi, informācija par ceļojumiem internetā un sociālajos tīklos, kā arī atlaižu piedāvājumi.
7. Nozīmīgākās stiprās puse individuālo ceļojumu organizēšanai uzņēmumā “X” ir autores plašais ārvalstu kontaktu loks, un pieredze pasākumu organizēšanā un ceļojumu plānošanā.
8. Individuālo ceļojumu organizēšanas pakalpojuma uzsākšanai nepieciešamais laiks ir 6 mēneši, un nav nepieciešami finansiāli ieguldījumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1361783
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register